Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем: ел стъкло гори предпазител при затваряне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от badmadafaka
    иначе това реле имаш ли схемата под ръка кое е точно (защото чак довечера ще мога да го погледна в книгата къде се намира и какъв цвят е)
    Заповядай колега:



    Интересмо ми е какво прави чак там въпросното реле I108
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

    Comment


    • #17
      E добре де, F15 захранва освен ABS и другите работи, и "комфорт-а" на шофьорския джам. Той няма нищо общо с пасажерския. Нещо много странно става наистина, щом бушона гори при вдигане на пасажерския прозорец.

      ---------- Post added at 16:33 ---------- Previous post was at 16:27 ----------

      ... освен да провериш и дали имаш разместени жици на буксата G23... ама кой би пипал там. Иначе лесно се проследяват по цветовете. Другия вариант е окъсени жици някъде по трасето.
      Last edited by b_angelov; d.m.y г., 16:35.
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

      Comment


      • #18
        Колега що не боднеш една крушка паралелно на моторчето, да видиш какво става когато вдигне прозореца, продължава ли да се подава напрежение на мотора. Ако е така търси релето което го изключва, ако и то е наред търси това което дава сигнал на релето, а именно копчето или кабелите до него, защото много често се е случвало кабелите които минават през маншона на вратата да се получи механична повреда и да си правят комшолъци и понеже вратата се отваря ту го има проблема ту не.
        По мое мнение няма какво да гледаш моторчето дали е наред, то или работи или не, ако има проблем ще откаже, просто няма как да продължи да работи без напрежение каквато и повреда да има в него.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #19
          колега, по принцип както е оригинално по схемата, пасажерския зависи от двата бутона за него. т.е те са свързани последователно и може да са проблем но ако гори техния бушон. най-добре снимай таблото и виж дали случайно не е монтиран втори комфорт модул за пасажерския и той да е на тоя малкия бушон заедно с левия. като натиснеш ключето за кратко, прозореца продължава ли нагоре докато се затвори.
          иначе тия в моргата са те метнали. по принцип в началото се уговаряш че ако не ти върши работа частта да ти върнат парите и и слагат една чертичка с маркер, следващия път ще знаеш.
          точка

          Comment


          • #20
            Ами въпросния бушон е за захранването на комфорт-а на шоферския прозорец. Да не му е изгоряла част от електрониката от тези "къси" съединения, или каквото там става? Трябва някой много обстойно да провери цялата схема покрай ел. стъклата, жица по жица, като се води по схемата.
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

            Comment


            • #21
              Да. Черна, с 2 букси - едната с 3 другата с 4 пина. Изключи го проклетника да видим какво ще стане с десния джам.

              ---------- Post added at 18:07 ---------- Previous post was at 18:06 ----------

              ПП: Бре заклепена е пред бушоните, но е и навряна леко нагоре и е малко труден достъпа. Огледай да нямаш още една такава сложена допълнително и за другия джам.
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

              Comment


              • #22
                Ми явно е модул и за двете стъкла. Коя година е ГТВ-то? Имам подозрение че вътрешния ФЛ е така.
                Иначе на 156 е за двете предни.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #23
                  Ако не греша, колегата беше споменал, че е Фаза1 от най-първите - '95 - '96
                  Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                  Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                  Comment


                  • #24
                    Става. На другия ми джам сложиха от 145. 1:1 е със шофьорското.
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                    Comment


                    • #25
                      Не е много лесно. Трябва да си прекараш още 2 кабела от вратата до таблото с бушоните в краката на шофьора.
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                      Comment


                      • #26
                        По-трудната е връзването на жиците по схемата, показана на първа страница за левия джам. всичко го спазваш 1:1 и трябва да стане.
                        После - захранваш ги не от +, който идва от контакта, а от постоянен +.
                        И накрая - ако имаш някаква аларма, гледаш й модела, отваряш и .PDF-а от Интернет (ако нямаш книжка) или гледаш жиците (там обикновено си е?ало мамата). Търсиш сигнала за заключване на машинките. Връзваш го по подходящ начин и към двата комфорта. Така заключвайки колата ти се вдигат и джамовете, ако са свалени.

                        При тая схема бутоните ще ти работят постоянно и диодите на самите бутончета ще светят. Да не те притесняват, не харчат хич.
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от badmadafaka
                          е това е лесната част - кажи коя е трудната
                          ПП. Повярвай, не е от най-лесните неща, които си вършил, ако се прави както трябва.
                          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                          Comment


                          • #28
                            Аз на твое място до сега да съм шибнал един бушон 30 А и да си е проличало от къде е проблема.
                            А така ни хоро се къса ни тупан се кине!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от badmadafaka
                              ъъ нещо май съм тъп ама не разбирам как ще си проличи..? то не гори нищо и на 15 амперов бушон...
                              В най-лошия случай ще ти понамирисва на проблем
                              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от badmadafaka
                                ъъ нещо май съм тъп ама не разбирам как ще си проличи..? то не гори нищо и на 15 амперов бушон...
                                Като на 15 амперов не гори нищо, значи няма и проблем.
                                Просто някой може да е променил схемата!
                                Не се занимавай с глупости , а се кефи на колицата!
                                Last edited by mordohy; d.m.y г., 22:06.
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X