Известие

Collapse
No announcement yet.

Имате К&N, или друг спортен филтър.....добре е да знаете.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Имате К&N, или друг спортен филтър.....добре е да знаете.....

    .....че хайваните от К&Н са правили тестове за това че след като се намаже техния филтър с тяхното фирмено масло, приложено към комплекта, и просто няма как то да се отдели от него, и да се стовари върху скъпоценния ви дебитомер, и да му разкаже играта - Ето и линк към теста
    Пълни глупости.
    За 2.5 си взех КН който е за ГТА двигателя, пасва по абсолютно същия начин - ръснах и 10 паунда отгоре за почистващия кит, включващ препарат за миене, и смазочното им факано масло. Преди това ръснах 140 паунда за точния дебитомер, щото се оказа и че въпреки че деб с последни 3 цифри 531, въпреки че ползва масовия уж сензор монтирван в 0280.......019, те не са взаимозаменяеми.....НЕ СА......филтъра ми е монтиран по начин който виждате долу на атачнатата снимка, днеска го свалих за трето миене, в рамките на 6-7 месеца.......досега го пръсках с някакъв синьо - жълт спрей, мисля че повечето от вас са го виждали, или руски или германски беше, масово се среща по места където се продават филтри и смазки за тях......филтъра на другия ми двг също го пръсках с него.......неска викам да го поглезя малко, напръсках го с фешън чистителя им, покисна се 10-20 мин, заплакнах го, проснах го за час два да позасъхне, и с ритмична педатничност започнах да омаслявам каналче по каналче целия филтър, след като прочетох любезните им указания, в който пишеше да не прекалявам, и ако видя след това бели петънца където масълцето не е стигнало, да приложа още мъзгичка......приложих......оставих го да посъхне още на припек 30 мин, и прилагайки малко центробежни сили, тръскайки филтъра надолу, видях че капнаха 2-3 капчици, но нищо повече......сложих го обратно, и понеже пробвах другия си дросел, поразтъпках колата насам натам към СТЗГ мин бани......на връщане параметрирах на алфадиага да ми чете дебитомер, и волтажа му, втора на 6700омб, и на трета на 4-5к колата се удави юнашки......в движение фърлих око на показанията - 550кг/ч, при положение че съм си стигал 630-650.......свалих само сензора - цялата му предна част, дето посреща въздуха беше красиво омацана с червено масълце.....следва повторно изпиране, пръскане с стария спрей, киснене на сензора в спирт, после пръскане със спрей изпаряващ се без остатък, пак спирт, и нещата уж се спасиха, преди малко залепих 624кч/ч, и съм горе долу спокоен.......
    Ми ще ме извиняват, но в никакъв случай не мисля че прекалих със мазането, щом дори 10 мин след първото, още имаше бели и сухи петна, и чак след час и половина го сложих на колата, виждате че е и под лек наклон надолу......
    Да си знаете тва.......
    Attached Files
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Хммм,интересно,аз винаги съм си мислил,че това спрейче може да се наслагва в/у дебитомера,и ето че има нещо.А дали не е по-добре да се ползва сух фълтър.Аз имам в нас един КиН и един на 3А рейсинг,но засега не съм сложил нито един на колата.
    Alfa 155 1.7,1.8 ex
    Alfa 166 2.4 3 ex
    155 1.8 MY 95 sport

    Comment


    • #3
      Филтъра се пръска от 15 - 20 см разстояние. И се пръска докато стане леко лъскав. Първо по едно пърксна еот всякъде. Изчаква се да попие и след час може още веднъж. Аз моя го оставям поне 2, 3 часа да си попие добре. Никога не съм имал масло по дебитомера, но и филтъра е далеч от него.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Ако някой чува инглиша, тука има интересни съждения по темата - http://www.benzworld.org/forums/w211...ly-damage.html

        ---------- Post added at 10:57 ---------- Previous post was at 10:54 ----------

        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Филтъра се пръска от 15 - 20 см разстояние.
        Да де, ама в кн-ския комплект не е спрей, а нещо дето се прекарва по каналчетата на филтъра.......и пак подчертавам изключетелно дебело че не прекалих, 20-30 мин след първоначалното мазане, имаше още бели петна тук там......
        Май ако трябва да има човек такъв филтър трябва да го мие по често, както и да си плакне и дебитомерчето....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Аз съм с риплейсмънт, който си седи в оригиналната кутия...Реално на 40-50 санта от сензора на дебитомера...При теб това разстояние е 10 сантиметра и от там по-голяма вероятност да се "облажи" сензора
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Ако някой чува инглиша, тука има интересни съждения по темата - http://www.benzworld.org/forums/w211...ly-damage.html

