Известие

Collapse
No announcement yet.

Selenia - мнения, ментета, хубаво масло ли e и масло ли е въобще

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Аз,Туин спарка си го карах с Мобил 5/40 от варел(бях невежа още) и то,както си му е реда и пак не съм имал никакви проблеми.Да,харчеше по малко и потракваше сутрин,но биели не са ми излизали.Така че са прави тези,които казаха,че много зависи от състоянието на мотора...
    Сега Фиатския мотор е само на Рейсинг,на 220 000км,не сме го отваряли...еми,проблеми нямам!Кара се,както трябва да се кара и никога не ми е падало налягането под 2,5 бара и то при 100 градуса на маслото!А и си го харчи съвсем в границите на нормалното...перфектно масло...
    Mercedes ML 63 AMG 07'
    159 TI 2.4JTDm SW 09'
    156 2.0 20V Turbo
    VW Phaeton 3.0 TDI 09'
    sigpic

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
      Аз,Туин спарка си го карах с Мобил 5/40 от варел(бях невежа още) и то,както си му е реда и пак не съм имал никакви проблеми.Да,харчеше по малко и потракваше сутрин,но биели не са ми излизали.Така че са прави тези,които казаха,че много зависи от състоянието на мотора...
      Сега Фиатския мотор е само на Рейсинг,на 220 000км,не сме го отваряли...еми,проблеми нямам!Кара се,както трябва да се кара и никога не ми е падало налягането под 2,5 бара и то при 100 градуса на маслото!А и си го харчи съвсем в границите на нормалното...перфектно масло...
      Перфектен мотор ще кажа аз Не съм фен на селенията и тва е( говорим за топ маслото 10в60)
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • #48
        И защо?Имал си проблеми ли?
        Принципно 20В Турбо е доста капризен откъм масло.Изчетох доста по тоя въпрос в английския форум.И там Рейсинга си е в препоръчителния списък.
        Заводски му дават на топъл мотор,на празен ход,каквото и да е над 1 бар,при 100 градуса,а при мен е 2,5 бара на 100 градуса с Рейсинг на 8000км.
        Естествено,нямам нищо против и Льо Ман-а
        Mercedes ML 63 AMG 07'
        159 TI 2.4JTDm SW 09'
        156 2.0 20V Turbo
        VW Phaeton 3.0 TDI 09'
        sigpic

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
          И защо?Имал си проблеми ли?
          Принципно 20В Турбо е доста капризен откъм масло.Изчетох доста по тоя въпрос в английския форум.И там Рейсинга си е в препоръчителния списък.
          Заводски му дават на топъл мотор,на празен ход,каквото и да е над 1 бар,при 100 градуса,а при мен е 2,5 бара на 100 градуса с Рейсинг на 8000км.
          Естествено,нямам нищо против и Льо Ман-а
          Имал съм Ваньо проблеми, като цяло 16в. ТС е големо лайно маааааааааа кво да ти кажа ти си на турбо мотор, само безаварийни ти пожелавам и тва е Купувате си 3x2литра Селения да речем и винаги едното е омазнено що ли се пита в задачата
          Last edited by thecleaner; d.m.y г., 03:01.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Абсолютно, в една "мини рафинерия" в Истамбулско предградие, от единия край на "цеха" има щтранг за вкарване на отработено масло което цистерната изсипва, през всякакви серпентини, дестилатори, филтрони или каквото и да е там минава всичкото тва масло, и в момента в който бях там, пълнеха към 40 варела Шел Хеликс, имаше към 50-60 варела пълни кастролче и Ку8, в нещо като склад дремеха селениевите варелчета с още какви ли не марки, готови да бъдат обезвъздушени......на това съм очевидец от преди 4 години, предполагам не мислите че много сее променило......
            Селенията може да е арно масло, но когато е истинско.......
            Не само варелчета, и кутийки, и бутилки и тубички пълнят комшиите. А и не са само тия комшии. При това са се снабдили с много добра техника и ги правят с всички атрибути на истинските опаковки. Па който е сигурен, нека се кръсти, че в България търговците предлагат само оригинална Селения.
            Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

            Comment


            • #51
              Май пак стигнахме до това, че каквото и да пише на кутията като показатели е добре да е истина...

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                Имал съм Ваньо проблеми, като цяло 16в. ТС е големо лайно маааааааааа кво да ти кажа ти си на турбо мотор, само безаварийни ти пожелавам и тва е Купувате си 3x2литра Селения да речем и винаги едното е омазнено що ли се пита в задачата
                Аре сега големо лайно и ква е разликата м/у 20в турбо и ТС като система на мазане и хлабини ??? Щото според мене и сервизната документация моторите са едно към едно! А за омазаните туби смени дилъра Ела да ти покажа от 20х2 как няма нито една мазна
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #53
                  В крайна сметка,всека сам решава с какво да си строши мотора.На единия тва му било менте,не другия друго,нема угодия.Пак ви казвам замислете се,в какво състояние са ви моторите,после ревете че маслото е менте.Слухове много,доказателства малко.Аз единственото ситинско менте което съм виждал през живота си,беше преди 7 г.,купих си свещи Голден Лодж за 33-ката,и колата въобще не запали с тях,е тва е истинско менте за мен.Тва че тубите били мазни,ала бала-ами я се замислете колко неща които се предлагат нямат транспортни дефекти а/технополис даже имат цел склад с такива/.
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    Аре сега големо лайно и ква е разликата м/у 20в турбо и ТС като система на мазане и хлабини ??? Щото според мене и сервизната документация моторите са едно към едно! А за омазаните туби смени дилъра Ела да ти покажа от 20х2 как няма нито една мазна
                    Ти на QV то кво масло му слагаш като е турбо Ем свинспарк ем турбо.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      Ти на QV то кво масло му слагаш като е турбо Ем свинспарк ем турбо.
                      Само 300V Lemans 20-60 - само дето тва масло е двойно естерно струва колкото твоя мотор и се кара 4000км И е "само за състезателни цели" Освен всичко друго недей ми сравнява QV-то щото тоя мотор вече е длеч като хлабини и карантии от стоковия - Питай ме как ГТВ-то се кара само на цялата газ и се кара САМО със Селения Рейсинг
                      Ясно ми е че котка по гръб не пада ма не си прав
                      Last edited by Bobo; d.m.y г., 13:43.
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #56
                        Не знам каква му е цената в България, но в UK е доста прилична.

