Известие

Collapse
No announcement yet.

Два пъти гърми колектора на бензин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Два пъти гърми колектора на бензин

    Колеги, дайте някаква идея от какво може да е..
    Карам 155 1.7 ТС... Първият път въртя да запаля и тя гръмна.. колектора (пластмасов) се разцепи целия, говорих с майстори уж кабели и свещи. Купих и нови кабели и нови свещи, карах известно време без да имам никакви проблеми и в един даден момент историята се повтаря.. въртя да запаля и отново гръмна, но този път не можа да разцепи колектора а просто излезна от гумените съеднения.. Дайте някаква идея.. не знам вече какво да правя, омръзна ми от нея..
    Last edited by Dobsata; d.m.y г., 22:51.

  • #2
    Бедна смес, както и от калпав смукателен клапан, лошо зацепен ремък(разбирай мръднал), горе долу в тоя ред.
    Запалителната ти система изобщо не я коментирам, колега, защото не я познавам, но хлабав някъде кабел или клеясала букса ми се виждат добра причина , за да се обърка искрата и да си патка в произволни позиции!
    Пробита бобина ще прави същата простотия.
    Изобщо имаш широко поле за действие!
    Успех!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      В понеделник мисля да я водя на диагностика, дали ще покаже нещо.. не знам, но истински се надявам..

      Comment


      • #4
        Ако нищо не покаже вероятно е проблем с клапаните.
        Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

        Comment


        • #5
          При мен беше от свещи, но щом си ги сменил... Варианта с ремъка го забрави - колата е с верига...
          75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
          155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
          FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
          Мненията са като задниците - всеки си има!

          Comment


          • #6
            Профа имаше такъв проблем, точно на 155 1.7, но не помня дали го реши, преди да стане време за смяна на колата. Помня, че при него се получаваше само, когато колата е била на слънце лятото и се е нагряла повечко. И той беше сменил кабели и свещи без резултат.
            Ще следя темата с интерес.
            I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
            Roosevelt

            Comment


            • #7
              Бобините и комутаторите как са?
              И двата канала ли работят?
              Тия майстори дето си говорил с тях виждали ли са колата?
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Pinky Покажи съобщение
                Профа имаше такъв проблем, точно на 155 1.7, но не помня дали го реши, преди да стане време за смяна на колата. Помня, че при него се получаваше само, когато колата е била на слънце лятото и се е нагряла повечко. И той беше сменил кабели и свещи без резултат.
                Ще следя темата с интерес.
                Доколкото се сещам на Профа 155-та ги правеше проблемите от сцепени гуми по колектора...
                Може и бобина да е или комутатор в случая...
                За да гърми в колектора или смукателен клапан не затваря или сместа е бедна (заради пропуска от някъде) или се подава искра на някоя свещ когато нетрябва!!!
                Това с клапана аз него вярвам да е проблема... Или смуче от някъде въздух или бобина или нещо прехвърля от някъде високото...

                Докато напиша каквото мисля и ме изпревариха малко
                Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 00:23.
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                  Бобините и комутаторите как са?
                  И двата канала ли работят?
                  Тия майстори дето си говорил с тях виждали ли са колата?
                  Майстора я знае колата, но не я е отварял.. говорих с него по телефона.. Между другото не знам дали има връзка, но и двата пъти когато гръмна бях с откачена ламбда сонда.. Сега я закачих, промяна няма, но не е и гърмяла.. за сега.. Утре ще разбера след диагностиката..

                  Comment


                  • #10
                    Не е зле да погледнете и тук, колеги:

                    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=44351&page=3
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                    Comment


                    • #11
                      Ами на мен само ми плюеше колекторите
                      До колкото знам проблема се оказаха и 2-те бобини.
                      Но това на по-късен етап се разбра ( 5-6 месеца след като продадох колата без да съм 100 % сигурен).

                      Иначе за бобините теста е най-лесен, аз съм го правил но тогава работеше без проблем дори и с една само.
                      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                      Comment


                      • #12
                        А кои са фамозните майстори?
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment

                        Working...
                        X