Известие

Collapse
No announcement yet.

Колянов вал шлайфане. Къде?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
    ако искаш просто да шлайфаш вала:
    този който ти го прави или му носиш възможните ремонтни размери и той ти казва на кой размер може да се шлайфа вала, след което той шлайфа ти си купуваш определеният размер


    ако искаш да си перфекционист(при ТС16V е желателно)
    1. проверяваш на кой размер може да ти се прешлайфа вала
    2. купуваш си съответните размер лагери
    3. стягаш лагерите основните в блока, биелните във биелите
    4. казваш на този който ти шлайфа вала да ти ги направи със съответните хлабини(той евентуално започва да те псува, че го учиш как да си върши работата)
    5. ако те напсува идваш в София

    П.П. за Пловид съм чувал добри неща за Чарли
    Ето го правилният отговор!

    И колега не е важна машината (шлайфа). В случая много важен е шлайфиста!!!
    Alfa Romeo 156 2.0 TS '97 - продадена ...

    Comment


    • #17
      ами да ти кажа аз пък разбирам сигурно 10 пъти по малко от тебе мога да карам и да троша и после имам удоволствието да плащам ,колата я прави един мои приятел и тои ми каза че са свалили толкова от вала но доколкото разбрах са го направили така че да е се едно на 1-ви основен ремонт а не на втори ,първо бяха взели лагери защото мислеха че няма да има нищо но се оказа че като е бревъртял биелния лагер е надрал вали и биела една сменях даже,така че след шлаифа върнаха хората лагерите и поръчаха други за да станат,повече инфо не мога да ти дам не съм компетентен но ми се струва все пак че бая са свалили с шлаиф
      sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
      Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от stefoo Покажи съобщение
        ами да ти кажа аз пък разбирам сигурно 10 пъти по малко от тебе мога да карам и да троша и после имам удоволствието да плащам ,колата я прави един мои приятел и тои ми каза че са свалили толкова от вала но доколкото разбрах са го направили така че да е се едно на 1-ви основен ремонт а не на втори ,първо бяха взели лагери защото мислеха че няма да има нищо но се оказа че като е бревъртял биелния лагер е надрал вали и биела една сменях даже,така че след шлаифа върнаха хората лагерите и поръчаха други за да станат,повече инфо не мога да ти дам не съм компетентен но ми се струва все пак че бая са свалили с шлаиф
        Ами 6 десети от оригиналния размер идва на 2-ри ремонтен размер. Лагерите на втори ремонтен са .010 (това са инчове) 6 десети е малко повече, но като се има предвид хлабината може и да са 2-ри ремонтен. Или нещо не смятам правилно или данните за вала които гледам не са за същия вал... както и да е. 6 десети не е много, не е и малко.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
          Здравйте колеги. Предстои ми шлайфане на колянов вал. Някой би ли могъл да ми препоръча хубав шлайфист в Кърджали, Стара Загора, Пловдив, Хасково. Също така ми предстои да купувам биелни лагери, предлагат ми оригинални за 215 лв с 10 дена доставка или едни други АЕ които струват 60 лв., според вас заслужава ли си компромиса да купувам по евтините.
          За шлайфа ми предложиха да ходя в АРЗ'то в Първомай, някой има ли представа как работят там?
          Благодаря ви предварително.

          В Бургас виж до сервиз Ситроен (пътя за Слънчев бряг) влизаш покрай изоставеното КПП и първото хале пада ти се като караш в ляво.Там съм доволен от хората как работят и цените им са добри...
          156,2.0,2000

          Comment


          • #20
            Иначе до колкото знам в софия са били много добри в княжево там го шлаифаха моя.Шлаиф на вал,клава,клапани,1бр биела към 190лв.Но хората от сервиза ги познават и работят с тях а иначе колко пари е нз
            sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
            Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

            Comment


            • #21
              Шлайфане на колянов вал

              Колега, ако замериш точно вала можеш да се ориентираш на кой ремонтен размер ще слязат шийките след шлайфането. Конструкторите са предвидили няколко ремонтни размера на основните и биелните шийки и съответните лагери за тях, със съответните точни допуски за изработка. Важното е да не остане никаква следа /дори минимална драскотина/ върху шлайфаната повърхност на вала, особено ако е превъртял биелен лагер. Ако е прецизно шлайфането и ако са спазени тези допуски, при сглобяване ще се получат и точните предвидени хлабини. А колкото до майсторите - преди някалко седмици мой познат остави за ремонт двигателя на Реното си в Сливен. Чух че там имат много добра база и хубави машини. Правят основни ремонти на двигатели. За съжаление не знам телефони, но можеш да ги намериш в Интернет.
              ALFA ROMEO 145 1.4TS 2000 г.

