Известие

Collapse
No announcement yet.

Захранване за хладилна чанта в багажника?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Захранване за хладилна чанта в багажника?

    Здравейте колеги. Лято е. Време за пътуване в страната и извън нея. Онзи ден се мотаех в Кауфланд и видях едни хладилни чанти, които се включват в запалката. Много ме зантригуваха и се замислям да си купя такава. Гнездото, което имам на таблото за запалка, обаче не е вариант да се включва. Затова се замислям да си направя запалка в багажника. Там вече имам докаран от акумолатора кабел за усилвателя. Питането ми е следното - мога ли да ползвам същия плюсов кабел, с който захранвам усилвателя за тая си прищявка? Друг вариант е да ползвам кабелите, които са пуснати за осветление на багажника.
    Благодаря предварително.
    Last edited by Ramsezsh; d.m.y г., 14:49.
    Ден без бира е загубен ден!

    Ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
    Ex Alfa Romeo 146 1.4 Junior

  • #2
    Кабела, трябва да мине през предпазител!Най добре ползвай захранването от запалката.
    0888515205

    Comment


    • #3
      Колега, не мисля, че ще има проблем да ползваш кабела за усилвателя. Единственото, което трябва да направиш е да сложиш на разклонението за чантата един бушон (най лесно с 2 кабелни обувки - женски, като боднеш бушона между тях). Ако си зарибен можеш дори реленце да сложиш и да си изведеш копче за включване някъде на удобно място. Ако имаш пък и ски-джоб зад подлакътника на задните седалки, ще можеш ако жена ти кара да си вадиш студените бири направоот багажника по време на движение.

      П.П. Колега, сподели каква и е цената на тази хладилна чанта, зщото ми е мерак отдавна и просто все се разминавам или със промоции или пък нямам път към тези магазини...
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
        Колега, не мисля, че ще има проблем да ползваш кабела за усилвателя. Единственото, което трябва да направиш е да сложиш на разклонението за чантата един бушон (най лесно с 2 кабелни обувки - женски, като боднеш бушона между тях). Ако си зарибен можеш дори реленце да сложиш и да си изведеш копче за включване някъде на удобно място. Ако имаш пък и ски-джоб зад подлакътника на задните седалки, ще можеш ако жена ти кара да си вадиш студените бири направоот багажника по време на движение.

        П.П. Колега, сподели каква и е цената на тази хладилна чанта, зщото ми е мерак отдавна и просто все се разминавам или със промоции или пък нямам път към тези магазини...
        Цената е 79 лева мисля. Наистина си заслужава. Тези , които са без захранване също са вариант (29лева), но тази ми се струва по сериозна. Ще се заиграя утре пък ще видя какво ще стане. Другия ми вариант беще от кабелите за осветлението да си дръпна кабелче и да си монтирам запалката на него.
        Ден без бира е загубен ден!

        Ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
        Ex Alfa Romeo 146 1.4 Junior

        Comment


        • #5
          Не взимай захранване от осветлението. Кабелите са слаби, а чантата си харчи ток...
          Така, както колегата по-горе ти каза е добре.
          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

          Comment


          • #6
            Утре ако ми остане време ще се заиграя. Може да поразглобя пепелника и да вържа едно ново кабелче, което да докарам до багажника. В тази връзка още един въпрос - дайте идея какъв кабел да ползвам.
            Ден без бира е загубен ден!

            Ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
            Ex Alfa Romeo 146 1.4 Junior

            Comment


            • #7
              Е нали имаш прокаран кабел за музика?
              Просто си направи едно разклонение с предпазител и си готов.
              Ако прокарваш нов кабел трябва да е поне 3-4мм2.
              Хладилната чанта си харчи 5-6 А. понякога и повече, не е някакъв безобиден консуматор.
              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

              Comment


              • #8
                Тогава ще трябва да измисля и някакъв прекъсвач - усилвателя се включва от касетофона. Ако го пусна от кабела на усилвателя ще има постоянно ток, а ако го дръпта от запалката ще има захранване само когато е на контакт.
                Ден без бира е загубен ден!

                Ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
                Ex Alfa Romeo 146 1.4 Junior

                Comment


                • #9
                  Усилвателят трябва да има постоянно +12В и управлващ сигнал от радиото.
                  Закачаш на постоянния плюс през бушон. Ама така като те чета, по-добре дай на някой 20 лв да ти го направи, че да не подпалиш цялата кола.
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    И това е вариант.
                    Ден без бира е загубен ден!

                    Ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
                    Ex Alfa Romeo 146 1.4 Junior

                    Comment


                    • #11
                      Колега, това с чантата е много хубаво, но както казаха, кнсумацията е значителна, когато става въпрос за неработещ мотор.
                      Ако прекараш захранване от таблото до багажника, трябва да е поне 2.5 мм2, но пак ще има пад, от който чантата няма да работи добре. От друга страна, трябва да може да се изключва, когато не работи мотора, респективно динамото.
                      За това, моята идея за захранването е следната:
                      Силова верига: плюсовия кабел за усилжателя-бушон 20А-клема 30 на релето-клема 87 на релето-плюс на чантата.Масата от удобено болтче наблизо.
                      Оперативна: Плюс от контакт-клема 86 на релето-минус на клема 85. Тука е удобно да се вземе тоя плюс от захранването за касетофона.
                      Разбира се, може да си сложиш и ключ, с който да прекъсваш оперативната верига. Варианти много, тоя е моя!
                      Успех и да надигаш правилно бирите!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment

                      Working...
                      X