Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за червения куплунг на мотроник 1.7

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Питане за червения куплунг на мотроник 1.7

    Мотроникът е този който се ползва в 8 клапановите двигатели на алфа, слагани на 155. На едно място близо до самото еку има един червен куплунг който се отнася към това дали двигателя е 2.0 или 1.8.
    Питането е за този куплунг. Пише че за 1.8 трябва да се включен, а за 2.0 да го няма. Куплунгът е просто елетрическа връзка между 2 пина на екуто.
    1. Какво се променя реално с него?
    2. Значи ли това че в паметта на мотроника има записани карти и за 1.8 и за 2.0 двигателите?


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

  • #2
    становища?


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...&postcount=129
      145 QV ex.
      146 Boxer TOTAL ex.
      147 T.S. Sele top

      Lancia Dedra 2000 16

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
        да този е, но какво променя???


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
          да този е, но какво променя???
          Мога само да гадая: горивни карти, искра...
          145 QV ex.
          146 Boxer TOTAL ex.
          147 T.S. Sele top

          Lancia Dedra 2000 16

          Comment


          • #6
            Когато бях за "чипосване" при Венци, стана въпрос точно за това - какво се променя с тази букса. Тогава Венци ми каза, че в екуто има записани 2 вида карти, които са с различни стойности за горивото и аванса. Затова и сега, ако включа буксата, ще се върна към стандартните настройки за 1,7 двигателя.
            А ти защо си се разчовъркал в тази насока?!
            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
              Когато бях за "чипосване" при Венци, стана въпрос точно за това - какво се променя с тази букса. Тогава Венци ми каза, че в екуто има записани 2 вида карти, които са с различни стойности за горивото и аванса. Затова и сега, ако включа буксата, ще се върна към стандартните настройки за 1,7 двигателя.
              А ти защо си се разчовъркал в тази насока?!
              с една дума ако аз махна буксата и ще върви повече така ли нещо като като вид чип

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                Когато бях за "чипосване" при Венци, стана въпрос точно за това - какво се променя с тази букса. Тогава Венци ми каза, че в екуто има записани 2 вида карти, които са с различни стойности за горивото и аванса. Затова и сега, ако включа буксата, ще се върна към стандартните настройки за 1,7 двигателя.
                А ти защо си се разчовъркал в тази насока?!
                Любопитно ми е това решение в колата какво е изотвътре!
                Иначе предполагам че е малко опасно да го махаш и слагаш май май...

                А ако наистина има два вида карти и превключваш с един куплунг, ще е гот ако може при мапване да се направи едни "градски" настройки и с махнат куплунг да си с доста агресивни настойки, за по-динамично каране.
                Last edited by Furious 155; d.m.y г., 22:28.


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                  с една дума ако аз махна буксата и ще върви повече така ли нещо като като вид чип
                  Едва ли ще е нещо осезаемо.
                  Все пак може и да пробваш, но поне знам, че някои хора от форума са пробвали и не е имало някакъв "УоУ" ефект .

                  ---------- Post added at 08:19 ---------- Previous post was at 08:14 ----------

                  Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                  Едва ли ще е нещо осезаемо.
                  Все пак може и да пробваш, но поне знам, че някои хора от форума са пробвали и не е имало някакъв "УоУ" ефект .
                  Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                  Любопитно ми е това решение в колата какво е изотвътре!
                  Иначе предполагам че е малко опасно да го махаш и слагаш май май...

                  А ако наистина има два вида карти и превключваш с един куплунг, ще е гот ако може при мапване да се направи едни "градски" настройки и с махнат куплунг да си с доста агресивни настойки, за по-динамично каране.
                  Ако не го махаш и слагаш при работещ мотор, няма какво да се случи.
                  А иначе идеята за двете карти е много добра - една за икономично каране и една за "перформънс"... Стига да има кой да се навие да го прави.
                  Аз преди ремапа доста често слагах и махах куплунга, защото с изкл. куплунг вървеше по-добре, но правеше много детонации, докато при вкл. куплунг нямаше никакви детонации, но пък и беше доста куца.
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • #10
                    А какво ще стане ако покарам с махнат куплунг?
                    Има ли шанс да видя от какво е направен мотора?


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                      А какво ще стане ако покарам с махнат куплунг?
                      Има ли шанс да видя от какво е направен мотора?
                      Не вярвам да се случи нещо такова .
                      Все пак, при мен се получаваха детонации заради прекомерно завишената степен на сгъстяване.
                      Най-добре, за да си спокоен, махни куплунга, изчакай колата да загрее (дори да включи перките) и тогава си намери един хубав наклон за изкачване (не много стръмен де) и тръгни по него, като избереш такава предавка (по възможност ниски обороти и висока предавка, с умерена газ), че да натовариш двигателя на лимита на "аванса". Ако при тези условия не се получат детонации, значи си ОК.
                      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                        Не вярвам да се случи нещо такова .
                        Все пак, при мен се получаваха детонации заради прекомерно завишената степен на сгъстяване.
                        Най-добре, за да си спокоен, махни куплунга, изчакай колата да загрее (дори да включи перките) и тогава си намери един хубав наклон за изкачване (не много стръмен де) и тръгни по него, като избереш такава предавка (по възможност ниски обороти и висока предавка, с умерена газ), че да натовариш двигателя на лимита на "аванса". Ако при тези условия не се получат детонации, значи си ОК.
                        Тука съм абсолютно не съгласен! Кво значи лимита на аванса - аванса на пълна газ е много по нисък отколкото на парт тротъл! Ако има детонации при частичното натоварване кво правиме ?
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Тука съм абсолютно не съгласен! Кво значи лимита на аванса - аванса на пълна газ е много по нисък отколкото на парт тротъл! Ако има детонации при частичното натоварване кво правиме ?
                          ...те това имах предвид и аз де, но явно не съм се изразил достатъчно ясно. Затова и в обяснението съм споменал "умерена газ", с идеята да бъда по-ясен, но явно терминологията ми нещо куца
                          Все пак, Бобо го е изяснил достатъчно добре, та смятам че Ванката е схванал вече идеята
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • #14
                            Значи все пак е опасно да се маха куплунга на 1.8?
                            Иначе ако има детонации на парт тротъл, даваш пълен тротъл и се надяваш да изчезнат!


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                              Значи все пак е опасно да се маха куплунга на 1.8?
                              Иначе ако има детонации на парт тротъл, даваш пълен тротъл и се надяваш да изчезнат!
                              ... или слагаш бензин с по-високо октаново число

                              Ванка, докато не махнеш куплунга, няма да разбереш какво точно ще се случи. Според мен, сега и времето е подходящо, така че можеш да пробваш...
                              Да пишеш после...!
                              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                              Comment

                              Working...
                              X