Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо се прецакват кабелите на свещите?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Защо се прецакват кабелите на свещите?

    Много ми е интересно какво може да се прецака на един кабел, че да трябва да се сменя..
    Lexus IS200

  • #2
    Ми примерно изолацията Стареене на материал и.тнт и оттам утечки. Като го погледнеш на тъмно става цветомузика
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от tonov
      Ми примерно изолацията Стареене на материал и.тнт и оттам утечки. Като го погледнеш на тъмно става цветомузика
      И от скапани свещи може да "пробият" дори и нови кабели
      sigpic

      Comment


      • #4
        Е добре как кабелите за електричеството по 50 години карат и им няма нищо (за тези в домакинството примерно)?
        Lexus IS200

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Mind_Control
          Е добре как кабелите за електричеството по 50 години карат и им няма нищо (за тези в домакинството примерно)?
          Нагряванията /и охлажданията/, вибрацийте, както и атмосферните условия водят до преждевременно стареене на изолацията, както и до влошаване на диелектричната и якост, а кабелите в бита /ако имаш в предвид ел.инсталациите/ си стоят в стената и то в тръба добре предпазени от външни влияния...
          Mitsubishi Outlander
          Mitsubishi Space Star
          Daihatsu Terios

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Crusader
            Първоначално публикувано от Mind_Control
            Е добре как кабелите за електричеството по 50 години карат и им няма нищо (за тези в домакинството примерно)?
            Нагряванията /и охлажданията/, вибрацийте, както и атмосферните условия водят до преждевременно стареене на изолацията, както и до влошаване на диелектричната и якост, а кабелите в бита /ако имаш в предвид ел.инсталациите/ си стоят в стената и то в тръба добре предпазени от външни влияния...
            Има логика като цяло.., но под предния капак има десетки кабелчета... които не се повреждат даже повечето от тях не се повреждат..
            Lexus IS200

            Comment


            • #7
              А някой знае ли какъв ток тече по тия кабели Замислете се малко някой досега да е култивирал светкавица
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Тока не е голям високо е напрежението ... и все пак стареят защото изолацията им е по крапризна от тазина останалите кабели като се има в предвид, че трябва да опази от пробив 25 - 30 kV. Ако сте я загледали е по различна на вид - по дебела е и в повечето случай е по мека от останалите. А от големите температурни амплитуди се напуква от което следва пробив и айде .. ново кабелче. В общи линии е това. Стареят си и си изискват смяна.

                П.С. Я ми кажете на ТС моторите бобините каде са точно ? И не са ли в самите лули ?
                Alfa Romeo Stelvio 2.0T
                Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

                Comment


                • #9
                  [quote="DeX"]Ако сте я загледали е по различна на вид - по дебела е и в повечето случай е по мека от останалите. [quote]

                  Материала е EPDM или силикон (второто е за предпочитане).
                  пред Админите... със сапун !

                  Comment


                  • #10
                    дам .. написах го без да мисля .. коригирах се
                    Alfa Romeo Stelvio 2.0T
                    Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от DeX
                      П.С. Я ми кажете на ТС моторите бобините каде са точно ? И не са ли в самите лули ?
                      Да, точно така - в лулите са ( на големите свещи). Интересното е, че на по-старите модели всяка бобина отговаря за свещи на различни цилиндри (Напр. бобината на 4ти цил отговаря за голямата свещ на 4-тия и малката на 1-вия), а на по-новите - за един и същи цилиндър. Това означава ли, че трябва да има разлика и в самите бобини? Т.е. не би трябвало да е възможно просто да се смени свързването без смяната на бобините ?
                      '05 166 V6
                      '98 156 2.0 TS ex ...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Bobo
                        А някой знае ли какъв ток тече по тия кабели Замислете се малко някой досега да е култивирал светкавица
                        Бобо е прав - над 30 000 волта минават от там
                        Бобо тва си е повече от светкавица
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Dodo 155
                          Първоначално публикувано от Bobo
                          А някой знае ли какъв ток тече по тия кабели Замислете се малко някой досега да е култивирал светкавица
                          Бобо е прав - над 30 000 волта минават от там
                          Бобо тва си е повече от светкавица
                          ток != напрежение
                          '05 166 V6
                          '98 156 2.0 TS ex ...

                          Comment


                          • #14
                            кой не знае закона на ома да си ходи дома


                            поне така беше в училище
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от 156
                              Първоначално публикувано от DeX
                              П.С. Я ми кажете на ТС моторите бобините каде са точно ? И не са ли в самите лули ?
                              Да, точно така - в лулите са ( на големите свещи). Интересното е, че на по-старите модели всяка бобина отговаря за свещи на различни цилиндри (quote]
                              Няма никой там. Мерил съм при мен лулите - няма никой чиста нуличка на съпротивление. Обаче лулите са за свещи без бобчета / бях си купил NGK на които не се свалят бобчетата на свещите и се оказа , че не мога да сложа кабелите и бегом да трампя свещите с Дензо на които се свалят бобчетата.
                              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                              Comment

                              Working...
                              X