Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с охлаждането - Алфа Ромео 145

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    А така. Колко неща излязоха сега. Обърни внимание на радитора. Трябва да има пробка за обезвъздушаване в някой от горните краища. Обикновено в левия/твое ляво (най-отдалечения от маркуча). И като загрее пусни антифриз да изтече от там. Карай едно по едно нещата и ще се разбере къде е проблема.

    П.П. Един специалист би го разбрал проблема за 5 - 10 мин. като огледа колата. Но щом си решил сам да се справяш ще погадаем
    Абе, не че съм решил сам да се боря, но честно казано напоследък и за най-малките неща ходя до сервиза. За последния месец за "текущи" неща дадох към 500лв и ми се щеше да се помъча малко сам.
    В крайна сметка и до сервиза ще стигна.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      А така. Колко неща излязоха сега. Обърни внимание на радитора. Трябва да има пробка за обезвъздушаване в някой от горните краища. Обикновено в левия/твое ляво (най-отдалечения от маркуча). И като загрее пусни антифриз да изтече от там. Карай едно по едно нещата и ще се разбере къде е проблема.

      П.П. Един специалист би го разбрал проблема за 5 - 10 мин. като огледа колата. Но щом си решил сам да се справяш ще погадаем
      Колега, моля ти се успокой се.
      Не, че ги разбирам много нещата, но има някои особености при Боксера.

      1. Пробка на радиатора НЯМА
      2. Системата се обезвъздушава САМА (онзи ден си сменях антифриза, елементарно е)
      3. (@ves_v И боксера е с 2 степени на перките и 2 перки съответно.

      Проблема с обезвъздушаването отпада.
      На мен ми се случи постоянно да работят перките.
      Проблема беше в терморелето в долния десен край на радиатора (като стоиш пред колата), то е за включване на перките.
      Last edited by Speeder; d.m.y г., 17:25.
      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • #18
        Преча ли нещо?
        Last edited by oem; d.m.y г., 17:39.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Почти.
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2003 г.
          Alfa Romeo 164 2.0 T.S.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Преча ли нещо?
            Щом се опитваш да обясниш на човека как да си обезвъздуши охладителната система, която се самообезвъздушава и то няколко пъти след като ти казаха колеги, че е така значи пречиш на правилното разбиране на охладителна система на Алфа 145 Боксер
            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

            www.ClassicCar-bg.com

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Абе ти сега за цел имаш да ме критикуваш или да помогнеш на човека?

              Много ми е странно така. Голям "батка" се изкарваш с критика, а като съпорт нищо!??? Като си голям речи и отсечи "е те тука е проблема" и да му ясно на човека. Ма то е много лесно да чакаш другите да покажат пътя и на края да се изкажеш. Прав ли съм? Всички дето сте много големи в тоя форум мълчите на проблемите, а като трябва само да се покажете колко много сте големи тогава се изкарвате на гърба на другите чрез плювания и не толкова доказвате големината си, а по точно колко не разбират другите. Не се сърди. Несериозно е.
              E тогава щом си голям помагач ще те оставя да блеснеш. Явно това ти е главната цел. Затова и не ти е влязло нищо в умната глава от това което написах по-нагоре. Написах го, защото хвърляш човека в неправилна посока да копае. Аз понеже съм "тъп батка" за времето с което съм се занимавал с коли съм научил едно нещо. От разстояние не се познава и няма на 100% заучени дефекти. Само глупаците разчитат на заучено. Аз докато не нидя пред сибе си колата с отворен капак, оценки и изводи де правя.
              От написаното от теб по-нагоре ми стана ясно, че не ти е ясно как работи охладителната система на боксера и реших да те поправя. Вместо да научиш нещо полезно, егото ти надделя и реши да се дървиш. Евала, браво, много си голям!!!!!

              Явно е, че не ме познаваш грам, но който е потърсил помощ от мен, я е получил. Има хора, които могат да го потвърдят. А иначе вече не смея да напиша нещо, защо някой клавиатурен разбирач като теб хем ще ми се отяде, хем ще пише глупости. Ми няма да споря с теб, няма смисъл, давай, затова други знаещи не пишат, защото има такива като теб. Затова и целият форум върви само надолу. Спирам да пиша, ако имаш нещо да ми отговориш, пращай ми ЛС-та.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #22
                аз лично от изчетеното дотук залагам на ел. проблем - или релето за вентилатора или датчик на радиатор! Обаче само си гадаем тук, все пак.


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #23
                  Сега да не се избиете .....моята е с една перка и една степен
                  Перката или включва или не включва.А всичко е сменено..
                  А що е с една перка и една степен?
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                    Сега да не се избиете .....моята е с една перка и една степен
                    Перката или включва или не включва.А всичко е сменено..
                    А що е с една перка и една степен?
                    Твоята какво? Ако е боксер и е така както я описваш, значи няма климатик.
                    Или дори да има, той не е заводски.
                    Така седят нещата при 145/6 с боксер мотор.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #25
                      Е боксер е ама нали това съм писъл..или се включва или не се включва.
                      Клима няма щото е първата 145-ка ама е дразнещо да си на нокти вссеки път като я подкарам,а да се дава на късо не си е работа
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #26
                        Боксер 145 независимо с клима или без няма пробка за обезвъздушаване - не се карайте.
                        Проблемът на колегата е в датчика, а може да има и замърсяване м/у клемите в тази влага. Та най-добре е да се смени този датчик и да се приключат и проблемите ... и караниците

                        Comment


                        • #27
                          Не знам, какво толкова се чудите на тоя мотор!
                          Първо не се обезвъздушава, освен ако газаджиите не са се наакали и изпарителя мръзне.
                          Второ са ел.проблемите,а те са надълго и широко дискутирани.
                          Третото, което никой не каза е шибаната водна помпа.
                          Ако на празен ход ти се губи парното, а при повишаване на оборотите идва, значи е тя!!
                          Тука е момента да я изхвърлиш и да си поставиш помпа от 33-ка и да забравиш за нея!
                          При тебе , колега, включва по-рано.
                          Или е датчика на радиатора или той си работи съвестно, но те лъже датчика за таблото. Казаха го доста колеги!
                          Провери тия две неща и не се тормози с излишните ни брътвежи!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #28
                            колеги, карате се ама никой не написа правилния отговор. проблема е залепващо реле на първа или втора степен /ако има/ на вентилатора.
                            точка

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                              колеги, карате се ама никой не написа правилния отговор. проблема е залепващо реле на първа или втора степен /ако има/ на вентилатора.
                              Няма , бе!
                              Най-обикновен боксер без климатик!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                ами значи първо релето се проверява. щом включва на нормална температура, а изключва когато си поиска. имал съм такъв случай. проблема е че стартовия ток на вентилаторите е много голям. при вариантите с 2 степени /изправни/ тоя проблем почти го няма.
                                термоключа на радиатора е много корав, а и през него не минава силова верига, а и когато се поврежда, е по-склонен да не се включва.
                                водната помпа на боксера лесно се вижда дали работи. през маркучето на антифриза от дроселовата клапа към разширителния съд, трябва да циркулира антифриз, независимо от оборотите на двигателя.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X