              Comment


              • #22
                Шлайфах вала в Първомай АРЗ'то. По принцип ми беше превъртял трети биелен лагер, но се оказа, както каза шлайфиста, че голяма вероятност ще имам проблем и с основните. Биелните ми бяха шлайфани с 0,25 и ми казаха че е първи ремонт, а основния ми се наложи шлайфане с 0,5 и ми казаха, че е втори ремонт. За основни купих АЕ, а за биелни ми дадоха KING. За АЕ'то ясно, но кво Ви е мнението за KING'a? Майстора ми каза, че не стават за нищо и повечето, които слагат такива лагери се връщат след 2-3 месеца.
                Също така ми дайте идея какво може да се направи с биелата, защото като ми одра коляновия вал, биелните лагери се бяха качили един върху друг и майстора вика че голяма вероятнос в биелата има изместване. Намерих една биела от един колега от форума свалена от 156, защото по епер ми ги дават че са еднакви, но се оказа че след монтажа тая биела ми стяга и майстора ми каза че трябва да е със същия номер който е под самата биела, едно такова надраскано и сега търся биела
                Last edited by kalvach; d.m.y г., 12:12. Основание: Добавена снимка с номера за който става въпрос

                Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                Comment


                • #23
                  Колко ти излезе шлайфа?
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    50 лв. след 2 - 3 часа беше готов.

                    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                    Comment


                    • #25
                      За статистиката просто малко извън темата,със какво масло си карал колата?и на колко километра правиш този ремонт?
                      АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                        За статистиката просто малко извън темата,със какво масло си карал колата?и на колко километра правиш този ремонт?
                        Радваш ме с този въпрос .
                        Значи колата е на 190 000 км., ама наистина реални. Знам защото сам си докарах колата от Швейцария и бях я купил от първи собственик със сервизна книжка с всички печати и тн. Аз я карах към 100 000 км. Предпоследно бях с GB German oil 10W60. Същия ден очаквах доставка, но онези марди от Регал 3 и аз незнам защо ми пратили с икономична пратка маслото и трябваше да получа пратката на другия ден. А аз съшия ден имах пътуване за Бургас. Казах им да ми отменят поръчката и купих селения голд. И после 10 км преди Бургас, по магистралата с 200 км/ч стана инфекцията.

                        Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                          ако искаш просто да шлайфаш вала:
                          този който ти го прави или му носиш възможните ремонтни размери и той ти казва на кой размер може да се шлайфа вала, след което той шлайфа ти си купуваш определеният размер


                          ако искаш да си перфекционист(при ТС16V е желателно)
                          1. проверяваш на кой размер може да ти се прешлайфа вала
                          2. купуваш си съответните размер лагери
                          3. стягаш лагерите основните в блока, биелните във биелите
                          4. казваш на този който ти шлайфа вала да ти ги направи със съответните хлабини(той евентуално започва да те псува, че го учиш как да си върши работата)
                          5. ако те напсува идваш в София

                          П.П. за Пловид съм чувал добри неща за Чарли
                          Шлайфали сме вал в Пловдив,близо до затвора в един квартал-не му знам имено.Изпълнението на поръчката беше за седмица,но стана както трябва.За лагери и аз препоръчвам Глико!

                          ---------- Post added at 13:33 ---------- Previous post was at 13:29 ----------

                          Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
                          Шлайфах вала в Първомай АРЗ'то. По принцип ми беше превъртял трети биелен лагер, но се оказа, както каза шлайфиста, че голяма вероятност ще имам проблем и с основните. Биелните ми бяха шлайфани с 0,25 и ми казаха че е първи ремонт, а основния ми се наложи шлайфане с 0,5 и ми казаха, че е втори ремонт. За основни купих АЕ, а за биелни ми дадоха KING. За АЕ'то ясно, но кво Ви е мнението за KING'a? Майстора ми каза, че не стават за нищо и повечето, които слагат такива лагери се връщат след 2-3 месеца.
                          Също така ми дайте идея какво може да се направи с биелата, защото като ми одра коляновия вал, биелните лагери се бяха качили един върху друг и майстора вика че голяма вероятнос в биелата има изместване. Намерих една биела от един колега от форума свалена от 156, защото по епер ми ги дават че са еднакви, но се оказа че след монтажа тая биела ми стяга и майстора ми каза че трябва да е със същия номер който е под самата биела, едно такова надраскано и сега търся биела
                          Номера не знам,ама ги мери на електронна везна барабар с буталата.Не трябва да има разлика повече от 2г!Има си откъде от биелата и от буталото откъдето да се свали материал.
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                            Номера не знам,ама ги мери на електронна везна барабар с буталата.Не трябва да има разлика повече от 2г!Има си откъде от биелата и от буталото откъдето да се свали материал.
                            Не са 2 грама а 5.

                            Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
                              Радваш ме с този въпрос .
                              Значи колата е на 190 000 км., ама наистина реални. Знам защото сам си докарах колата от Швейцария и бях я купил от първи собственик със сервизна книжка с всички печати и тн. Аз я карах към 100 000 км. Предпоследно бях с GB German oil 10W60. Същия ден очаквах доставка, но онези марди от Регал 3 и аз незнам защо ми пратили с икономична пратка маслото и трябваше да получа пратката на другия ден. А аз съшия ден имах пътуване за Бургас. Казах им да ми отменят поръчката и купих селения голд. И после 10 км преди Бургас, по магистралата с 200 км/ч стана инфекцията.
                              Хубаво на след като си оправиш колата здраве и живот приятелски съвет не слагаи повече във колата си Селения Голд,защото рано или късно пак ще стигнеш до това положение.
                              АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
                                Не са 2 грама а 5.
                                Ами на Лада е 2гр. допуска.На Фиат не е по-различно.По-добре се придържайте към перфекционизма както препоръчва Голямата риба.
                                Аlfa 164 Super 2.5TD

                                Comment

                                Working...
                                X