Известие

Collapse
No announcement yet.

Комън рейл дизел-факти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от търтей
    Първоначално публикувано от KGB
    @търтей,
    то си пише от къде е
    и в момента май униджет не се произвежда? или греша?
    Произвежда се още...115коня дизела е униджет, като моя...слагат го на фаислифта май само за черните държави като нашата, защото трябва да е мултиджет 120коня....слагат го и на разни там добла старите пунтовци и т.н.
    sigpic
    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

    Comment


    • #17
      FIAT експериментират мотор с директно впръскване още при Крома

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от търтей
        малко история 0 от уикипедията за по-лесно
        подчертаванията са мои


        The common rail system prototype was developed in the late sixties by Mr. Hiber of Switzerland. After that, Ganser of the Swiss Federal Institute of Technology focusing on his research the common rail technology was advanced. In mid nineties, Dr. Shohei Itoh and Masahiko Miyaki, Japanese automotive parts manufacturer Denso Corporation, developed the Common Rail Fuel System for Heavy Duty Vehicles and finally turned into its first practical use on their ECD-U2 common Rail system, which was mounted on the HINO RAISING RANGER truck and sold for general use in 1995. Later in 1997 the German automotive parts manufacturer Robert Bosch GmbH extended its use for passenger car.


        Common rail engines have been used in marine and locomotive applications in times past. The Cooper-Bessemer GN-8 (circa 1942) is an example of a hydraulically operated common rail diesel engine, also know as a modified common rail.



        With rising fuel prices throughout the 1990s, a number of companies, including Robert Bosch GmbH, Fiat,Volvo and MTU, attempted (separately) to develop new Diesel engines with lower emissions and higher fuel efficiency.

        Common rail engines were first used by the Fiat subsidiary Alfa Romeo, and the technology is most commonly used by Fiat, under their MultiJet brandname. The engines are suitable for all types of road car, including small hatchbacks such as the Fiat Panda.
        Е, изпуснали са само сътрудничеството с MagneticMarelli (май така се пишеше)

        Comment


        • #19
          ...
          Last edited by pooh; d.m.y г., 13:00.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Mitko
            FIAT експериментират мотор с директно впръскване още при Крома
            През 1987 Фиат Крома е първата дизелова кола в света с инжекцион...

            фиат крома 2.0 ТДИ
            sigpic
            Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
            " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
            "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от KGB
              Първоначално публикувано от Mitko
              FIAT експериментират мотор с директно впръскване още при Крома
              През 1987 Фиат Крома е първата дизелова кола в света с инжекцион...

              фиат крома 2.0 ТДИ
              1.9
              пред Админите... със сапун !

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от jamie
                Първоначално публикувано от KGB
                Първоначално публикувано от Mitko
                FIAT експериментират мотор с директно впръскване още при Крома
                През 1987 Фиат Крома е първата дизелова кола в света с инжекцион...

                фиат крома 2.0 ТДИ
                1.9
                Моя грешка
                sigpic
                Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от KGB
                  Първоначално публикувано от jamie
                  Първоначално публикувано от KGB
                  Първоначално публикувано от Mitko
                  FIAT експериментират мотор с директно впръскване още при Крома
                  През 1987 Фиат Крома е първата дизелова кола в света с инжекцион...

                  фиат крома 2.0 ТДИ
                  1.9
                  Моя грешка
                  1929 куб. см, за да бъдем по-точни.

                  Първата дизелова кола с инжекцион е първата дизелова кола изобщо, щото аз не знам за дизел, който не е с впръскване???

                  Ако под "инжекцион" имате предвид директно впръскване на нафтата, имате право, тоя двигател не е с предкамерно впръскване.

                  Има едни дизелови двутактови двигателчета за авиомодели, ама за автомобили няма карбураторни дизели.
                  Volvo XC90 D5 '06
                  Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                  Lancia Ypsilon 1.2 '00



                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                  ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                  ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                  Comment

                  Working...
                  X