Известие

Collapse
No announcement yet.

Гуми регенерат

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гуми регенерат

    Някой карал ли е с такива гуми,имал ли е проблеми?


    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

  • #2
    Аз имах регенерати Malatesta - като сцепление стават, не са лоши. Обаче са по-тежки от стандартните гуми и се напукват доста по-бързо! Моите са дот 2008 година и вече са си сцепени прилично...
    Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
    Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
    BMW 328i

    Comment


    • #3
      Айде бе хора,никой и нее карал с такива гуми?! Гледам 205/50/15 са по 60-70 лева нови!!


      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
        Айде бе хора,никой и нее карал с такива гуми?! Гледам 205/50/15 са по 60-70 лева нови!!
        Не, че искам да ти се бъркам колега, но АЗ такива гуми не бих си сложил на колата.......
        На колата в гоято возя семейството си..........
        Педставяш ли си, тази гума някой е карал 1-2-3години.... тя се е изтъркала, напукала и т.н. и след това някой е остъргал и е излял върху нея някакъв каучук........
        Ся, то вярно технологиите са доста напред и има някакъв стандарт и контрол, нооооо.......... тва е моето мнение.......
        Чувал съм, че някой немогат да се балансират, но това е старичко инфо......

        Според мен по-добре си потърси някви 2-употреба вярно, че трудно се намират запазени гуми, но понякога изпадат добри гуми......
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #5
          Аз съм карал с Малатеса зимни, много добре се държат на обилен сняг.За зимни давам + с уговорката за зимни и ги караш при температура до 20 градуса на въздуха!От опит ще ти кажа, на третата година реших че няма да изкарат четвърта зима и ги карах лятото.На път за морето, около Айтос представляваха гъба за миене или къпане.Мисля че за летни не стават, но не съм карал летни.Мисля че бяха студен регенерат, а за топлия само лошо съм чувал.

          п.п. На колегата с лошата оценка за регенерата, мога да кажа че новите модели комиони волво излизат от завода с гуми регенерат.
          Last edited by Kuker; d.m.y г., 08:42.
          алфа ромео 156 1.8 тс -на части
          алфа ромео 164 2.0тс -на части
          нисан примера п10 1,6 16в хечбек
          sigpic

          Comment


          • #6
            Боклук са си...мн тежки, нацепват се лесно, не напразно са толкова евтини!
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #7
              Да съгласен съм, НО ключовата дума в случая е КАМИОН............ Който би трябвало да не се движи с повече от 90км.ч.
              А с лекия автомобил ще искаш да караш с 130+ км. и да спираш за разтояние колкото е камиона..........
              А всъщност камионите се карат с регенерат по ред други причини..........
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #8
                За скоростта съм съгласен, забравих да го отбележа.Аз ги карах предимно градско, и до 90км няма никъкъв проблем, при 100-120км/ч се чува шум като при леко отворен прозорец.Тези гуми имат своите плюсове и минуси.Иначе като цена нямат аналог.Ако трябва да избирам между зимна регенерат Малатеста и зимна Америка, които са горе долу на една цена, избирам регенерата.Говоря от опит.
                Last edited by Kuker; d.m.y г., 08:44.
                алфа ромео 156 1.8 тс -на части
                алфа ромео 164 2.0тс -на части
                нисан примера п10 1,6 16в хечбек
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Втора употреба НИКОГА,няма да купя.Само идеята че Ханс ги е свалил и изхвърлил, ми е предостатъчна да не ги погледна дори.Сега,понеже имам камион (Волво FH12) съм доста добре запознат с регенерата.Само да ви информирам че гумата на камиона,загрява,натоварва,износва,зацепва и спира...в ПЪТИ ПО-ЖЕСТОКО,отколкото вие си "натоварвате" гумите на колите.Един камион,средно "вози" себе си и товар,сумарно около 35-38 ТОНА.Тотала който ни е определил закона е 5 оси по 8 тона на ос - 40тона.Незнам колко от вас са наясно че в БГ,камионите "мъкнат" 50тона+ (нарушавайки този закон)
                  Така,сега от 3 години въртя "геврека" на моя (лично мой) и съм пробвал много марки,много шарки и много регенерати.Проста аритметика е че една "редовна" гума - кара около 180 000 - 200 000км.Един регенерат,изкарва между 150 000 - 200 000. (много зависи каркса на коя фирма е) (каркс) е този слой,който се слага върху основата) (основа - износената гума)
                  Когато го купувах,камиона беше "обут" със 80% регенерат и 20% редовни гуми (предните бяха редовна Фулда) Ремаркето беше 100% регенерат.( камиона е купен от,забележете ШВЕЦИЯ!)От тогава продължавам да го карам по този начинкамион - 80-20% - ремарке 100% регенерат.За толкова години и малко над 700 000 километра,никога,никъде не съм пукал,разлепвал,гръмвал...гума.Имаше момент в който износен регенерат,го дадох за повторен такъв и така основата изкара около 500 000 километра!!!!Същия беше свален от мен и подарен на приятел-колега за резервни гуми
                  Няма да ви изнасям лекция за гумите регенерат в цял свят,няма и да ви казвам колко спестявате на себе си и природата,като карате с такива гуми.Пропускам също и това че гуми от този тип,търпят безкомпромисен контрол за качество.В България ми е ясно че манталитет трудно се сменя,затова моля само колеги които са карали с такива гуми,да дадат мнение за марка и лични наблюдения.
                  Last edited by митака-пловдив; d.m.y г., 01:52.


                  Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                  Comment


                  • #10
                    малатеста са студен регенерат за зимна гума от опит ти казвам че няма да сгрешиш.правят ги в италия







                    mod edit:
                    Колега, опитай да слагаш главни букви на изреченията!

