Известие

Collapse
No announcement yet.

Къде да ми демонтират и промият радиаторите - 156 JTD?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
    Ако ти загрява, едва ли е от мръсотия между ламелите.
    Напротив Еньо го каза по-горе - може самият радиатор да не е затлачен толкова външно, но ако ламелите на кондензатора, който е пред него, са задръстени, пак ще е същия ефектът. Затова задължително се чистят и двата топлообменника.
    Вътрешната промивка на радиатора едва ли ще докара чудеса, освен ако колата не е била карана дълго време с вода, вместо антифриз, и ако не влязло масло в системата поради някаква причина.
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
      Напротив Еньо го каза по-горе - може самият радиатор да не е затлачен толкова външно, но ако ламелите на кондензатора, който е пред него, са задръстени, пак ще е същия ефектът. Затова задължително се чистят и двата топлообменника.
      Вътрешната промивка на радиатора едва ли ще докара чудеса, освен ако колата не е била карана дълго време с вода, вместо антифриз, и ако не влязло масло в системата поради някаква причина.
      Кондензаторът на климатроника изглежда доста задръстен с разни камъчета, явно ще се свалят накуп.
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
        Кондензаторът на климатроника изглежда доста задръстен с разни камъчета, явно ще се свалят накуп.
        Не бих те посъветвал да сваляш кондензатора, освен ако нямаш проблем с климатика. Излишно ще разхерметизираш системата, а и ще дадеш пари за ново пълнене с фреон.
        Водния вадиатор можеш да си го свалиш с чиста съвест, а след като се свали, ще се поотвори място за чистене на кондензатора, без да се налага да се сваля. Самият материал, от който е направен кондензаторът, е по-здрав от този на радиатора и издържа далеч повече на бой с водо- и пароструйки.
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
          Дай координати на тоя Румен, къде му е сервиза и т.н.
          На техническия раздел тука отгоре са по-важните сервизи за Алфа, над "важните" теми. http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=53
          2014: Deutschland über alles

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
            Не бих те посъветвал да сваляш кондензатора, освен ако нямаш проблем с климатика. Излишно ще разхерметизираш системата, а и ще дадеш пари за ново пълнене с фреон.
            Водния вадиатор можеш да си го свалиш с чиста съвест, а след като се свали, ще се поотвори място за чистене на кондензатора, без да се налага да се сваля. Самият материал, от който е направен кондензаторът, е по-здрав от този на радиатора и издържа далеч повече на бой с водо- и пароструйки.
            ОК, принципно вече му е време за доливане на фреон на климатроника, та ще видим.
            Giulietta 1,6 JTDm 2013
            156 SW 1,9 JTD 2003

            Comment


            • #21
              Днес забелязах мокро петно на постелката и обувките ми. Явно има някакъв те4... Идеи по въпроса?
              Giulietta 1,6 JTDm 2013
              156 SW 1,9 JTD 2003

              Comment


              • #22
                Радиаторчето на парното
                2014: Deutschland über alles

                Comment


                • #23
                  Цяло или само кранче? То може ли да е причината да ми загрява колата?
                  Giulietta 1,6 JTDm 2013
                  156 SW 1,9 JTD 2003

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                    То може ли да е причината да ми загрява колата?
                    Само ако в резултат губиш течност, за да падне под минимума на нивото в системата.
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                      Само ако в резултат губиш течност, за да падне под минимума на нивото в системата.
                      Загубата беше минимална, но пък досега никога не ми е губила антифриз. Иначе има една мазно петно на постелката, явно оттам капе. Въпросът е дали оттам влиза въздух в системата и прави въздушна възглавница?

                      п.п. След сериозно 1200 километрово каране през изминалият уикенд показа един и същ симптом - загрява при изкачване на баир и изстива по нанадолнището.
                      Last edited by RPWWD; d.m.y г., 13:35.
                      Giulietta 1,6 JTDm 2013
                      156 SW 1,9 JTD 2003

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                        п.п. След сериозно 1200 километрово каране през изминалият уикенд показа един и същ симптом - загрява при изкачване на баир и изстива по нанадолнището.
                        До колко градуса загрява и до колко изстива? Това, която описваш си е закономерно, но кажи все пак за колко градуса става дума
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                          До колко градуса загрява и до колко изстива? Това, която описваш си е закономерно, но кажи все пак за колко градуса става дума
                          Изстива си до 90, а понякога загрява почти до следващото деление нагоре, не знам 100 ли се води.
                          Giulietta 1,6 JTDm 2013
                          156 SW 1,9 JTD 2003

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                            Изстива си до 90, а понякога загрява почти до следващото деление нагоре, не знам 100 ли се води.
                            мен ми се струва че това е нормално
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                              Днес забелязах мокро петно на постелката и обувките ми. Явно има някакъв те4... Идеи по въпроса?
                              Мушни се при педалите, (както и да ти звучи това) и бръкни в процепа на нещото което уж се нарича утайник или нещо от сорта, точно по средата има едни симетрични отвори - бръкни през тях - направи го на загряла и карана известно време кола, за да ти е системата под налягане......ако има водичка или е мокро, вероятноста да ти е пукнат радиатора за топлото е много голяма.....
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=31900
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                Мушни се при педалите, (както и да ти звучи това) и бръкни в процепа на нещото което уж се нарича утайник или нещо от сорта, точно по средата има едни симетрични отвори - бръкни през тях - направи го на загряла и карана известно време кола, за да ти е системата под налягане......ако има водичка или е мокро, вероятноста да ти е пукнат радиатора за топлото е много голяма.....
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=31900
                                Мерси.

                                ---------- Post added at 16:20 ---------- Previous post was at 16:17 ----------

                                Първоначално публикувано от vegatta Покажи съобщение
                                мен ми се струва че това е нормално
                                Отскоро го прави тоя номер, преди си седеше плътно на 90 градуса.
                                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                                156 SW 1,9 JTD 2003

                                Comment

                                Working...
                                X