Известие

Collapse
No announcement yet.

Дали някой евентуално ......

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дали някой евентуално ......

    Колеги,

    дали някой евентуално Знае Защо К.П.Д на дизелите е по-висок от този на бензиновите

    Просто ми е интересно да Знам

  • #2
    Тази темичка е доста обширна, защото КПД-то е съвкупност от много фактори. Струва ми се, че ще е най- добре да се посъветваш с някой учебник по ДВГ.
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Не съм убеден, че ще ги стигне
      ДиЗела се Задушава, Затова не може да прави високи обороти

      Тук има 2ма или 3ма дето имам впечетление, че раЗбират от ДВГ , та ако искат да обяснят, аЗ терминологията съм е учил на немски и има думи дето не мога да ги преведа

      Пуснах темата, беше ми интересно да Знам как вие виждате нещата

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от 156 m-jet
        Не съм убеден, че ще ги стигне
        ДиЗела се Задушава, Затова не може да прави високи обороти

        Тук има 2ма или 3ма дето имам впечетление, че раЗбират от ДВГ , та ако искат да обяснят, аЗ терминологията съм е учил на немски и има думи дето не мога да ги преведа

        Пуснах темата, беше ми интересно да Знам как вие виждате нещата
        Теоретически и практически дизелите не могат да развиват над 5500 оборота.

        Ключовата дума защо дизелите не се развъртат над 5500 оборота е Zьndverlauf des Kraftstoffs и Zьndverzug, ама не знам как е на български

        Абе закъснение на запалването, от 1 до 10 милисекунди. При бензиновите мотори го няма, няма и ограничение
        Volvo XC90 D5 '06
        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
        Lancia Ypsilon 1.2 '00



        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

        Comment


        • #5
          1. дизела има по-голяма компресия - това е много важно за КПД
          2. дизела използва бедна смес - това не толкова, но също е важно за КПД
          3. вече със знак минус, вътрешните загуби на дизела са по-големи, това се отразява нищожно върху КПД

          Comment


          • #6
            я дизелолюбците да обяснят защо на практика на всеки дизел вече се слага турбо
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #7
              Или може би, по-точно "защо все още не се слага на всеки бензин" ?
              '05 166 V6
              '98 156 2.0 TS ex ...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от търтей
                я дизелолюбците да обяснят защо на практика на всеки дизел вече се слага турбо
                Защото отмина модата на "пенсионерските" дизели
                Все пак дизелът е горивото на бъдещето.
                В Европа повече от половината производство на коли е дизелово вече
                Преди 20г. нещата бяха 80% бензини и 20% дизели
                След 10г. 10% бензини и 90% дизели, така както е тръгнало
                Днешният дизел не е онзи шумен, муден и мръсен, който беше преди 20г.
                Когато излиза 155 тя има 1.7, 1.8 и 2.0 ТС (8V) + 1.6, 1.8 и 2.0 ТС (16V) + Q4 и 2.5 (V6), т.е. 8 бензинови мотора и само 2 дизела (1.9 и 2.5).
                А сега 159 колко бензина и колко дизела има

                п.с. Ориентирай се към JTD
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от търтей
                  я дизелолюбците да обяснят защо на практика на всеки дизел вече се слага турбо
                  Мисля, че тук отговора е: Динамика!

                  А иначе съм 100% съгласен с Додо, дизела е горивото на бъдещето и то по-скоро биодизела /ма тва е друга тема/
                  Mitsubishi Outlander
                  Mitsubishi Space Star
                  Daihatsu Terios

                  Comment

                  Working...
                  X