Известие

Collapse
No announcement yet.

Колянов вал шлайфане. Къде?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колянов вал шлайфане. Къде?

    Здравйте колеги. Предстои ми шлайфане на колянов вал. Някой би ли могъл да ми препоръча хубав шлайфист в Кърджали, Стара Загора, Пловдив, Хасково. Също така ми предстои да купувам биелни лагери, предлагат ми оригинални за 215 лв с 10 дена доставка или едни други АЕ които струват 60 лв., според вас заслужава ли си компромиса да купувам по евтините.
    За шлайфа ми предложиха да ходя в АРЗ'то в Първомай, някой има ли представа как работят там?
    Благодаря ви предварително.

    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

  • #2
    Измери първо шийките на вала. После виж какви ремонтни лагери ще ти трябват и ги купи преди да ходиш на шлайф. Заедно с вала ги занси на шлайфане да направят вала по тях. АЕ ги слагат на много коли. Има и един друг вариант на Glyco който е по-скъп но не се знае дали е по-добър. Такива части по принцип се правят по едни и същи технологии и цената зависи не от материала или качеството, а от бройката която се произвежда. Така, че не значи че щом са по евтини са боклуци.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Измери първо шийките на вала. После виж какви ремонтни лагери ще ти трябват и ги купи преди да ходиш на шлайф. Заедно с вала ги занси на шлайфане да направят вала по тях.
      Сега вече се омотах. То нали първо трябва да се шлайфа за да се види кой ремонтен комплект да купя.

      Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

      Comment


      • #4
        Ми незнам кое е вярно. Имам познат дето ремонтира мотоциклети. Като носи валове за шлайф преди да ги шалфат купуват лагерите. Най-добре не ме слушай в такъв случай щом има две мнения по въпроса, а питай шлайфиста си какво да правиш. Сори, че те обърках.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          аз първо си купих лагерите и после шлаифаха вала и се оказа че не стават та ги връщах и после копувах новите по шлаифания вал
          sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
          Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

          Comment


          • #6
            Ам ясно е значи кой е по-сигурния вариант.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Ами по техническа информация дават това



              Което ще рече че би трябвало първо да се шлайфа до Class B или Class C в зависимост от това колко е одран самия вал, но като гледам толеранса е 5-6 хилядни от милиметър. Дали машините им ще са толкова точни и кой би могъл да ми свърши тази хубава работа в район от 100 км.

              Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

              Comment


              • #8
                Трябва да се измерят шийките на вала, преценява се колко е необходимо да се шлайфат и тогава виждаш кой ремонт лагери те устройва.

                Comment


                • #9
                  В Хасково имало някакъи баща и син доколкото знам, карат им доста двигатели, ако искаш мога да взема телефон.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Давай колега. Аз знам за арз'то в Първомай само. Да имам повече информация и ще видим накъде ще се отправим.

                    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                    Comment


                    • #11
                      Дадох ти на ЛС, виж там....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
                        Ами по техническа информация дават това



                        Което ще рече че би трябвало първо да се шлайфа до Class B или Class C в зависимост от това колко е одран самия вал, но като гледам толеранса е 5-6 хилядни от милиметър. Дали машините им ще са толкова точни и кой би могъл да ми свърши тази хубава работа в район от 100 км.
                        Точни са машинките повярвай С такава точност има стругове дето струговат

                        Ама аз знам от моя човек, а и от други хора, че първо се вземат лагерите щото не се знае дали те са направени толкова точно. И по тях се прави вала за да стане най-точно. Първо се мери вала избират се лагери и така. Мисля, че този вариант е по-добър. Един добър шлайфист като го измери ще ти каже кой размер лагери да вземеш.

                        Тука при нас има много добър шлайфист. Щом прави мотоциклетите дето развиват по 16 000 - 18 000 оборота и ги гледам ги карат и ги юркат здраво и нямат проблеми и на дълго ги карат... значи е добър.
                        Last edited by oem; d.m.y г., 16:55.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          при мене свалиха 6/10 ти от вала така че ти си прави сметка дали е малко
                          sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                          Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                          Comment


                          • #14
                            ако искаш просто да шлайфаш вала:
                            този който ти го прави или му носиш възможните ремонтни размери и той ти казва на кой размер може да се шлайфа вала, след което той шлайфа ти си купуваш определеният размер


                            ако искаш да си перфекционист(при ТС16V е желателно)
                            1. проверяваш на кой размер може да ти се прешлайфа вала
                            2. купуваш си съответните размер лагери
                            3. стягаш лагерите основните в блока, биелните във биелите
                            4. казваш на този който ти шлайфа вала да ти ги направи със съответните хлабини(той евентуално започва да те псува, че го учиш как да си върши работата)
                            5. ако те напсува идваш в София

                            П.П. за Пловид съм чувал добри неща за Чарли

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от stefoo Покажи съобщение
                              при мене свалиха 6/10 ти от вала така че ти си прави сметка дали е малко
                              Че това много ли е? Имаш предвид че е намален размера с *.060 ? Какъв размер лагери сложи?

                              Да уточня, че просто питам. Не се заяждам или подобно. Не разбирам много от това и просто питам.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X