Здравейте! Някой гледал ли е на Alfa156 2.4JTD 136к.с. с турбина VNT25 има ли преместване на лостчето на актуатора при повишаване на оборотите на място до 4000. Интересува ме дали това преместване за корегиране на геометрията може да се проконтролира на място или се извършва само при натоварен двигател когато има по-голямо количество изгорели газове?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за VNT25 136к.с. 2,4JTD
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от SSG Покажи съобщениеЗдравейте! Някой гледал ли е на Alfa156 2.4JTD 136к.с. с турбина VNT25 има ли преместване на лостчето на актуатора при повишаване на оборотите на място до 4000. Интересува ме дали това преместване за корегиране на геометрията може да се проконтролира на място или се извършва само при натоварен двигател когато има по-голямо количество изгорели газове?0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеПри всичко перфектно и кола в параметри като нова би трябвало при рязко подаване на газта на място, когато налягането достигне 0,7 бара гейта да тръгне да разтоварва
Пробвал съм с помпа за Балканче директно към маркучето на актуатора ,наистина се измества ,но незнам при какво налягане. С компютърна диагностика има грешка само за EGR които съм затапил с пластина. При подаване на газ изходното напрежение на дебитомера нараства, което ще рече ,че се повишава налягането.
Може ли да се забележи на око, ако е малък хода ? Все пак двигателя има поне 2-3мм вибрация.Last edited by SSG; d.m.y г., 07:13.Alfa Romeo 156 2.4JTD
Comment
-
Да използвам и аз темата за един въпрос към спецовете за същата турбина. Възможно ли е при леко тръгнали да прогарят лопатки на турбината по периферията, да се получава ефект на пренадуване, тоест да лъже за запекла геометрия?Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Звучи невероятно! Освен това стигнах до извода ,че на работещ двигател не може да се види преместване на това лостче както е писано по горе (говоря само за VNT25). Ако искаш да провериш запекла ли е надуй с помпа маркучето на актуатора. Изменят ли се показанията на мап сензора при движение на колата, а не на място?Alfa Romeo 156 2.4JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от SSG Покажи съобщениеЗвучи невероятно! Освен това стигнах до извода ,че на работещ двигател не може да се види преместване на това лостче както е писано по горе (говоря само за VNT25). Ако искаш да провериш запекла ли е надуй с помпа маркучето на актуатора. Изменят ли се показанията на мап сензора при движение на колата, а не на място?
Иначе при теб, за да видиш, че се мести, трябва рязко форсиране, защото на хартия дават при изправен актуатор, да мръдне само с милиметър при налягане 0.62-0.68 бара.Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 17:40.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеНа пръв поглед да, но като се замислиш е възможно. И аз така го приемех, но от две независими места го чувам вече и знам за един много мистериозен случай. Но не знам никакво обяснение, а само имам догатки. Като се замислих не е невъзможно, защото това прогаряне по краищата променя и деформира геометрията (обтекаемия профил) на самите лопатки и оттук нататък всичко излиза извън модела на пресмятане на конструктора и не е изключена ситуация при която се получава някаква аномалия и повишаване на оборотите. Така поне си мисля де, може изобщо да не съм прав.
Иначе при теб, за да видиш, че се мести, трябва рязко форсиране, защото на хартия дават при изправен актуатор, да мръдне само с милиметър при налягане 0.62-0.68 бара.Last edited by SSG; d.m.y г., 05:26.Alfa Romeo 156 2.4JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от SSG Покажи съобщениеАз нямам грешки в компютъра свързани с турбината . Геометрията със сигурност се движи добре и въпреки всичко не мога да забележа такова движение при проби на място. Загуби в маркучите няма. При движение из града отчетох до ~1500 бара (около 3400об.). Не можах да намеря данни за мах. налягане което може да се получи. За милиметър при налягане 0.62-0.68 го прочетох в PDF-a .
Comment
-
Доколкото аз знам тази турбина макса и е 1,05 бара или това беше при постоянни обороти ще те заблудя,но щом имаш бустметър виж при да речем 5-та предавка при 2000 оборота какви стоиности ти отчита ако е над 1,05 бара по най-бързия начин си раздвижи геометрията да не си замине турбината.
Comment
-
Първоначално публикувано от sotko80 Покажи съобщениеДоколкото аз знам тази турбина макса и е 1,05 бара или това беше при постоянни обороти ще те заблудя,но щом имаш бустметър виж при да речем 5-та предавка при 2000 оборота какви стоиности ти отчита ако е над 1,05 бара по най-бързия начин си раздвижи геометрията да не си замине турбината.Alfa Romeo 156 2.4JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от SSG Покажи съобщениеИ на други места из нета прочетох подобна информация. Предполагам ,че почити е нормална работата на турбината. През повечето време има допустими стойности.Това е файлът които съм записал.
И колата върви ли както трябва?
Според мен не надува както трябва........sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от SSG Покажи съобщениеИ на други места из нета прочетох подобна информация. Предполагам ,че почити е нормална работата на турбината. През повечето време има допустими стойности.Това е файлът които съм записал.От това видяното газ, свободна нищо не става ясно, отделно си натискал газта едва едвам...
Направи нов лог както ти казах, за да се разберат нещата!156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Тези данни са свалени в градски условия, а улиците ни са ужасно къси тъкмо тръгнеш и светофар! Мен ме притесняват по скоро високите стойности които са малко на брой.(ECU-то няма грешки свързани с турбината, а EGR клапана е запушен с ламарина) Ще направя запис и извън града при първа възможност. Някой би ли публикувал данни от неговата кола , ако е със същият двигател и турбина ,за сравнение?
Относно по предният пост на мен ми харесва как върви колата, но
не съм пробвал други JTD та за да направя сравнение.Last edited by SSG; d.m.y г., 20:18.Alfa Romeo 156 2.4JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от SSG Покажи съобщениеТези данни са свалени в градски условия, а улиците ни са ужасно къси тъкмо тръгнеш и светофар! Мен ме притесняват по скоро високите стойности които са малко на брой.(ECU-то няма грешки свързани с турбината, а EGR клапана е запушен с ламарина) Ще направя запис и извън града при първа възможност. Някой би ли публикувал данни от неговата кола , ако е със същият двигател и турбина ,за сравнение?
Относно по предният пост на мен ми харесва как върви колата, но
не съм пробвал други JTD та за да направя сравнение.
2 и 3 скорост от 2000 до 4000об. на пълна газ.....
Стойностите не са високи а са ниски защото от тези 1500мбр. се изважда 1000мбр. атмосферно налягане и на теб реално ти остава 500мбр. т.е. 0.5 бара.........
Ето една графика от 166-ца.Attached FilesLast edited by haljscho; d.m.y г., 22:14.sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от SSG Покажи съобщениеТези данни са свалени в градски условия, а улиците ни са ужасно къси тъкмо тръгнеш и светофар! Мен ме притесняват по скоро високите стойности които са малко на брой.(ECU-то няма грешки свързани с турбината, а EGR клапана е запушен с ламарина) Ще направя запис и извън града при първа възможност. Някой би ли публикувал данни от неговата кола , ако е със същият двигател и турбина ,за сравнение?
Относно по предният пост на мен ми харесва как върви колата, но
не съм пробвал други JTD та за да направя сравнение.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
Comment