Известие

Collapse
No announcement yet.

Палене на бутане при JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Палене на бутане при JTD

    Здравейте колеги,днес акумулатора би беше паднал а ми се налагаше бързо да тръгна. Нямаше кой да ми даде ток и комшията предложи да ме бутне!Колата запали на третият опит!
    Чувал съм,че при инжекционите не трябва да се пали на бутане така,че моля знаещите да споделят при JTD как стоят нещата!
    Колата е тази от подписа!!!
    Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
    2001год 115кс + ремап

  • #2
    Ми аз до колкото знам по принцип дизел не е хубаво да се пали с бутане, тук специално Common Rail си мисля че хич няма да е добре...но за един път не мисля че ще е болка за умиране
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Jivko от една страна си прав , ама белята нали знаеш как става .
      То и жената може да не забременее от първия път ама ...
      Късмет си е ,че няма последствия .
      Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
      Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
      Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
        Jivko от една страна си прав , ама белята нали знаеш как става .
        То и жената може да не забременее от първия път ама ...
        Късмет си е ,че няма последствия .
        Така аз никога не бих го направил, но колегата каза че е спешно така че в такива моменти всичко се забравя!
        Ако колегата не намира разлика в работа на мотора значи всичко е наред...То реално освен да прескочи зъб друго сериозно не виждам...което не е малко разбира се
        Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 19:27.
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Попринцип кола с ремък не е препоръчително да се пали на бутане, кво остава за jtd
          Video meliora proboque deteriora sequor.

          Comment


          • #6
            Голяма работа, като я е запалил на бутане. Риск винаги има! Но все пак когато трябва ще се бутне, като няма друг начин.
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

            Comment


            • #7
              Колегите са прави риска е за ангренажния ремък с всички последствия от това.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Слава богу не усетих промяна в работата на двигателя!Дано и за в бъдеще не се усети такава!
                Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
                2001год 115кс + ремап

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от jzonkom Покажи съобщение
                  Слава богу не усетих промяна в работата на двигателя!Дано и за в бъдеще не се усети такава!
                  Затова най-добре си намери утечката или ако си знаеш че акумулатора е проблема взимай нов, за да не стане евтиното излиза скъпо
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от jzonkom Покажи съобщение
                    Слава богу не усетих промяна в работата на двигателя!Дано и за в бъдеще не се усети такава!
                    Дано не се е прецакал някой датчик, при мене стартера беше заминал и я палих 3-4 пъти с бутане, след което(може и да е съвпадение, не знам) ми се прецака датчика на коляновия вал.
                    Един Колега със 166 2,4 жтд аналогично на моя случай смени и той двата датчика.
                    sigpic
                    Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

                    Comment


                    • #11
                      някой, ще обясни ли защо е вредно паленето на бутане
                      било то и за автомобил с ангренажен ремък

                      Comment


                      • #12
                        Производителите споменават и че е вредно за катализатора -попада горивна смес която може да се възпламени впоследствие .При бутане буталата се движат много бавно стартера върти доста по бързо и равномерно и след запалване с бутане се получава нещо като удар-всеки го е изпитвал ,все едно при скорост от 100 км да минеш на трета предавка или дори на втора.Според мен това си е шок за мотора може да счупиш и нещо друго сигурно.Колите ни са наблъскани с електроника вероятно бутането бърка и нея.Но всичко това е теория и предполагане ,може да не се случи никога и вероятноста да се случи е минимална.
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 23:48.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Не е толкова опасно, ако се се знае как да се пали с бутане.
                          Проблема при паленето с бутането е, че в момента в който двигателят запали, той се опитва да развие около 1000rpm, но тъй като сте на предавка и предполагам с ниска скорост на движение, това няма как да стане и се получават тези удари , за които колегите говорят, както и възможността ремъка да прескочи спрямо ангренажното колело на коляновият вал.
                          Вариантите са 2:
                          1. Ако имате възможност, засилвате автомобила със скорост, която примерно на 2-ра предавка да отговаря на поне на 2000 оборота, при което вече отпускате съединителя.
                          Тъй, като вариант 1 е рядко постижим, минавате на вариант 2
                          2. Засливате купчината ламарина възможно най-много , хакате 2-ра предавка и сега тук тънкият момент е да я "СЕЦНЕТЕ" (отпускате рязко съединителя и моментално го натискате пак) . При което вала прави 2-3 оборота и вече е освободен от трансмисията. Така , ако запали вече може свободно да се развърти. Ако не запали, пробвате пак .
                          Last edited by dobromirski; d.m.y г., 08:28.

                          Comment


                          • #14
                            Добре де, защо може да прескочи зъб???

                            Comment


                            • #15
                              И на мен ми е много чудно Един форд кънект 1.9 tdci тука всяка сутрин с бутане го палят още с оригиналния си ремък.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X