Здравейте колеги, пракара ми се реле-регулатора на хондата (cbr 600 f2, направо се пръсна), намерих реле от друга хонда само че 750, но то презарежда акумолатора, имам чувството че не съм го свързал правилно. Ето какво съм направил: трите фази няма как да ги сбъркам; на инсталацията на мотора има един червен кабел който е свързан за акумолатора, но на другото реле имам 2 червени кабела, омметъра ми показва че са свързани на късо т.е. според мене не би имало значение кой ще свържа към + на икумолатора, остава един зелен който си мислех че е свързан към възбудителната намотка на генератора а другият му край е свързан на маса, е тук стана вече много интересно, въпросните кабели са свързани на късо и към тях е свързана масата на задния габарит и мигачите и некъв кабел който тоива в електронното запалване
. Вече започнах да се чудя дали така е оригинално или тази инсталация е преправяна по някакъв начин. Давайте идеи че лятото ще отмине...

Comment