Известие

Collapse
No announcement yet.

"Натриеви" клапани.....алтернатива?!?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • "Натриеви" клапани.....алтернатива?!?!

    ......така наречените клапани с натриев пълнеж или нещо трудно се намират, или технологията им е вече старичка и затва не се предлагат често......търся да си намеря 10на изпускателни клапана с размерите от атачнатата снимка, оригинално колата е с "натриеви" клапани, някой дето е по навътре с технологиите да ми каже някаква алтернатива......звънях насам натам, някакъв от Косер-ите ме държа на върбата с някакви високотехнологични клапани дето били директно от Швейцария и били по - по - най......
    ПиЕс - баси, ся се оказва че клапана има различни размери от показаните по долу - тва мануалите могат да са ебаси обърканата работа...
    Attached Files
    Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 16:44.
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Тези пита ли ги
    http://www.drouzhba.bg/BG/index.html
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      А каква е идеята на тези "натриеви" клапани?

      това ли : в клапана натрият просто се плиска нагоре-надолу и с всяко плисване пренася и топлина. Нагрява се в по-топлия край и изстива в по-студения ?
      Last edited by Furious 155; d.m.y г., 17:59.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
        А каква е идеята на тези "натриеви" клапани?
        в стеблото на клапана има натрий,който се топи и започва да се плиска по вътрешноста на стеблото и така пренася топлината...вид охлаждане кажи речи ...разсейва топлината....
        Last edited by IcemaN92; d.m.y г., 18:02.
        The new one - Lancia Delta II 1.8 16v 131hp 98'
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 98'
        Lancia Dedra 1.8 i.e. 92'
        ex Fiat Uno Turbo

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
          Тези пита ли ги
          http://www.drouzhba.bg/BG/index.html
          Тва няма отваряне бре....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            или си купуваш от тука някаква марка клапани, които при всички случаи са високотемпературна хром-никел неръждаема стомана без натриев пълнеж, че са евтини, или пък търсиш из нета клапани за твоята от Инконел - това е високотемпературна никелова сплав която се ползва при най-злите турбо тунинги и държи на 1200* Ц, скъпички са де.

            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
            YouTube
            evo2 600

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
              или си купуваш от тука някаква марка клапани, които при всички случаи са високотемпературна хром-никел неръждаема стомана без натриев пълнеж, че са евтини, или пък търсиш из нета клапани за твоята от Инконел - това е високотемпературна никелова сплав която се ползва при най-злите турбо тунинги и държи на 1200* Ц, скъпички са де.
              Инконела държи 1400 градуса Целзий Но да не забравяме че и водачите на клапаните е добре да са подготвени
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                Тези пита ли ги
                http://www.drouzhba.bg/BG/index.html
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Тва няма отваряне бре....
                Наще клапани не правят, само бутала сегменти и болтове.

                Иначе си мисля, че клапани със соли вътре отдавана не се правят.
                Инконела е хубава идея, но да ти кажа този материал струва... Казвам го от опит защото бях търсил една жица от инконел и ми поискаха доста солена сумичка, не ми се мисли колко ще струва комплект клапани.

                П.П
                не съм на 100% сигурен но мисля че на Зил157 (Джугито) ЗИЛ130, Газ53 имаше такива натриеви клапани, но като размер... ще трябва да се провери!
                Last edited by fade; d.m.y г., 22:45.
                Have A Nice Day
                o/_______\o
                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                []=о===о=[]

                Comment


                • #9
                  Ники я вземи пробвай едни изпускателни от 2.0TS
                  днес не можах да им намеря точните размери, но на диаметър са същите
                  иначе те са "натриеви"
                  Last edited by голямата риба; d.m.y г., 01:12.

                  Comment


                  • #10
                    Сега проверих, не са същите, спарковите са 28.0, а на петака са 28.5, както и дължината на петаковите е с 18мм по-голяма(126 срещу 10.
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • #11
                      Май ще си портна главата на спокойствие, и впоследствие ще прехвърля клапаните от сегашната глава на тази.......исках поне изпускателните ми да са нови, но ще взимам само ако настоящите са в окайващо състояние.......само дето не мога да вдяна защо в тоя шот дължината сумарно е писана че е 88.5, а клапана е 108.5.......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment

                      Working...
                      X