Известие

Collapse
No announcement yet.

Каква компресия трябва? Не пали студен!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
    Абе господа професори,кога сте виждали чист дизел с предкамерно горене?????.
    е как кога
    http://www.google.bg/images?q=%D0%BF...w=1440&bih=736

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
      Абе господа професори,кога сте виждали чист дизел с предкамерно горене?????
      Не само съм виждал, ами и 3 години съм карал такъв.

      Маторя се води ОМ617 - 3 литров 5-цилиндров атмосферен дизел, 88 коня. Колата бе W123.

      Беше на 420 000 километра и зимата и на -20 традуса палеше само от четвърт оборот.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM617_engine
      Volvo XC90 D5 '06
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
      Lancia Ypsilon 1.2 '00



      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        Знам че няма нищо общо Степента на сгъстяване е съотношение между обемите на цилиндъра в долна и горна мъртва точка и показва колко пъти се намалява този обем при движението на буталото нагоре, а компресията е какво налягане се формира на газовете при движението на буталото Това долу горе казано
        Просто само степента на сгъстяване е показана от производителя че е 18,5 И тук във офроуд форума има една таблица, от която би трябвало да се добие представа!
        .................................................. ...
        .................................................. ...
        .................................................. ...
        По мое мнение, не би трябвало да се прави такъв паралел м/у компресия и степен на сгъстяване. С други думи - горната таблица не би трябвало да е валидна за всички автомобили. Все пак два двигателя с еднакъв обем и степен на сгъстяване, в еднакво добра кондиция, могат да имат различна компресия, ако имат различни фази на газоразпределението.

        Мога да дам конкретен пример с моя двигател. След сгъстяването му (повишаване степента на сгъстяване) със стандартните валове даваше 16bar компресия, а с c&b валовете, компресията падна на 12bar.

        Това го давам само като малко разяснително инфо по темата за компресия => степен на сгъстяване.
        Надявам се да бъда извинен за спама
        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mordohy
          Ама то чистия дизел си е с прекамерно горене!
          Я пък ти,сега ако ми кажеш SDI технологията на ваг групата е с предкамерно горене ЩЪ призная,само ти намеквам ,че е помпа дюза.
          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

          Comment


          • #20
            TDI и SDI е едно и също само дето едното е принудително, а другото е атмосверно пълнене и нямат общо с т.н. чист дизел...

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • #21
              Добре де ,не е SDI,TDI, не е и "чист дизел" тук се говори за италиански 1,9d,сигурно е някаква нестандартна инсинуация на италианците?????
              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

              Comment


              • #22
                До колкото знам, "чистият" или "пълният" дизел е даже без подгревни свещи. Пали само от компресия. Обикновено са с по два акумулатора.
                Last edited by nicks1; d.m.y г., 16:15.
                Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                  До колкото знам, "чистият" или "пълният" дизел е даже без подгревни свещи. Пали само от компресия. Обикновено са с по два акумулатора.
                  Какво е непълен дизел?

                  Дизелов мотор може да запали без свещи само ако е с директно впръскване.
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #24
                    Затова съм сложил кавички.
                    Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                    Comment


                    • #25
                      "Чистия" дизел–горивото се впръсква директно в обособена камера в буталото
                      Предкамерно запалване, горивото се впръсква в камера в главата и там започва горенето.
                      sdi дизел с предкамерно запалване.
                      tdi като горното но с турбо.
                      tdi PD тъй наречената помпа дюза (няма общо с sdi)
                      Към автора. За твоя двигател важно нещо е херметичността на систимата. Провери маркучетата на излишната нафта,помпичката около горивния ф–р.(ако има такава).

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от kremon Покажи съобщение
                        "Чистия" дизел–горивото се впръсква директно в обособена камера в буталото
                        Предкамерно запалване, горивото се впръсква в камера в главата и там започва горенето.
                        sdi дизел с предкамерно запалване.
                        tdi като горното но с турбо.
                        tdi PD тъй наречената помпа дюза (няма общо с sdi)
                        Към автора. За твоя двигател важно нещо е херметичността на систимата. Провери маркучетата на излишната нафта,помпичката около горивния ф–р.(ако има такава).
                        Колега ,нещо много силно си се объркал и то за всичките си твърдения!!!

