Здравейте колеги,
Имам Алфа Ромео 145, 95г.
Колата ми е давала изключително малко проблеми (да не чуе дявола) за 3-те години, през които я карам. Вчера обаче се появи един леко притеснителен за мен проблем:
Попринцип, перката на вентилатора ми се включва на около 90-95 градуса. До такава степен съм и свикнал, че видя ли температурата на водата да е 90 градуса сам очаквам да чуя прищракването на релето.
Проблемът, който се появи вчера е, че перката започна да се включва под 80 градуса. Първо като паркирах видях, че на място остана пусната около 15 мин, което никога не се беше случвало. След това видях, че се включва на 60-65 градуса.
Погледнах антифриза и видях, че е малко над минимума. Купиш един литър, от който изсипах към 500 мл, но проблема остана. Няма логика да прегрява колата в това студено време.
Според мен може да е от термостата, защото колата не губи вода.
Има те ли други идеи?
Много благодаря за съдействието!
П.П. Пускам темата си в този форум, защото може да разбират от нея и хора с други модели Алфа.
Имам Алфа Ромео 145, 95г.
Колата ми е давала изключително малко проблеми (да не чуе дявола) за 3-те години, през които я карам. Вчера обаче се появи един леко притеснителен за мен проблем:
Попринцип, перката на вентилатора ми се включва на около 90-95 градуса. До такава степен съм и свикнал, че видя ли температурата на водата да е 90 градуса сам очаквам да чуя прищракването на релето.
Проблемът, който се появи вчера е, че перката започна да се включва под 80 градуса. Първо като паркирах видях, че на място остана пусната около 15 мин, което никога не се беше случвало. След това видях, че се включва на 60-65 градуса.
Погледнах антифриза и видях, че е малко над минимума. Купиш един литър, от който изсипах към 500 мл, но проблема остана. Няма логика да прегрява колата в това студено време.
Според мен може да е от термостата, защото колата не губи вода.
Има те ли други идеи?
Много благодаря за съдействието!
П.П. Пускам темата си в този форум, защото може да разбират от нея и хора с други модели Алфа.
Comment