Известие

Collapse
No announcement yet.

нещо против "залепване" на метални повърхности

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • нещо против "залепване" на метални повърхности

    ...
    Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 11:11.

  • #2
    Най-добрия ефект е почистване с телената четка и обезмасляване с кореселин. Така с развиването на болтовете джантата сама ще пада
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      моя майстор напръска болтовете и мястото на главината със спрей смазка,колко е надежно не знам за два месеца не беше залепнала и излезе много лесно иначе е на късмет и доколко са загрели джантите
      alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
      alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

      Comment


      • #4
        Масло\каквото и да е\ на тънко в\у контактната повърхност на диста\барабана към джантата. Найлон тънък\торбичка, пликче\ се слага отгоре и с макетно ножче се изрязва излишното\и на дупките на джантите\, че не би било естетически издържано да се развяват разни найлони под джантата . Тествано е на Тъпото. Преди да ползвам метода, задните джанти\на барабаните\ винаги излизаха с много бои, докато паднат, ако не са сваляни повече от 4-5 месеца.
        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
        Мненията са като задниците - всеки си има!

        Comment


        • #5
          Има специални спрейове за резбови съединения против затягане и корозия които се използват и при високи температури токова ще ти свурши работа. Дригото е с някаква високотемпературна грес да се намаше съвсем тънко.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Ммм, не се бях замислил за загряването на дисковете . Типото нали беше мономъртвец на газ и нямаше предпоставки за подобно прегряване ...
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • #7
              Няма спасение. Алуминия корозира галванично, когато има досег с друг метал.

              Временно решение е идеално почистване на контактната повърхност.
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Тефлонов спрей DuPont действа безотказно.Освен това става за гумени уплътнения понеже е безвреден за гумата, за механизми на седалки и всичко което скърца изобщо - вериги амортисьори ...включително ходовата част на 156/147 ...
                Last edited by dimo; d.m.y г., 10:28.
                sigpicAlfa 155 2.0 16v

                Comment


                • #9
                  Аз пък ползвам медна паста или спрей. И почистване на главината и отвора на джантата преди това.
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #10
                    Има различни видове тефлонов спрей - но оригиналът е на американската фирма Dupont ...имам един флакон на поне 20 години и още си работи перфектно последно смазвах едни панти и един пистолет ...
                    sigpicAlfa 155 2.0 16v

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                      Аз пък ползвам медна паста или спрей. И почистване на главината и отвора на джантата преди това.
                      Медната грес е най-доброто средство против "залепване". Ползва се например в машините при производството на опаковки тип салати Кенар. Там има много висока температура и не трябва да има слепване.
                      Има спрейове със медна грес които ги дават против заклинване на връзките при изпускателните системи. Един спрей на Motip е 10-ина лв. и може да си седи в багажника.
                      Едно от най-критичните места със заклинване са шлиците на торсиони и там винаги производителите предписват да се маже с медна грес.
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • #12
                        такъв спрей на мотип си бях взел и е пълна смешка, не знам какво общо има с медната грес. иначе ми се струва подходящо за там литол24. не се отмива от вода, не се сгъстява от температурата, държи до 120 градуса, става за мазане на лагери и още една камара неща и е евтин.
                        точка

                        Comment


                        • #13
                          Малко спам.
                          Този тефлоновия , дали става за водачите на стъклата , че зимно време съм голяма мъка докато се вдигнат или свалят.
                          Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
                          Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

                          Comment


                          • #14
                            PTFE спрея на мотип е чиста водичка, много е рядък и след като напръскаш , започват да му се изпаряват разредителите /или както там се казват/ и от смазката нищо не остава, ако това изобщо е смазка. медния пак на мотип прилича на сопол, все едно се секнеш да го ева. от тоя "само" половината се изпарява и остава едно бледожълто петно със силно съмнителни качества.
                            ползвал съм и спрей на същата фирма за почистване на ел. контакти и той не ми вдъхва доверие, както и още няколко спрея.
                            има още един вариант за малки детайли и консервиране на метали - оръжейна смазка.
                            точка

                            Comment


                            • #15
                              Тефлона не става за мъхести повърхности .
                              Оригиналния си се казва Тефлон и е запазена марка на DuPont.
                              sigpicAlfa 155 2.0 16v

                              Comment

                              Working...
                              X