Известие

Collapse
No announcement yet.

Демонтаж рейка...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Демонтаж рейка...

    Колеги, тъй като от скоро съм собственик на ланчия дедра, която както знаем под ламарините е мноооого сходна със 155-ца и 145/6. До тук, колата се държи прилично, единствено имам проблемчета с рейката.

    Та въпросът ми накратко е лесно ли се сменя рейката на тези автомобили - без да се налага откачането на други агрегати от автомобила?

    Предварително благодаря за отговорите!
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

  • #2
    ХАйде стига де колеги, неможе никой да незнае?!
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

    Comment


    • #3
      колега извинявай, че ти ползвам темата,но да задам същя въпрос и за 146
      http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
      www.ico83.snimka.bg/[/url]

      Comment


      • #4
        Няма проблем колега, то би трябвало да е абсолютно еднаква операцията...
        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
          Няма проблем колега, то би трябвало да е абсолютно еднаква операцията...
          дано само някои да даде инфо по въпроса
          http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
          www.ico83.snimka.bg/[/url]

          Comment


          • #6
            Хайде де колеги, неможе никой да не знае как се сваля рейката на 155, или 145/6 т.спарк ?!!?
            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

            Comment


            • #7
              Не би трябвало да се свалят агрегати. Разчистваш около батерията, за да можеш да докопаш щангите\ако е с щанги, ако е с жила - нямам представа, как е там\. Предният мост се отпуска максимално на болтовете, за да можеш да извадиш "пеперудата"\двойната втулка в/у рейката, която е свързана с лостовия механизъм на щангите\ и самата рейка барабар с накрайниците. Евентуално може и да се наложи сваляне на лапата за опорния лагер с дясната полуоска, ако пречи - не знам, на типото сложих 155-цова рейка, ама на 155-цата още е на колата е не съм правил операцията.
              75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
              155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
              FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
              Мненията са като задниците - всеки си има!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                Не би трябвало да се свалят агрегати. Разчистваш около батерията, за да можеш да докопаш щангите\ако е с щанги, ако е с жила - нямам представа, как е там\. Предният мост се отпуска максимално на болтовете, за да можеш да извадиш "пеперудата"\двойната втулка в/у рейката, която е свързана с лостовия механизъм на щангите\ и самата рейка барабар с накрайниците. Евентуално може и да се наложи сваляне на лапата за опорния лагер с дясната полуоска, ако пречи - не знам, на типото сложих 155-цова рейка, ама на 155-цата още е на колата е не съм правил операцията.
                няма нужда да се сваля лапата на опорния лагер..
                АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
                FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

                Comment


                • #9
                  Моята е с жила, но в общо линии това ме интересуваше - БЛАГОДАРЯ КОЛЕГИ! Единствено ме интересува, ако я няма опорната точна за щангите на рейката(така наречената пеперуда) дали трябва да се отвива магарето или излиза директно?
                  Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                  Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                  България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                  Comment


                  • #10
                    Колеги, някой да има идея дали рейката, която е без опорна точка за лостовата система за скоростите(моята е с жила) ще излезе без да свалям надолу магарето...? Аз съм отхлабил нещата, но ми се иска ако мога да не свалям магарето, защто ще си отворя 100 неща - генерацията, двигателя какда подпирам(на канал съм) и т.н.... Друго което ме интересуваше е как се отвиват тръбичките които влизат в рейката, защото в момента едвам ги виждам, а пък немога да си рпедставя как ще бръкна въобще...
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • #11
                      До преди малко съм се борил с това магаре... Еми едвам излезе! Който казва, че може да се свали рейката без да се сваля моста, на кола като моята... нека покажe пък бирата е от мен! Просто борбата беше неравна и оспорвана, но накрая след магарешко инатене от 6 часа под колата и 100000 псувни по адрес на братята италиански инженери се предаде след много боЙ! Утре предстои монтирането на новата, което се надявам да мине по-добре от демонтажа на старата, но кой знае...

                      П.П. Приемам всякакви съвети от препатили и не дотам препатили колеги, защото не искам пак да откривам топлата вода...
                      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                      Comment


                      • #12
                        На фиатката я свалих без да свалям моста(достраша ме да не скъсам някой болт,хич не ги и пробвах).Издърпах я откъм страната на шофьора.Наложи се да изкривя малко една тенекия на подкалника,че не ми достигаше 1.5см.От към пасажерската пробвах никакъв шанс.Просто е гъзобрък и по-добре да се отпусне малко моста от болтовете иначе е борба и загуба на време.
                        brava 1.4 sx
                        alfa 156 1.8

                        Comment


                        • #13
                          Колеги, свалянето на рейката на нашите кошници е деликатна работа. Явно колегата не е чел по 33 раздела.
                          Общо взето на всички италианки се свалят без да чупиш нищо, но си има чалъми. Понякога и една основа с дистанционна втулка има значение.
                          Просто се вгледайте и с търпение ги сваляйте!
                          Това е най-добрия съвет, който мога да ви дам.
                          Понякога и положението на мотора може да изискава някоя жертва.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Ами нямам педстава, но след 2-3-4 часово умуване, стигнах до извода, че при мен на дедрата, можеби диференциала е по-голям иза това пречи да слезе точно 2 пръста надолу рейката и да излезе откъм шофьора, и по тази причина се налага отвиване на магарето.
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment

                            Working...
                            X