Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за VNT25 136к.с. 2,4JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Така трябва да е добре работеща турбина
    Attached Files
    Last edited by ergon; d.m.y г., 18:34.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ergon Покажи съобщение
      Така трябва да е добре работеща турбина
      Абсолютно това много добър лог!
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #18
        Направих нов лог. Тепърва ще го анализирам. До най-високата скорост движението е на 3та. Така прочетох и на други места в нета, но най-високо налягане се получи на 4та. Логично е според мен да се тества дори на 5та защото натоварването на мотора ще е най-голямо (предавателно число под 1) и ще се изгори най-голямо количество гориво и съответно ще има по-голямо количесто изходящи газове минаващи през турбината. Проблемът е че ще се получи много висока скорост. В някъква друга тема бях чел че пружината на актуатора с времето омеквала в някъква степен. Ако това е вярно би могло да доведе до по-малко налягане.
        Attached Files
        Alfa Romeo 156 2.4JTD

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от SSG Покажи съобщение
          Направих нов лог. Тепърва ще го анализирам. До най-високата скорост движението е на 3та. Така прочетох и на други места в нета, но най-високо налягане се получи на 4та. Логично е според мен да се тества дори на 5та защото натоварването на мотора ще е най-голямо (предавателно число под 1) и ще се изгори най-голямо количество гориво и съответно ще има по-голямо количесто изходящи газове минаващи през турбината. Проблемът е че ще се получи много висока скорост. В някъква друга тема бях чел че пружината на актуатора с времето омеквала в някъква степен. Ако това е вярно би могло да доведе до по-малко налягане.
          Когато правите такъв лог е добре да има ТПС стойности
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #20
            Е добре де, казахме ти как да го направиш, ти нищо не си направил...Даваш газ пускаш и държиш 2-3к обороти!
            Казвам ти го още веднъж:

            1. Излез извън града, към някое село, примерно!
            2. Карай на 3-та на 1500 оборота или това е около 40км/ч!
            3. Настъпи рязко до долу и така задръж до 4000 оборота, после пусни газта!
            4. Повтори опита!

            Това е! По горе има един перфектен лог, виж го и направи така както ти го описах и ще стане като неговия!
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Когато правите такъв лог е добре да има ТПС стойности
              Ако може пълното име на параметъра.

              ---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 11:43 ----------

              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              Е добре де, казахме ти как да го направиш, ти нищо не си направил...Даваш газ пускаш и държиш 2-3к обороти!
              Казвам ти го още веднъж:

              1. Излез извън града, към някое село, примерно!
              2. Карай на 3-та на 1500 оборота или това е около 40км/ч!
              3. Настъпи рязко до долу и така задръж до 4000 оборота, после пусни газта!
              4. Повтори опита!

              Това е! По горе има един перфектен лог, виж го и направи така както ти го описах и ще стане като неговия!
              Теста е извън града.
              Разликата с тази рецепта е ,че не съм натиснал рязко газта .Просто Лога включва целият път отиване и връщане. Тъй като съм сам и не ми се разсейва в движение с лаптопа.
              Alfa Romeo 156 2.4JTD

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от SSG Покажи съобщение
                Теста е извън града.
                Разликата с тази рецепта е ,че не съм натиснал рязко газта .Просто Лога включва целият път отиване и връщане. Тъй като съм сам и не ми се разсейва в движение с лаптопа.
                Виждам аз много добре стоиш на 2000 ускоряваш до 3000 после пак леко пускаш, пак натискаш, иди в клубния най-накрая и бат ти Милен да ти напрай лога както си трябва
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  Кажи първо какъв всъщност е проблема с колата....
                  Проверявал ли си за спукан маркуч след турбото?
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment

                  Working...
                  X