Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатика, включва и изключва през 30-40 секунди?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46


    И аз да ползвам темата,значи след малак инцидент трябваше малко ремонт,смяна на дехидратор и подмяна на една тръбичка,но сега забелязах както си духа и съм го оставил на LO - max изведнъж намаля духането и сам обръща на 16 градуса?!?Също и като не е вклю.климатроника и е на същотото положение LO сам се включва и започва да духа....

    п.с. Колата е 147 2002 с двузонов климатроник
    Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
    Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
    Alfa Romeo GT 1.8 TS
    Yamaha R6

    Comment


    • #47
      Здравейте, колеги,

      Препоръчайте малък специализиран сервиз за климатици в София.

      При мен компресора на климатика включва и изключва през 10 секунди, когато колата работи на място оборотите "играят" и охлаждане е спорно дали има... Понякога решава да работи и всичко изглежда нормално, духа хладно но не е съвсем както се очаква. При маневриране (паркиране) на отворени прозорци се чува едно цъкане/кликане/потропване от към компресора (само при включен климатик), предполагам отново включва и изключва и понеже маневрирам няма как да видя/усетя как играят оборотите.
      Ще се радвам да споделите опита си със сервизите в София... климатика е система която няма как да оправя сам.

      Благодаря!
      146 1.3 боксер 1996г.
      156 SW 1.9 JTD 8V 2002

      Comment


      • #48
        Като за начало си измий радиатора с водоструйка.
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Alfa tuner Покажи съобщение
          Като за начало си измий радиатора с водоструйка.
          Благодаря, колега, от там трябваше да почна, но посетих направо сервиз... измих радиатора, "доляхме" фреон и климатика си работи, но още не е станало истинка жега за да съм сигурен че проблема е отстранен. Според майстора причината е в не доброто охлаждане заради мръсен (Дай Боже ) или запушен радиатор/дехидратор.
          146 1.3 боксер 1996г.
          156 SW 1.9 JTD 8V 2002

          Comment


          • #50
            Само си гадаете.....за да работи климатика, не му трябва жега......това, ще го допълня и ще тръгне...е времено...или работи катко трябва, или не....ходене по мъките, ако не сте попаднали на човек, мойто разбира от тез неща...то като обявите за продажба на коли...климатика трябва да се напълни....да, ама не...купи си такава кола и чакай като го напълниш да духне студено...))....посетете сервиз където щше ви кажат за какво иде на реч.....другото е проба грешка, която излиза по скъпо в някой случай относно да имаш определената екстра....
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
              Само си гадаете.....за да работи климатика, не му трябва жега......това, ще го допълня и ще тръгне...е времено...или работи катко трябва, или не....ходене по мъките, ако не сте попаднали на човек, мойто разбира от тез неща...то като обявите за продажба на коли...климатика трябва да се напълни....да, ама не...купи си такава кола и чакай като го напълниш да духне студено...))....посетете сервиз където щше ви кажат за какво иде на реч.....другото е проба грешка, която излиза по скъпо в някой случай относно да имаш определената екстра....
              Климатика не работеше в големите жеги и градски трафик.... иначе работи без проблем. След сервиза и миенето температурите в София не са толкова високи и все още не зная дали има подобрение. От всичко до момента, съвета ми към хората с подобен проблем (понякога работи - понякога не) е:
              1. Смяна на филтъра на купето
              2. Миене на радиатора
              3. Сервиз
              146 1.3 боксер 1996г.
              156 SW 1.9 JTD 8V 2002

              Comment


              • #52
                Малко разсъждения:

                Това, което мери налягането в радиатора на климатика и което наричат (погрешно) пресостат, представлява манометър, който разграничава 4 прага на налягането (P1, P2, P3 и P4) и има електрически изходи.

                - При налягане <P1 се счита, че няма газ в системата и компресорът не се пуска.

                - При налягане в границите P1 - P2 компресорът е пуснат и системата работи.

                - При налягане в границите P2 - P3 компресорът е пуснат и е включена първата степен на вентилатора.

                - При налягане в границите P3 - P4 компресорът е пуснат и е включена втората степен на вентилатора.

                - При налягане > P4 се счита, че налягането е недопустимо високо и компресорът бива спрян за да не станат поразии.

                При наличие на газ в системата, за да се пуска и спира компресорът периодично, очевидно налягането се колебае около стойността P4.

                Имайки в предвид това, че съществува пряка връзка между температурата и налягането (закон на Бойл и Мариот)
                това може да стане единствено, ако не работи никоя от степените на вентилатора и/или ако радиаторът е задръстен.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #53
                  Ел. проблем също или ,ако се запушват капилярните тръбички на входа на изпарителя(радиатора в купето) .Причини бол.

                  Comment

                  Working...
                  X