Известие

Collapse
No announcement yet.

качествен ремап/чип в Пловдив

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • качествен ремап/чип в Пловдив

    искам да попитам има ли колеги който са слагали чип/ремап в Пловдивски сервиз и дали са доволни, защото държа да си чипосам колата в Пловдив
    147jtd115 `02
    sigpic
    Alfa Romeo GT JTD 16v `04
    Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
    Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

  • #2
    В Пазарджик Личката работи за Brezel.A Brezel определено знае как се прави чип.

    Comment


    • #3
      Знае.... докато не качиш колата на диното
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Знае си човека ама на ТДИ...Живи примери има край мене
        Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 12:15.
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Живи примери на върнати пари от сбозени коли искаш ли да ти дам?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Знае.... докато не качиш колата на диното
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Живи примери на върнати пари от сбозени коли искаш ли да ти дам?
            До сега нищо конкретно!
            Ако имаш да даваш нещо, давай.
            sigpic
            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

            Comment


            • #7
              Мога да искам графиката от диното после, но на един Туран дето първо му умориха компютъра и един месец без кола седя мой познат. Турана е 175 коня сток мисля, че беше и след чипа на Брезел започна да харчи 20/100 нафата. После на диното се оказа, че като мощност в ниските тръгва с голям въртящ момент, и на 2500 об. рязко пада момента и резултата е повишение на мощността едва с 6 кв. 3 пъти му преправяха чипа и на края момчето си поиска парите и всичко се свърши.

              Знам и други случай с други коли с подобни проблеми.

              Вярно знам и такива дето на диното дават завидни резултати... но мисълта ми беше, че не винаги стават хубави неща от такова разстояние. Общо взето тези чипове които си ги е настроил веднъж са му добре. Но тези които прави за сефте....

              Хубаво е тунера да ти е близо, ако нещо не е наред да може да се коригира веднага. Щото не винаги сметките излизат правилни. По сметки се правят първоначални настройки защото те се смятат в идеални условия. После се почва с меренето и тестването за да се нагласи добре.

              С чип от Брезел може да е добре, но може и да е равносилно на монтиране на чип от ebay.

              Имаме достатъчно кадърни момчета и в България които ще направят добър тунинг и все пак всеки си решава
              Last edited by oem; d.m.y г., 13:22.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                madness motorsport

                Нямам впечатление от тях . Засичал съм логото в подписите на няколко момчета от фиатския форум , нищо повече



                Добре е да се дават препоръки за нещо доказано!
                Линкове към други сайтове се считат за реклама!
                Last edited by Kuker; d.m.y г., 13:36. Основание: .
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                Ex: BMW E61 530 Xi

                Comment


                • #9
                  Добре де, що не дойдеш до голямото село, тука поне трима души ще те чипасат като хората.
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    Е това е най лесно, но идеята според мен е да знаем и такива в малкото селце
                    Аз лично не знам място което да е на 100% проверено ( за Пловдив )

                    Comment


                    • #11
                      Ми събирате се пет човека примерно, звъните и някой идва и ви оправя на место
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        Няма 100% проверено бате. Само на диното е проверено Отиваш където ти кефне, правят ти чипа и после на дино за проверка. Като не е добре, връщаш се показваш им параметрите и да си го оправят.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Тия с диното струват едни други пари, обаче. Да не говорим че на турбо кола на диното мога да ти покажа квото ми текне с минимална корекция на едни два входящи параметъра.

                          Пък и като не са известни изходните коне на една кола диното нищо не показва.
                          Та се прави иначе - Дино, чип, дино, корекция на чипа, дино и т.н. Ма като ти кажа 1500 лв ще се навиеш ли?
                          Last edited by търтей; d.m.y г., 13:56.
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #14
                            Ма що трябва да е 1500 лв? Прави се колата, мери и се сместа, аванс и наличие на детонации. Връща и се оригиналния софт отива се на дино. Прави се рън с оригиналния, слага се тунингования и се гледат разликите. 1 час на дино е достатъчен да се направят финни корекции. И за това могат да стигнат едни 500 лв. например. И ще има много яснота. Иначе пък искате за 300 лв. да се чипоса колата, без да се кара и да се юрка и да се гори бензин, че на всичкото от горе и на диното да убие рибата. Е няма как да стане.

                            Като са много 500 лв. чипосвате се за по 200 - 250 лв. и каквото стане.

                            За това, за да бъде резултата най-близо до очакваното Алфа трябва да ходи за чип при човек дето се занимава с Алфи. Дето е правил, ходил е на дино, има вече готови тествани варианти... и така. А не някой си батка там да си запише някакъв файл дето му го пратили от еди си къде и да те увещава в какво ли не.
                            Last edited by oem; d.m.y г., 14:39.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Ни стаа щото няма две еднакви коли. Еле па на 20 години и незнайни километри и кьопава поддръжка.
                              То и за без пари може, ама нали
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment

                              Working...
                              X