Известие

Collapse
No announcement yet.

Палене на бутане при JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Да бе, тоя ремък да не се мандахерца свободно в пространството, че да прескочи...? Всъщност който е палил с бутане (а подозирам, че всъщност това е малка част от пишещите), знае, че съединителя се пуска по същия начин като да си потегляш нормално с колата... А това дето го каза колегата с бързото натискане и пускане на педала има някаква логика от гледан точка това да не "подскача" колата като заработи мотора, ама на мен ми изглежда, че за да го постигнеш описания ефект трябва да си мастер-джедай в паленето с бутане
    Иначе аз също съм чувал, че не е добре да се пали с бутане, но и аз не виждам реално логична причина защо това да е така (ма може и да не ми стигат техническите познания де...)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
      :
      1. Ако имате възможност, засилвате автомобила със скорост, която примерно на 2-ра предавка да отговаря на поне на 2000 оборота, при което вече отпускате съединителя.

      A стартера с колко обр. в минута върти двигателя та ти искаш да го засилваш с 2000обр/мин.


      Няма ли да е по добре примерно ако си засилил колата с 30км/ч да включиш на 4-та и с плавно движение да отпуснеш съединителя ? Така въобще не се сяцва нищо.

      Докато на 2-ра с 30км/ч да хвърля съединителя ми се струва много по-стресиращо за абсолютно всички агрегати ?
      sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
        някой, ще обясни ли защо е вредно паленето на бутане
        било то и за автомобил с ангренажен ремък
        Колкото и да е малък, има си риск да прескочи ремък, не вярвам да не го отречеш
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
          Колкото и да е малък, има си риск да прескочи ремък, не вярвам да не го отречеш
          направо го отричам
          за това и питам по каква причина ще прескочи ремък
          това за запалване на гориво в катализатора, наистина има резон, но "оператора" трябва да е много зле за да се случи

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
            направо го отричам
            за това и питам по каква причина ще прескочи ремък
            това за запалване на гориво в катализатора, наистина има резон, но "оператора" трябва да е много зле за да се случи
            Ако се пуска рязко съединителя, няма ли риск да прескочи?
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #21
              Аз също съм на мнение че не може да прескочи зъб, няма никаква логика, пък и съм се гаврил с няколко коли и не е имало проблем. А щом и рибата е на същото мнение....

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                Ако се пуска рязко съединителя, няма ли риск да прескочи?
                Ударът при палене на стартер не е ли даже по-голям за мотора и респективно ремъка?


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #23
                  Ами да, както казах, голяма работа, на бутане на дърпане, на стартер, то ремъка прескача ако се скапе ролка или ако се случи някаква друга супер случайна аномалия. Риска да прескочи зъб при дърпане, бутане е толкова голям колкото при палене със стартера. Лично мнение!
                  Проблема при по-новите коли е единствено, че колата не е лада или москвич и има доста електроника която трябва да сработи, за да работи правилно съвременния мотор. Та от тока който комутира динамото, без да работи мотора, може нещо електрическо да с повреди... ЕВЕНТоално, Но такива случаи аз лично не знам. Все пак единствено това приемам за опасно при този вид палене, за ремъка няма проблем!
                  Last edited by phoenix; d.m.y г., 10:52.
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                    Ударът при палене на стартер не е ли даже по-голям за мотора и респективно ремъка?
                    А плюс това като ти изгасне колата от недостатъчно газ и подскочи цялата не е ли (поне) същото като при бутане..?

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                      А плюс това като ти изгасне колата от недостатъчно газ и подскочи цялата не е ли (поне) същото като при бутане..?
                      Дори мисля е по-зле
                      Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                      Comment

                      Working...
                      X