Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане към имащите опит с ремонт на ДВГ

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз няма да коментирам само ще ти споделя моя горчив опит. След като взех двигател от Ферариста (да е жив и здрав Николайчо) направих подобни на теб процедури сваляне наглават 0,5мм надолу полиране колектори и премахване на застъпването и след сглобяване вече много щастлив си карам усещам обаче въпросната миризма на изгоряло масло по кръстовищата и когато давам назад разход на масло беше 3 л за 10к км е ми не е много допустим. Това което забелязах е че колата пропушваше при първо палене сутринта когато работи на място и я изфорсирам пропушва и после почти изчиства. И така докато един ден не ми писна оговорих се с Радо поморийския бос да сменяме сегменти щото ме ми се караше така този мотор мерихме компресия всичко беще наред. Между временно радо беше ми сменил гарнитурата на всукателните колектори да не би да влиза от масленета магистрала на вариатора.
    И какво се оказа махаме валовете разкопчаваме клапан ите на първи цилиндър и охо изненада клапана си пада свободно и така някъде около 10 от всички гумички бяха с по голям диаметър от колкото е диаметъра на клапана на едните гумички пише ренц и арзмер на по малките на другите пише пак ренц но не пише размер и са доста големи че да уплътнят. Гумичките аз ги купувах от мой приятел койтошпродава уж хубави авточасти Главата и клапаните бе шлайфана в специализиран сервиз и те бяха монтирали гумичките.
    И така да е жив и здрав Радо с малко зор успя да смени всички гумички без да вади главата и така.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #17
      Много зависи, кой и как ти е свалял пружините на клапаните. Ако са сваляни с чук и тръба, направо са за кофата. Клапаните са доста меки и със слаба циментация. Даже с правилния инструмент трябва много да се внимава да не се надерат. Надрани веднъж, правят гумичката на дреп за 2 минути. Вече имам една кофа такива клапани свалени от коли с подобни оплаквания, след смяна на гумички от "майстори".

      Лек и успешен ден

      Comment


      • #18
        Със скоба са откопчавани клапаните. Никакви чукове и подобни. Единствено ме тревожи, че шлайфиста май-много начуква гумичките при набиването. Щото аз само помагах със скобата и закопчаването. Гумичката стигна до долу, а той продължаваше да лопа с чука по дорника. И понеже нямам опит с такъв вид ремонт си викам сигурно така си трябва въпреки, че с всеки удар ми подваше в сърцето. Но пък ги гледах гумичките. От горе нямаше наранено или смачкано. Дано не е пукнат някой повдигач само.

        Може би ще се окаже пак, че ако не си го направя сам друг няма кой да ми го направи както трябва. Уж за хубаво викам ще привикам опит имащ за да не прецакам нещо...

        Днес или утре ще я разглобя, ще извадя главата ще налея бензин от горе и ще гледам в портовете дали ще протече, ако няма видими следи на извадена гумичка или скъсана. И ако не протече... какво прайвам вече незнам. Нямам условия хем да я отхлюпя от долу, хем да е на закрито, хем и да барам от горе....

        Баси. Първата седмица нищо и нямаше. Кефех се, че е станала.... Вчера ходих до Софето. Днес вадя щеката пак половин кило масло го няма.

        Айде ще пиша какво е било след като я отворя.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          След свалянето на буталата, хонинга е задължителен.В много магазини вече се продават устройствата за това. Излъскани цилиндри, в комбинация с менте сегменти, правят точно това.
          Естествено и компресията е на ниво.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            Ъъъ, аз не съм писал защото още чакам развой, но колата от 2 дена рязко спря да пуши и да мирише. Както рязко и започна. Не знам какво стана, карам си я сега и чакам да се случи нещо. Ауспуха си се изчисти, побеля си както преди. Измих го снощи от вътре, днес си е чист без масло и нагар... не знам какво става... с времето ще си покаже.
            Last edited by oem; d.m.y г., 23:27.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Заключвам!Ако автора реши че има какво да се дискутира в бъдеще, може да се свърже с модератор за отключване на темата.
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment

              Working...
              X