Известие

Collapse
No announcement yet.

Гаден проблем с перката на охлаждането

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гаден проблем с перката на охлаждането

    Щом подам контакт и вентилатора се включва, а температурата на мотора е ниска. Как да разбера причината.Колата е Спайдър 96
    Сега обаче установих следното, когато мотора не работи 20-на минути и подам контакт всичко е ОК. Паля, достигам около 90 градуса температура на мотора и перката се включва и после изключва,работи нормално, обаче ако пусна климатика, компресора тръгва, а перката не тръгва, компресора изключва, а перката зацепва незнайно как и вече няма спиране.Трябва пак да изгася мотора и пак престой, и нещата се оправят до следващото включване на климатика.
    Last edited by vendinga; d.m.y г., 22:48.

  • #2
    Отговорих ти на Л.С., но забравих да ти кажа да провериш и пресостата.
    По-точно контакта за свръхналягане, щото може да имаш 2 проблема..
    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

    Comment


    • #3
      аз пък по моя боб залагам на неработеща 1-ва степен и залепващо реле на 2-ра степен.
      точка

      Comment


      • #4
        Мерси за вниманието, проблема се оказа прецакан пресостат на климатика и не дава контакт, когато трябва да се включи перката. Вече всичко е ОК.

        Comment

        Working...
        X