Благодаря много! Дори не бях чувал, но ще се разровя да си набавя за опита!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Търся решение!
Collapse
X
-
Опция 1)
Защото:
1-> Горивото, за да намаля температурата на колектора при впръскване за да се увеличи ефекта на
2-> Въздуха, защото студения въздух е по-богат на кислород и спомага по-доброто изгаряне на горивната смес в цилиндъра...
Така си мисля аз със скромните си теоритични технически познания
Comment
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщениеЯ тука тия дето на са спали в училище да кажат кое е по-добре - студен въздух и студено гориво или топъл въздух и топло горивомного добре разбираш разликата между нормална работна температура на железата по мотора и на температура на флуидите участващи в процеса на горене! Има модели /примерно някой Поршета/ където тръбичката на бензина минава през студеното тяло на климатика на колата. Но за да разпръскват читаво инжекторите си имат собствена работна температура
и тя не е колкото по-студено толкова по-добре. Затова линка в началото има подзаглавие: "единствения топъл въздух който ни е нужен под капака"
Last edited by nesh; d.m.y г., 16:15.NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
Comment
Comment