            ---------- Post added at 10:57 ---------- Previous post was at 10:54 ----------


            Да де, ама в кн-ския комплект не е спрей, а нещо дето се прекарва по каналчетата на филтъра.......и пак подчертавам изключетелно дебело че не прекалих, 20-30 мин след първоначалното мазане, имаше още бели петна тук там......
            Май ако трябва да има човек такъв филтър трябва да го мие по често, както и да си плакне и дебитомерчето....
            Как бе? Моя комплект е със спрей??? Какъв комплект си си купил? То за различните филтри си има и номер на комплекта за обслужване. Моя е #99-5050 И аз съм проверявал не веднъж дали тръгва масло по тръбата към деботомер и на самия дебитомер. Даже последния път мисля, че попрекалих с пръскането и сложих филтъра директно без да го чакам много да съхне, че и карах колата и вечерта свалих да видя, но нямаше.

            Отвори сайта на КН и намери твоя филтър. От долу при характеристиките пише кой комплект за чистене да се ползва.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Има 2 вида - спрей и едно което Ники има - то се "разлива" по филтъра

              http://www.knfilters.com/instructions/18627B_inst.pdf
              Гледайте стъпка 4 от опътването....посочено е как да се борави при 2-та варианта
              Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 11:10.
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Ей тва по ниското - http://www.knfilters.com/search/prod...x?Prod=99-5050
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Вие ме убихте. Това по-ниското е течноста за миене. Другото е маслото. Което се пръска.

                  ЕДИТ: опа. при мен са на обратно. Това без дозатора за пръскане пише cleaning а на другото пише oil.

                  Като се прибера в къщи ще го видя пак. Да не се окаже, че съм си мил филтъра с маслото а после съм го омаслил с чисителя

                  ЕДИТ2: ама не ве. сега се сетих. маслото е червено като пръскам с него. А другото дето го поливах е прозрачно и не е мазно. Все пак ще го видя като се прибера
                  Last edited by oem; d.m.y г., 11:26.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Може да ми се смеете ама аз отдавна не ползвам тия тъпи комплекти. Филтрите си ги мия с Меглио а после ги омаслявам със спреи на Мотип което е някакъв вид масло за панти, болтове и т.н.На 66-цата 60к. не съм имал никакви ядове, другите съм ги карал по малко, но и с тях не съм имал проблем.
                    И на JR и на K&N или ми се омазняваше дебитомера или вътре имаше прах, така и не уцелих колко да ги пръскам.

                    Comment


                    • #11
                      Е какво да ти се смеем. Не е там работата.

                      То и с обикновения филтър влиза прах по дебитомера. Имам кола която само с обикновен филтър и то качествен е карана дебитомера си отиде. Беше пълен с фин прашец.

                      С К&Н аз нямам нито прах, нито масло.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        и аз да се включа с подобна случка, но не с K&N ами с JR (същата работа според мен); колата на която се развива дейстието е опел астра ф на един френд; филтъра е панелен (демек стои в кутията на оригиналния) и има там един еърбокс мод на кутията да влиза уж повече въздух;
                        та случката след първото миене (на JR маслото е спрей, ама не под налягане а с помпа) омацвамe, сглобявамe всичко 6 и после каkто го описва колегата почват да светят разни грешки, слагам кабела - MAF оттам цялата процедура по прането на филтъра наново, чистене на дебитомера първо с карбураторен спрей и после със спрей за чистене на спирачки (някъде прочетох, че бил перфектното средство), смазване на филтъра наново но в по-умерено количество и после всичко си беше 6... та в тоя случай съм 99% сигурен, че първия път прекалихмe със смазката... може би и тука е бил такъв случая... то като си го купиш чисто нов филтъра нали си е смазан и готов за употреба ама на пипане не е мазен (поне по моите наблюдения). което ме навежда на мисълта, че се слага милимунда от смазката... и аз вече така правя фор дъ уйн
                        Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 22:02.

                        Comment


                        • #13
                          Я сложете къстъм електроника да видим ще ви се цапа ли дебиломера!

                          Comment


                          • #14
                            Сега проверих. И двете ми са с пръскалки. Едното е чистителя, другото е маслото на спрей под налягане.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
                              Я сложете къстъм електроника да видим ще ви се цапа ли дебиломера!
                              Ся тъкмо съм се разчел мое ли аджеба да се ползва мап сензор вместо тоя факан дебитомер - щото теоретично на екуто му трябва волтаж до 4.7 волта, предполагам не става току така, ама видях че е правено, значи може......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X