Известие

Collapse
No announcement yet.

Дебелина на главата на 156 2.5V6 ЦФ2

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дебелина на главата на 156 2.5V6 ЦФ2

    Понеже съм обезглавил двигателя, два дена си играх с пилене на портове и прочее(разбрах защо зимат по 200 кинта за портване на глава), и неска фърлих главите само за заглаждане, но така или иначе понеже не видях никакви белези или марки по тях, както при ТС-те например има, някой дали знае каква точно им е дебелината, за да знам в Англия докато е суркан двигателя дали хайваните там са отвяли някоя десета, и какъв ми е толеранса с който разполагам, тъй като засега това ми е пенсионерската кола, но за в бъдеще не знам как ще ме ухапе заека и т.н......
    Визуално между върха на клапаните и челото на главата има поне милиметър, но поради факания дъжд не ми се излизаше да въртя вала да видя колко нагоре излизат буталата.....
    Така че някой ако има точна цифра ще съм му почти задължен.......
    Attached Files
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2

    Comment


    • #3
      Баси 3 часа се разхождах из тия лърнове и дте-та, и нищо не намерих......благодарско, както казах почти съм ти задължен....
      Тъкмо ще кажа сега на шлайферчето да ми я измери......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Баси 3 часа се разхождах из тия лърнове и дте-та, и нищо не намерих......благодарско, както казах почти съм ти задължен....
        Тъкмо ще кажа сега на шлайферчето да ми я измери......
        и на мен ми е трудно с тези електрони формати
        друго си е на хартиен носител

        П.П. ще черпиш една бира на чужда сватба

        Comment

        Working...
        X