Известие

Collapse
No announcement yet.

ALFA 156 1.9 jtd 105hp проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ALFA 156 1.9 jtd 105hp проблем

    Проблема е следния колата пали много трудно трябва да въртиш почти до умаляване на акумулатора независимо дали е топла или студена, като запали за около 3-4 секунди работи все едно на 2 цилиндъра (подаването на газ няма ефект) и хоп заработва идеално и си върви добре угасиш ли пак драма.Подгряването работи няма изгорели свещи(и да не работеше би трябвало да няма проблем на топъл двигател) в ЕCU-то няма записани грешки но ми направи впечатление че понякога индиказията за подгряване мига за около 15 сек което показва повреда в подгряването но то си работи. Мерих налягането от гориво-подкачващата помпа (която е в резервуара)което е 0.3 бар-а което ми си струва малко при дюзите не съм мерил за сега нямам такъв манометър
    Други предположения???
    П.П Забравих да спомена че колата понякога гасне в движение и пак драма докото запали
    Last edited by t-1000; d.m.y г., 19:35.
    AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
    http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
    Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
    BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

  • #2
    http://lh5.ggpht.com/_-4vPMIZkF8Q/St...6Y/s800/13.jpg

    от 1.5 до 3 бара

    @drigata - мерси за поправката
    Last edited by emzo; d.m.y г., 20:34.
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение

      Не psi,а барове,1,5 до 3 бара.
      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

      Comment


      • #4
        моя грешка сега погледнах манометъра е Мра тъй че 0.3Мра=3 бар-а значи помпата си е наред
        AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
        http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
        Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
        BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

        Comment


        • #5
          В такъв случай датчик запалване сменял ли си ?
          Това предвид гасненето в движение.
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46923
          ex - 147 16v multijet

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
            В такъв случай датчик запалване сменял ли си ?
            Това предвид гасненето в движение.
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46923
            А какъв е този датчик запалване,е не ми стана ясно.Според мен на тази кола трябва да и се измери компресия,и да се премерят дюзите
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              мерих датчика на коляновия вал съпротивлението на 2 и 3 си е ОК и като въртя на стартер си генерира напрежение от 0.08 до 0.24 това е с мултицет мързи ме сега да го слагам на осцилоскопа
              AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
              http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
              Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
              BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                А какъв е този датчик запалване,е не ми стана ясно.Според мен на тази кола трябва да и се измери компресия,и да се премерят дюзите
                emzo сигурно има предвид датчик колянов вал,в някой каталози се води датчик запалване.....
                Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                Comment


                • #9
                  След още малко чавъркане(малко защото в тези часове наблегнахме на бирата и капламата)установихме че регулатора на налягане които се намира на гърба на ГНП-то е наблъскан с каша цвят ръждив.След стабилно почистване постигнахме ефект изразяващ се в това че колата започна да пали след 4-5 секунди въртене.Май ще трябва нов регулатор
                  AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                  http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                  Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                  BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от t-1000 Покажи съобщение
                    След още малко чавъркане(малко защото в тези часове наблегнахме на бирата и капламата)установихме че регулатора на налягане които се намира на гърба на ГНП-то е наблъскан с каша цвят ръждив.След стабилно почистване постигнахме ефект изразяващ се в това че колата започна да пали след 4-5 секунди въртене.Май ще трябва нов регулатор
                    май да,обаче и промиване на горивната система от резервоара до помпата
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment

                    Working...
                    X