                    Kuker
                    Last edited by Kuker; d.m.y г., 02:10. Основание: .
                    алфа ромео 156 1.8 тс -на части
                    алфа ромео 164 2.0тс -на части
                    нисан примера п10 1,6 16в хечбек
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от starata alfa Покажи съобщение
                      малатеста са студен регенерат за зимна гума от опит ти казвам че няма да сгрешиш.правят ги в италия

                      За следващата зима съм решил да слагам 195/60/14 зимни,мисля да ги пробвам предни,тазгодишните ми нови ще идат за задни.

                      Не знам как е с летни и то в такива "тегави" размери,205/50/15.


                      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                      Comment


                      • #12
                        - Карането на предни гуми регенерат е забранено не случайно,
                        - Нито знаеш колко скъсани тела има, нито какъв каучук са ползвали,
                        - Толкова много като количество канални и маркови гуми са си цяло състояние, това е една от причините, камионите а ползват регенерат!
                        - Нямат такова добро сцепление, шумят, не стават да се кара с висока скорост, или поне един нормален човек не би опитал.

                        Колега, защо питаш дали регенератите стават, след като си защитаваш твоето...за камион няма др. алтернатива, щото са скъпи и не са размер 15 цола...като искаш давай смело, колата си е твоя!
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #13
                          За летни несъм карал и незнам.Зимните след третата зима ги карах лятото уж да не купувам летни,та си купих на морето.От горещината и високата скорост каучука стана като вътрешността на напикан памперс
                          алфа ромео 156 1.8 тс -на части
                          алфа ромео 164 2.0тс -на части
                          нисан примера п10 1,6 16в хечбек
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                            - Карането на предни гуми регенерат е забранено не случайно,
                            - Нито знаеш колко скъсани тела има, нито какъв каучук са ползвали,
                            - Толкова много като количество канални и маркови гуми са си цяло състояние, това е една от причините, камионите а ползват регенерат!
                            - Нямат такова добро сцепление, шумят, не стават да се кара с висока скорост, или поне един нормален човек не би опитал!
                            Алтернативите са Китайски гуми за камиони,не благодаря.
                            Забраната за предните гуми важи само за единия тип регенерат (студения,канален - по-стария и вече почти неизползващ се вариант)
                            Гумата регенерат,минава през ренген и контрол за качество,същия при който минава и новата гума.Точно за това скъсан тел,неможе да има.Преди да се вземе една основа за регенерат,също минава през ренген и ако има скъсан тел,отива на боклука.
                            Само да вметна,виждам че има хора които изобщо си нямат идея какво е регенерат.В Европа по спомен гумата е за смяна при 2.2 милиметра дълбочина на грайфера.Денек гума,която е нова като дот,не е удряна и може да бъде регенерирана за втори живот.Останалото се изкупува от Българи,Сърби и Македонци и се продава по крайпътните гумаджийници


                            Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                              Втора употреба НИКОГА,няма да купя.Само идеята че Ханс ги е свалил и изхвърлил, ми е предостатъчна да не ги погледна дори.Сега,понеже имам камион (Волво FH12) съм доста добре запознат с регенерата.Само да ви информирам че гумата на камиона,загрява,натоварва,износва,зацепва и спира...в ПЪТИ ПО-ЖЕСТОКО,отколкото вие си "натоварвате" гумите на колите.Един камион,средно "вози" себе си и товар,сумарно около 35-38 ТОНА.Тотала който ни е определил закона е 5 оси по 8 тона на ос - 40тона.Незнам колко от вас са наясно че в БГ,камионите "мъкнат" 50тона+ (нарушавайки този закон)
                              Така,сега от 3 години въртя "геврека" на моя (лично мой) и съм пробвал много марки,много шарки и много регенерати.Проста аритметика е че една "редовна" гума - кара около 180 000 - 200 000км.Един регенерат,изкарва между 150 000 - 200 000. (много зависи каркса на коя фирма е) (каркс) е този слой,който се слага върху основата) (основа - износената гума)
                              Когато го купувах,камиона беше "обут" със 80% регенерат и 20% редовни гуми (предните бяха редовна Фулда) Ремаркето беше 100% регенерат.( камиона е купен от,забележете ШВЕЦИЯ!)От тогава продължавам да го карам по този начинкамион - 80-20% - ремарке 100% регенерат.За толкова години и малко над 700 000 километра,никога,никъде не съм пукал,разлепвал,гръмвал...гума.Имаше момент в който износен регенерат,го дадох за повторен такъв и така основата изкара около 500 000 километра!!!!Същия беше свален от мен и подарен на приятел-колега за резервни гуми
                              Няма да ви изнасям лекция за гумите регенерат в цял свят,няма и да ви казвам колко спестявате на себе си и природата,като карате с такива гуми.Пропускам също и това че гуми от този тип,търпят безкомпромисен контрол за качество.В България ми е ясно че манталитет трудно се сменя,затова моля само колеги които са карали с такива гуми,да дадат мнение за марка и лични наблюдения.
                              Мииии, гледам си наясно с материята........
                              И би трябвало сам да си отговориш на логични въпроси.....
                              Отговори ми само, кои производители предлагат гуми регенерат за леки коли?
                              И също защо лятото е пълно с парчета гума която се е разфърчала от камионите край пътя, а понякога и цели гуми разпарцаливени?!!!!!!
                              И казваш, че 2-ръка гума с 5-6+см. грайфер от реномирана марка, е по-лоша от някоя изтъркана на 2мм. и после някой незнаен производител е облякъл за 2-ри живот!!!!!!!
                              Те новите гуми които се продават в БГ са пълно шкарто, камоли тия регенерат.......
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment

                              Working...
                              X