Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатроник и морорчетата...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Климатроник и морорчетата...

    Проблема е следния!

    Моторчето което оправлява клатата топло/студено,след като се даде на контакт започва да се върти,докато избута клапата в крайно положение след което през равни интервали с равни завъртания продължава да напъва клапата докато не отчупи лостчето или да огъне жилото.Когато се върне температурата до край на студено почва да го прави същото,но да дърпа жилото.

    С няколко думи.Моторчето не спира да върти след като премести клатата в нужното положение и я мести през равни интервали.Размърдахме датчика за темературата в купето и спря да го прави постоянно,но го прави в крайните положения.При макс. топло и студено.Някакви идей от какво е?В момента е без датчик.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

  • #2
    Никой ли нищо не отбира по електониката?
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #3
      Потърси в ланча форума... има една голяма тема и май бяха намерили решение на проблема...

      И тук имаше преди време ама не се сещам дали беше за този проблем.
      Alfa Romeo 155 1.8TS
      Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

      Comment


      • #4
        Мерси за съдействието.

        Трийте темата.Излишна е!
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #5
          Ама ти пък си бил с 164
          там не знам как е положението, но не пречи да провериш темите
          Alfa Romeo 155 1.8TS
          Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

          Comment


          • #6
            Проблема мисля,че не е спезиално за 164,а може да се случи на всеки модел и за това пуснах темата в общия раздел.Проверих ги.Говорят главно за изгоряли,не работещи моторчета счупени зубни предавки и т.н.
            Ще го оправиме.Не е кой-знае каква философия.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #7
              Дали си се справил с проблема с моторчетата? че и на мен ми направи впечатление. Оня ден си разглабях таблото, че имам счупено зъбно колело и не ми се върти разпределителя на въздуха в купето. Като го разглобих и видях че и двете моторчета (и за клапите и за разпределителя) така правят. незнам какво да правя. така ли да я сглабям или да си търся други моторчета?. Между другото... да знаеш откъде мога да си намеря зъбните колелца?
              Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
              Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
              ... и двете зелени

              Comment


              • #8
                Не! От няколко дена си блъскам главата и не мога да го разбера какво иска.На път съм да го заеба,но пустия инат не ми позволява.Не ги оставяй така.Ще отчупи някое от лостчетата където се закачват клапите и ще береш ядове.Тая отчупи това на клапата за топло/студено и сменях целия кожух.Снощи откачих датчиците за външна и вътрешна температура и спря да превърта.Прави го само в крайни положения.Когато датчика не го беше напекло слънцето не го правеше.Стигнах до извода,че или датчиците не са в час или самия климатроник. Пробвай да му направиш самодиагностика.Този изписва 1 което май беше датчика за скоростта.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment

                Working...
                X