Известие

Collapse
No announcement yet.

Болтове за глава - шпилки - 14мм?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Болтове за глава - шпилки - 14мм?????

    Понеже имам една лека драма с болтовете и главините, реших да сложа едни кадърни шпилки, по възможност 14 мм, колебая се още за размера на резбата......един голям умен от форума ми каза че шпилки от глава на жигула, или моствич са 14мм.......кофтито е че между главината и шенкела има не повече от 8-9мм разстояние и или трябва да ги прикапя с цеото, или да измисля някакъв друг начин за застопоряването им. Някакви идеи????
    Или други шпилки, болтове или прочее с твърдоста на тия дето се ползват за глави?????
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Вземаш високоякостна шпилка със степен на якост 14.9, оксидирана и вземаш осигурител за резби (червен) мажеш цялата резба до където ще влиза шпилката и няма да имаш грижи.

    Въпроса е какви гайки ще сложиш Джантите имат конус в отвора.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      http://www.eurobolt.net/index.php?pa...gories&group=5
      Тука уж има нещо като компромисен вариант - 12х1.5, ако не ми излезе някакво решение може би ще взема някой от тия.......

      ---------- Post added at 20:29 ---------- Previous post was at 20:24 ----------

      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      вземаш осигурител за резби (червен) мажеш цялата резба до където ще влиза шпилката и няма да имаш грижи.

      Въпроса е какви гайки ще сложиш Джантите имат конус в отвора.
      Стига бре, днеска скъсах шпилка дето беше заварена юнашки отзад цялата, не вярвам че някакъв уплътнител ще свърши работа......хем с една обикновенна тресчотка стягах, никога не прекалявам с стягането, редовно карам с недозавити болтове ако се заблея и завравя да ги дотегна контролно, а и имам паничаски страх от късане на резби......много ми се удава......
      Имам и някакво фешън локтайт лепило за лагери, 638 или нещо от сорта, мислех да бодна и него, но щом заварката не го устиска......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        .

        В Пловдив в магазина за японски авточасти(на площад Шахбазян) продават шпилки за главини.
        Кеф ти дължина,кеф ти стъпка,кеф ти лява или дясна резба.Отзад си имат шлиц,всичко е както си му е реда!Цената е 5 лева на шпилка + гайка(отворена,конусна).
        Ние за Берлината оттам взехме такива с обратна резба(трябваха ни само гайките за левите колелета).
        Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 03:13.
        155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
        1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
        GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
        ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

        Comment


        • #5
          Пусни ми някакви координати, или нещо по бгмапс ако ти е възможно......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Пусни ми някакви координати, или нещо по бгмапс ако ти е възможно......
            42.149458,24.755994
            пл. Александър Малинов
            В една много дълга извита кооперация строена на калкан на 10 парчета сигурно
            155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
            1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
            GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
            ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

            Comment


            • #7
              Колега, не знам кой ти е подпалил фитила с високоякостните болтове, но хвани един стандартен и ще видиш, че съвсем не е толкова твърд, колкото тия за главите. От тях се изисква жилавост, а не твърдост. Тоя дето си го счупил е само потвърждение, че не трябва да ги заваряват. Особено твърдите. От заварката стават още по-твърди и още по-чупливи.
              Вземи, както ти препоръча колегата по-горе, стандартни болтове с шлици и ще си много по-доволен.
              И леко със стягането
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Ники днес обикалях из града и минавах покрай този магазин,та се сетих за теб.
                Влезнах,питах и имат 1000 вида шпилки с гайки(ф,стъпка,дължина,прави,обратни резби,плитки дебели основи)
                цени:5-6лв.(с гайките)
                магазина се казва motor top 1
                адресе е Пловдив площад Александър Малинов 3
                телефони:
                032 621 955
                032 621 956
                032 622 971
                032 621 957

                Ето и една примерна снимка на една 14-ка с дебела основа дето ми изкараха.
                P.S. И ти що не направиш като при старите Алфи - отдясно с прави резби,отляво с леви резби да се натягат в движение
                Attached Files
                Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 03:15.
                155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                Comment


                • #9
                  Болтовете от главите на ЛАДА са с резба 12 * 1.25. Според мен може и без глава да останат, само че трябва да се третират с някакво лепило преди да се навият.
                  AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                  Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
                    Ники днес обикалях из града и минавах покрай този магазин,та се сетих за теб.
                    Влезнах,питах и имат 1000 вида шпилки с гайки(ф,стъпка,дължина,прави,обратни резби,плитки дебели основи)
                    цени:5-6лв.(с гайките)
                    магазина се казва motor top 1
                    адресе е Пловдив площад Александър Малинов 3
                    телефони:
                    032 621 955
                    032 621 956
                    032 622 971
                    032 621 957

                    Ето и една примерна снимка на една 14-ка с дебела основа дето ми изкараха.
                    Те за това говорех!
                    Last edited by Kuker; d.m.y г., 04:15.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
                      Ники днес обикалях из града и минавах покрай този магазин,та се сетих за теб.
                      Влезнах,питах и имат 1000 вида шпилки с гайки(ф,стъпка,дължина,прави,обратни резби,плитки дебели основи)
                      цени:5-6лв.(с гайките)
                      магазина се казва motor top 1
                      адресе е Пловдив площад Александър Малинов 3
                      телефони:
                      032 621 955
                      032 621 956
                      032 622 971
                      032 621 957

                      Ето и една примерна снимка на една 14-ка с дебела основа дето ми изкараха.
                      P.S. И ти що не направиш като при старите Алфи - отдясно с прави резби,отляво с леви резби да се натягат в движение
                      Ако някой ти каже че съм ти задължен - да му повярваш......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment

                      Working...
                      X