Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно вариатор...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос относно вариатор...

    От известно време при студено стартиране на двигателя (1,8 бензин на АР156-2001г) двигателят издава шум, леко наподобяващ звука на дизелов двигател, който съвсем изчезва след 6-7 секунди. От изчетеното по интернет предполагам, че шумът идва от вариатора.
    Моля, някой колега с повечко опит да сподели, дали е дошло времето за смяна на вариатор или би могло да се кара още при гореописаното положение.


    http://www.youtube.com/watch?v=LhNz3uENAFk
    Last edited by zihni; d.m.y г., 13:41.
    Alfa 156 1,8 TS 2001

  • #2
    Може да са много неща по това описание. А може и нищо да и няма. Какво е маслото и кога си го сменял?
    I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
    Roosevelt

    Comment


    • #3
      Както го е описал колегата може да е едно нещо - вариатор. Щом се е разтракал само в началото може да се спаси с ремонтен комплект в случай, че вече не е бил спасяван. Иначе нов.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Маслото е Selenia 20k. Сменяна преди 5 хил.км. Филтър на маслото - Filtron. Заедно с това смених и въздушния филтър, с една дума всичко. Даже и филтъра на климатика, макар, че няма отношение към случая. Споменавам го за да подчертая, че колата не е занемарена изобщо.
        Last edited by zihni; d.m.y г., 16:46.
        Alfa 156 1,8 TS 2001

        Comment


        • #5
          Те си се износват тези вариатори. Нормално. Когато трака само при първо палене и след 3, 4 сек млъква обикновено като се сложи ремонтниа комплект изкарва дълго време. Обаче аз имам случай в които се оказва, че като отворя вариатора и той вече е ремонтиран. И като се смени ремонтния комплект изкарва 5000 км приблизително и пак започва да трака.

          То и за това си има решение. Аз им стържа по дебела шайба от тефлон и изкарват повече...

          Разбира се най-добре е нов. Ако си караш така също няма проблем. Няма какво да се счупи. Просто ще си трака
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            .....Разбира се най-добре е нов. Ако си караш така също няма проблем. Няма какво да се счупи. Просто ще си трака
            И износването не оказва влияние на газоразпределението изобщо ли?
            NESH
            156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
              И износването не оказва влияние на газоразпределението изобщо ли?
              Малко
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                А има ли момент на пълен отказ на вариатора?
                NESH
                156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                Comment


                • #9
                  Не виждам как би могло да стане. След 1 000 000 000 000 км пробег може и да има такъв момент
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Те си се износват тези вариатори. Нормално. Когато трака само при първо палене и след 3, 4 сек млъква обикновено като се сложи ремонтниа комплект изкарва дълго време. Обаче аз имам случай в които се оказва, че като отворя вариатора и той вече е ремонтиран. И като се смени ремонтния комплект изкарва 5000 км приблизително и пак започва да трака.

                    То и за това си има решение. Аз им стържа по дебела шайба от тефлон и изкарват повече...

                    Разбира се най-добре е нов. Ако си караш така също няма проблем. Няма какво да се счупи. Просто ще си трака
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Аха, сега ми стана ясно. Ами те точно там влизо вървят маслените магистрали към главата. Те са 3 и се падат така по в дясната част на мотора. От ляво до капака на агренажа не би трябвало да ти тече.

                    Сменяш гарнитурата и готово

                    Ей тука погледни на долу да добиеш представа къде са маслените канали. http://forum.alfa156.net/forum/forum...137&PN=0&TPN=1
                    В линка който си дал се говори за: "the anti-return valve for the head (To solve the famous cold-start noise).".
                    В крайна сметка кога този характерен шум първите няколко секунди при студено палене е от вариатора и кога от този обратен клапан и дали не е само от клапанчето?
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                    Comment


                    • #11
                      Шум от този клапан не може да има. Той може да е само причината да не стига масло до вариатора и за това той да се износи и трака.

                      Ако трака като дизел, вариатора е причината за този тип шум.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Изразил съм се неправилно.
                        Имам в предвид, че клапана може да е причината, т.е. това по всяка вероятност според мен е обратен клапан който предотвратява отичането на маслото от маслените магистрали в главата. При студено палене, празни маслени магистрали и повдигачи, докато всичко се запълни двигателя трака като дизел заради големите хлабини.

                        На снимката колегата пише, че се вижда този клапан. Не ми стана съвсем ясно кое точно е клапанчето и как точно се сменя, дали се избива по някъкъв начин или ...

                        "Ready! You can see the anti-return valve put in place"
                        Attached Files
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                        Comment


                        • #13
                          Колеги, колко струва приблизително труда за ремонтния комплект?
                          Защото ми се струва, че няма да е малко... а ако се разтрака след още толкова, ем нов вариатор , ем пак труд ....
                          Ако някой знае цена... да каже.

                          Comment


                          • #14
                            Около 120 лв.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Хм... ми бива тогава... то ремонтния комплект, май беше към 12лв.
                              А вариатора над 300, май

                              Comment

                              Working...
                              X