                        Нито SDI,или TDI са с предкамерно горене,както и ,че SDI Е с помпа дюза.

                        Кажи сега колко дизела искаш да ти запаля и да работят с откачени маркучета за обратната нафта????

                        И както винаги си чел ,ама не всичко,колегата който е пуснал темата е написал ,че има проблем само на студен мотор!!!!
                        Да прав си за хермитичноста на горивоподаващата система,НО ако има такъв проблем ще се прояви като затруднено палене,но все пак ще запали.
                        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от kremon Покажи съобщение
                          "Чистия" дизел–горивото се впръсква директно в обособена камера в буталото
                          Предкамерно запалване, горивото се впръсква в камера в главата и там започва горенето.
                          sdi дизел с предкамерно запалване.
                          tdi като горното но с турбо.
                          tdi PD тъй наречената помпа дюза (няма общо с sdi)
                          Към автора. За твоя двигател важно нещо е херметичността на систимата. Провери маркучетата на излишната нафта,помпичката около горивния ф–р.(ако има такава).
                          Колега просто не знаеш колко си прав в случая с тази печка

                          Comment


                          • #28
                            Бе аз много не ги разбирам тия работи..........
                            Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                            Абе господа професори,кога сте виждали чист дизел с предкамерно горене?????

                            Такъв дизел под 22-24 бара зимата нема палене,само теглене или предварителен подгрев.


                            Кой чул или недучул,веднага коментира,ами ще ви кажа ,че сте в голяма заблуда,ако са дюзи ще пали избирателно,но ще пали.

                            Това е дизел който зависи само от компресията му и наличието на впръскана нафта,при положение ,че подгревните свещи са наред!

                            Колега не се ослушвай ами направо отваряй докато е време,иначе зимата си пеш.

                            Разбирачи из форума колкото си щеш,но най много да те объркат тотално и да хвърлиш една шапка пари за излишни проби тестове и прочие.
                            Ама я кажи господин "професоре", как може да даваш толкова категорично мнение от 1000+лв. във форума, като нито познаваш човека, нито си му виждал колата, нито знаеш какво и как точно е мерил...........
                            И не е ли редно да се започва от най-простото и лесното и чак тогава да стигнем до сложното и скъпото...........
                            sigpic
                            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                            147 JTDm 140-Малката манекенка
                            GT- JTDm 150

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                              Колега ,нещо много силно си се объркал и то за всичките си твърдения!!!

                              Нито SDI,или TDI са с предкамерно горене,както и ,че SDI Е с помпа дюза.
                              Не съм объркан! Забрави за момент абревиатурите на различните марки автомобили,и прочети внимателно това което ще Ти кажа!
                              Когато нафтата се впръсква в камера в главата е предкамерно горене! Какво мислиш че има "зад" бренерите?
                              Какво мислиш че се случва в тая дупка в главата затапена от бренера когато дюзата "цръкне" там нафтата?
                              Директоното впръскване в съвременния двигател с вътрешно горене е когато горивото се подава директно в цилиндъра под високо налягане и там се възпламенява!
                              Така сега за тези буквички отзад на колите:
                              sdi и tdi има и с предкамерно и с директно впръскване,но когато е второто има eдно допълнение което не го пише отзад,а именно PD(помпа-дюза)
                              PD и common rail са с директно впръскване,но за това можеш да прочетеш и откриеш разликата м/у двете и сам.
                              И за да не е спам. Когато системата не е херматична нафтата се връща обратно в резервоара като преседи цяла нощ. Също така ако на тоя двигател клапаните се регулират с пулове, може и там да има проблем.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от kremon Покажи съобщение
                                "
                                tdi PD тъй наречената помпа дюза (няма общо с sdi)
                                Отпреди 10 години вече:
                                TDI - дизелово впръскване с принудително пълнене
                                SDI - дизелово впръскване, с атмосверно пълнене (на всмукване)......
                                и двата вида са с инжектор помпа
                                Last edited by ne0; d.m.y г., 13:23.

                                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                                Comment

                                Working...
                                X