Известие

Collapse
No announcement yet.

Търся решение!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Благодаря много! Дори не бях чувал, но ще се разровя да си набавя за опита!
    NESH
    156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

    Comment


    • #17
      Я тука тия дето на са спали в училище да кажат кое е по-добре - студен въздух и студено гориво или топъл въздух и топло гориво
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #18
        Опция 1)
        Защото:
        1-> Горивото, за да намаля температурата на колектора при впръскване за да се увеличи ефекта на
        2-> Въздуха, защото студения въздух е по-богат на кислород и спомага по-доброто изгаряне на горивната смес в цилиндъра...
        Така си мисля аз със скромните си теоритични технически познания

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
          Я тука тия дето на са спали в училище да кажат кое е по-добре - студен въздух и студено гориво или топъл въздух и топло гориво
          Ся много добре разбираш разликата между нормална работна температура на железата по мотора и на температура на флуидите участващи в процеса на горене! Има модели /примерно някой Поршета/ където тръбичката на бензина минава през студеното тяло на климатика на колата. Но за да разпръскват читаво инжекторите си имат собствена работна температура и тя не е колкото по-студено толкова по-добре. Затова линка в началото има подзаглавие: "единствения топъл въздух който ни е нужен под капака"
          Last edited by nesh; d.m.y г., 16:15.
          NESH
          156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

          Comment

          Working...
          X