Известие

Collapse
No announcement yet.

Много богата смес?!?!?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    На какво време е нагласено превключването на ламбдата? То това е много важно за ЕКУ-то. Наистина за да си сигурен, че не е в иновейта проблема вържи ЛС05-цата ресет на адаптациите и карай.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      На какво време е нагласено превключването на ламбдата?
      В смисъл????
      Паля, тя си прави подгряване ала бала, и след 10-15 сек индикатора почва да отчита, кога екуто почва да взима ламбадата под внимание не знам.......това че вижда отчитанията не значи мисля че ги взема под внимание при образуването на смесите на студен двг.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        В смисъл????
        Паля, тя си прави подгряване ала бала, и след 10-15 сек индикатора почва да отчита, кога екуто почва да взима ламбадата под внимание не знам.......това че вижда отчитанията не значи мисля че ги взема под внимание при образуването на смесите на студен двг.....
        Нароу изхода се емулира по данните на сондата към ламбда с 0.0 - 1.0 волт показания. Трябва да имаш да гласиш и честотата на превключванията на изхода. От тези времена зависи как ЕКУ-то ще възприеме сместа тъй като ЕКУ-то превклюва през едни времена и изчислява едно средно положение между високото напрежение и ниското и от там си образува фактора ламбда. Когато времето за превключване е неподходящо тези сметки се объркват. За това и с ЛС05 се държи различно. Защото времената и не са като на 190.

        ЕДИТ: Довечера ще мога да ти кажа какви трябва да бъдат тези времена. Мисля, че около 50 мс. но не съм сигурен. трябва да погледна.

        А относно кога ЕКУ-то регулира по ламбда има си open/close loop режими. Според това в какъв режим се намира двигателя. Но това няма причина да се обсъжда. ЕКУ-то си знае работата.
        Last edited by oem; d.m.y г., 15:39.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Ако става въпрос за респонс скороста на която съм го оставил, тя е 1/3 от секундата, като опциите още са 1/6, 1/12 и instant.......
          Тва е уж мануала на ЛЦ1.....
          Attached Files
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #20
            Ми сложи го на 1/12 най-добре, но хайде след половин час ще ти напиша дали съм сигурен в това като се прибера.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Сега пак ще обясня и на двама ви:

              Към Ники-ЛЦ-1 има регулировка на аналоговия нароу изход какви стойности на АФР да показва спрямо волтажа,а той също варира 0-1,5волта и се променя .

              Трябва да влезнеш с ЛМ програматора и да зададеш стойности -макс/средна/ниска-1волт/0,45/0.2волта и после като местиш полето и казваш спрямо тези стойности какъв афр е това(второто става експериментално)

              Смятам ,че ме разбра.

              Към ОЕМ:

              Бацко,работил ли си някога с ЛЦ-1,ако не си отново заблуждаваш хората,това което пишеш не става така ,първо си изрови мануал за сондата проучи го и тогава давай акъл,за да е правдоподобно.
              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                Сега пак ще обясня и на двама ви:

                Към Ники-ЛЦ-1 има регулировка на аналоговия нароу изход какви стойности на АФР да показва спрямо волтажа,а той също варира 0-1,5волта и се променя .

                Трябва да влезнеш с ЛМ програматора и да зададеш стойности -макс/средна/ниска-1волт/0,45/0.2волта и после като местиш полето и казваш спрямо тези стойности какъв афр е това(второто става експериментално)

                Смятам ,че ме разбра.

                Към ОЕМ:

                Бацко,работил ли си някога с ЛЦ-1,ако не си отново заблуждаваш хората,това което пишеш не става така ,първо си изрови мануал за сондата проучи го и тогава давай акъл,за да е правдоподобно.
                С други устройства съм работил и не съм запознат с ЛЦ-то на иновейт, казах го, че не съм сигурен. И сега проверих. 1 сек. трябва да бъде. Демек това instant ще дойде.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                  Сега пак ще обясня и на двама ви:

                  Към Ники-ЛЦ-1 има регулировка на аналоговия нароу изход какви стойности на АФР да показва спрямо волтажа,а той също варира 0-1,5волта и се променя .

                  Трябва да влезнеш с ЛМ програматора и да зададеш стойности -макс/средна/ниска-1волт/0,45/0.2волта и после като местиш полето и казваш спрямо тези стойности какъв афр е това(второто става експериментално)
                  Смятам ,че ме разбра.
                  Бях ги оставил дефалт стойности, уж в мануала пишеше че те най се доближават до стойностите на фабричните ламбади.....
                  Спрямо обозначените полета на шота по долу, какви трябва да са коректните стойности за петте обозначения????
                  Attached Files
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    С други устройства съм работил и не съм запознат с ЛЦ-то на иновейт, казах го, че не съм сигурен. И сега проверих. 1 сек. трябва да бъде. Демек това instant ще дойде.
                    Дай пример за другите устройства??

                    Принципно са аналогични.
                    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      1 сек. трябва да бъде. Демек това instant ще дойде.
                      Качвам видеотата дето преди малко направих на 1/12 - на инстант ли да го направя???? -
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #26
                        на instant го направи. За ниско напрежение задай 200 мв. за високо 850 мв. За 200 мв задай 16.5:1 AFR, а за 850 задай 12.5:1. За 450 мв задай 14.7:1 ако има възможност. Незнам как е при иновейт. Аз съм работил с PLX и там има таква възможност.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Ники по спомен-вариант 1

                          1-0,200

                          2-1.00

                          3-0,50

                          4-1.50

                          и вариант 2

                          1-1.00

                          2-0.200

                          3-1.50

                          4-0,50

                          Пробваш и ми пишеш или ми се обаждаш или направо идваш на гости на сервиза и ще помагаме .
                          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                          Comment


                          • #28
                            Къде трябва да ги заложи тези варианти?
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Е те там:



                              http://www.innovatemotorsports.com/products/lc1.php
                              Attached Files
                              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                                Ники по спомен-вариант 1

                                1-0,200

                                2-1.00

                                3-0,50

                                4-1.50

                                и вариант 2

                                1-1.00

                                2-0.200

                                3-1.50

                                4-0,50

                                Пробваш и ми пишеш или ми се обаждаш или направо идваш на гости на сервиза и ще помагаме .
                                Вариант 1 предполагам е Analog Out 1, а вариант 2 - Analog Out 2???
                                Ще ги пробвам довечера и ще кажа резултата.....

                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Къде трябва да ги заложи тези варианти?
                                В ЛМпрограмера на ЛЦ-то - шота от това мнение - http://clubalfaromeo.com/forum/showp...2&postcount=23

                                Това са показанията на ламбдата при макс натоварване от първа нагоре - снимано е с вградена в очила камера, идникатора е между оборотомера и километража, сори че на моменти е неясно....
                                http://www.polyurethan.me/11.avi

                                Това е през Алфадиага по същото време, макар и да продължих да записвам след като спрях първия запис - http://www.polyurethan.me/test.avi

                                Добре де, при пълно натоварване екуто не отсвирва ли ламбдата и да чете само дебитомера, и спрямо него да образува......???
                                Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 19:52.
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X