                        http://www.opieoils.co.uk/p-866-motu...cing-cars.aspx
                        146 1.6TS CF1 '98

                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Аз лично съм адски доволен от Selenia Racing. За 11 000 км. колата е изхарчила не повече 100-150 грама (около 1-2мм под максимума на пръчката). Колата преди Racing-а беше с 20к купувано в Германия и с него мога да кажа, че разхода на масло беше определено по-голям и мотора беше по-шумен. Мотора е 2.0t.s на 140 000 км.

                          Comment


                          • #58
                            В Пловдив в магазина за IVECO PTS,може да си поръчаш Selenia 20k,идва за до2 дни ако имат поръчка от София.НЕЗНАМ от къде го взимат (според приемчика в сервиза който е МНОГО мой човек,сa ОФИЦИАЛНИ ДИСТРИБУТОРИ.На мен това ми стига за да си го поръчвам от тях) Алфата ми е на почти 240к,взех я от Падова преди 2 години от първия и собственик (дърводелец) Тогава беше на 200к без малко.Още там човека ме закара в сервиза в който е ходила от нова до момента в който я продаде.Там и смениха цялата генерация балабар с нов катализатор,всички филтри и масло Селения 20к!!!Хората от сервиза ми казаха да го сменям НЕ-ПОРАНО ОТ 20К И НЕ-ПО КЪСНО ОТ 25К!Колата си я докарах на ход през Гърция,маслото го проверих чак на другата сутрин когато се прибрах пред нас!Интересното в случая е че там ми го сипаха от 5литрова метална кутия с дръжка отгоре.А същата опаковка има и в IVECO ptS.(това го разбрах преди 5 дни,защото сега е пак за смяна и бях да си поръчвам масло)
                            Мисълта ми от цялото това писане е че Селения-та е маслото което ще продължа да слагам докато карам АЛФА.Аз съм, от хората които си купуват батерий панасоник за дистанционното,защото и климатика ми е такава марка.Антифриза е Парафлу,спирачната течност Тутела дот4.Това е,всичко останало е компромис който няма да направя защото си обичам колата.Дори сега когато е почти на 22к маслото сутрин държи малко над 6 налягане,не го гори,черно е като катран и въпреки всичко си стои мазно когато си капна на пръста.


                            Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                              В Пловдив в магазина за IVECO PTS,може да си поръчаш Selenia 20k,идва за до2 дни ако имат поръчка от София.НЕЗНАМ от къде го взимат (според приемчика в сервиза който е МНОГО мой човек,сa ОФИЦИАЛНИ ДИСТРИБУТОРИ.На мен това ми стига за да си го поръчвам от тях) Алфата ми е на почти 240к,взех я от Падова преди 2 години от първия и собственик (дърводелец) Тогава беше на 200к без малко.Още там човека ме закара в сервиза в който е ходила от нова до момента в който я продаде.Там и смениха цялата генерация балабар с нов катализатор,всички филтри и масло Селения 20к!!!Хората от сервиза ми казаха да го сменям НЕ-ПОРАНО ОТ 20К И НЕ-ПО КЪСНО ОТ 25К!Колата си я докарах на ход през Гърция,маслото го проверих чак на другата сутрин когато се прибрах пред нас!Интересното в случая е че там ми го сипаха от 5литрова метална кутия с дръжка отгоре.А същата опаковка има и в IVECO ptS.(това го разбрах преди 5 дни,защото сега е пак за смяна и бях да си поръчвам масло)
                              Мисълта ми от цялото това писане е че Селения-та е маслото което ще продължа да слагам докато карам АЛФА.Аз съм, от хората които си купуват батерий панасоник за дистанционното,защото и климатика ми е такава марка.Антифриза е Парафлу,спирачната течност Тутела дот4.Това е,всичко останало е компромис който няма да направя защото си обичам колата.Дори сега когато е почти на 22к маслото сутрин държи малко над 6 налягане,не го гори,черно е като катран и въпреки всичко си стои мазно когато си капна на пръста.
                              PTS го взимат от Чефин ако не се лъжа а те незнам откъде го взимат.
                              sigpic
                              Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                              Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                                Хората от сервиза ми казаха да го сменям НЕ-ПОРАНО ОТ 20К И НЕ-ПО КЪСНО ОТ 25К!Това е,всичко останало е компромис който няма да направя защото си обичам колата.Дори сега когато е почти на 22к маслото сутрин държи малко над 6 налягане,не го гори,черно е като катран и въпреки всичко си стои мазно когато си капна на пръста.
                                Прощавай батка, ама като чуя някой да си кара колата с масло на 20000км., направо ми идва да се разстрелям. МАКСИМУМ 10000км. и смяна, какви са тези душмански изпълнения с масла на по 20000км.(скъп на триците-евтин на брашното).
                                Аз си слагам пълна синтетика (не СЕЛЕНИЯ) и на всеки 8000км., ЗАДЪЛЖИТЕЛНА СМЯНА на масло и всички възможни филтри (въздушен, маслен, горивен и купе).
                                Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
                                Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
                                Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

                                Comment

                                Working...
                                X