Известие

Collapse
No announcement yet.

Много богата смес?!?!?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Аналог 1 ти е 0-1,2 волта,а аналог 2 е 0-5 волта.

    Прилагаш вариант 1 и вариант 2 на аналог 1 ,пробваш кое беше верното.

    И съобщаваш какво се е случило с вариант 1 и 2,как се държи колата и с двата варианта,защото аз видях ,че така оставени настройки ламбдата ти е варирала от 14,2 до 18.0 АФР,тоест ламбдата не може да покаже кое е богато,а само бедно и затова екуто ти се старае в товар режимитите да обогати и ти стремглаво си в 10-те
    Last edited by drigata; d.m.y г., 20:29.
    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

    Comment


    • #32
      Мхм, ясно е вече. Но като гледам задминава и 7200 об. което води на една мисъл...
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        Пробвах вариант 1, по лошо стана, стои на 9-10 дори и на нормална скорост при 3к обм на 3-4 - накова и Р0170 ламбда регулация над макс лимит.....вариант 2 не ми го дава да въведа, имало лимит за определени стойности, едните не трябвало да са по високи от другите, ала-бала......
        Утре ще си поиграя още малко със стойностите, и ще продължа след като някак си успея да си набия оригиналния мап на колата, че тоя нещо ме съмнява........
        ПиЕс - по вариант 1 ми направи впечатление че мафа стигна 408кгч още на 5700обм, а иначе катери 6400 - 6600 за да стигне макс показанията по Алфдиага....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #34
          Според мен трябва да е така:

          1=0,850
          2=0,200
          3=0,857
          4=1,132
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Ще го пробвам и тва утре, че неска много ми се насъбра......и с една КВП2000+ ще се потим да метнем оригинала, интересен ден ще е.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Ще го пробвам и тва утре, че неска много ми се насъбра......и с една КВП2000+ ще се потим да метнем оригинала, интересен ден ще е.....
              Внимавай какъв файл наливаш. Да не стане да изпише:
              Send key to erase...
              Erasing finish...
              Start writing...
              Writing error!
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Е не може ли да си архивира оригиналния файл и да го ползва за възстановяване?
                Welcome to the real world

                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                  Е не може ли да си архивира оригиналния файл и да го ползва за възстановяване?
                  трудно
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                    Е не може ли да си архивира оригиналния файл и да го ползва за възстановяване?
                    На неговия компютър с тази апаратура не може.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      Само да затвърдя:

                      От екуто към лабдата тръгват 4 кабела(два бели,сив,черен),до колкото разбрах сигнала от иновейта си го запоил на черния,но не разбрах какво си направил с сивия,той е калибрираща маса на екуто за сондата,свързан ли е ???? И къде??

                      А какво става ако изключиш сондата от куплунга към екуто за да няма показания към него,пак ли държи същият АФР на уредчето???
                      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                        Само да затвърдя:

                        От екуто към лабдата тръгват 4 кабела(два бели,сив,черен),до колкото разбрах сигнала от иновейта си го запоил на черния,но не разбрах какво си направил с сивия,той е калибрираща маса на екуто за сондата,свързан ли е ???? И къде??

                        А какво става ако изключиш сондата от куплунга към екуто за да няма показания към него,пак ли държи същият АФР на уредчето???
                        Сивия кабел съм го сложил като обща маса на две малки крушки, които взимат 12 волта от двата бели поотделно, а от сивия маса......това гадно ли е?.....в мануала пишеше да се закачи стария стоков сензор(без кабела с сигнала) за да не отчита грешка с подгряването.....хм.....май не съм го направил като ората.....
                        Чесно казано не съм пробвал с разкачен куплунг....
                        ПиЕс - ако сивия е калиб маса за екуто не е ли добра идея белия и синия от контролера да са вързани към него - макар че пише че трябва да са за постоянна и стабилна маса?
                        Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 11:39.
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #42
                          Първо искам да пробваш с откачен куплунг!!!!!

                          После чения-сигнал от ЛЦ-то,сивия-белия и синия от ЛЦ-то,а на двата бели вързваш подгряването на стара сонда или там по твоя метод с крушките.
                          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                          Comment


                          • #43
                            Йес мастър.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                              Първо искам да пробваш с откачен куплунг!!!!!

                              После чения-сигнал от ЛЦ-то,сивия-белия и синия от ЛЦ-то,а на двата бели вързваш подгряването на стара сонда или там по твоя метод с крушките.
                              При първото няма промяна, при втория вариант всичко стои на 22.1 афр......
                              Както и да е, отказвам се да обвинявам ламбадата и иновейта, все пак пробвах и тоя от другата кола, същото, а на 2.5 на пълно натоварване индикатора е на 12.3 - 13.......което е бомба......Утре ще видя ако се преборя с екуто и успея да променя мапа който е в момента, било то стоков или англобараникан, и оттам насетне ще се ровя наново.....
                              Мерси на всички за съветите и мненията, ще държа в течение народа.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #45
                                Според мен постановката е изначално грешна.
                                Вържи си нормалната сонда към ЕКУ-то
                                пък широколентовата си я вържи отделно

                                Comment

                                Working...
                                X