Известие

Collapse
No announcement yet.

JTD на дизел/олио

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • JTD на дизел/олио

    Здравейте колеги. Сигурно гледате новини или посещавате и други форуми. Запознати ли сте с тази тема и пробвал ли е някой "новото" алтернативно гориво.
    Аз вече пробвах и мога да кажа че съм доста доволен от резултата - 7 лева за 250 км е повече от доволно
    безплатни обяви
    Моята 166

  • #2
    И как точно го ползваш на JTD-то? Нещо странно вътрешно чувство ми говори, че ще те чака ремонт в близко бъдеще.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Олиото задължително трябва да е минало термична обработка.. я на тиган я от фритюрник. Това е за да се премахне водата и другите съставки и да остане само олиото. Прецежда се през цедка - 1 микрон (дънките са толкова). Сипва се 50 на 50. Аз сложих 70 на 30, като за 1ви път заради по-голямата гъстота на олиото спрямо дизела. Също и малко дизелова добавка както всеки път. Това е за лятото. За зимата ще си трябва топлообменник задължително. Миризмата отзад - на каквото се сетите.

      Преди да пуснеш пак безмислен въпрос за състоянието на двигателя - прочети малко по темата. Има доста тестове направени (дори и в Топ Гиър). Имам познати единият минал 150к а другият над 200к км. Ето още малко по темата.

      Има доста грамотни момчета майстори в раздела, които могат да обеснят за калоричността на олиото и на дизела и кое по вреди на двигателя.

      Всеки да го прави на собсвена отговорност но досега блокирал двигател от олио - няма.
      Last edited by ACEHOB; d.m.y г., 13:27.
      безплатни обяви
      Моята 166

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщение
        Олиото задължително трябва да е минало термична обработка.. я на тиган я от фритюрник. Това е за да се премахне водата и другите съставки и да остане само олиото. Прецежда се през цедка - 1 микрон (дънките са толкова). Сипва се 50 на 50. Аз сложих малко дизелова добавка както всеки път. Това е за лятото. За зимата ще си трябва топлообменник задължително. Миризмата отзад - на каквото се сетите.

        Преди да пуснеш пак безмислен въпрос за състоянието на двигателя - прочети малко по темата. Има доста тестове направени (дори и в Топ Гиър). Имам познати единият минал 150к а другият над 200к км. Ето още малко по темата.

        Има доста грамотни момчета майстори в раздела, които могат да обеснят за калоричността на олиото и на дизела и кое по вреди на двигателя.

        Всеки да го прави на собсвена отговорност но досега блокирал двигател от олио - няма.
        Проблема не е в блокирането на двг-то,а в съсипването на горивната система,помпа,регулатор дюзи и т.н.,плюс това електрониката хич не е тъпа и като не и харесва плътността на горивото например,си прави каквото иска.Колко коли съм виждал със счупени регулатори от гадна нафта.Нали знаеш че хората са казали-евтиното накрая излиза скъпо
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          Да колега, прав си за това и поради тази причина идва топлообменника за подгряване до 85C. Затова и моето съотнощение беше 70/30. Относно електрониката не се шашка - и веднъж не е светнала лампата. Грешки в еку-то също няма. Регулатора работи нормални при тест в движение. Ще видим как ще е горивният.
          Last edited by ACEHOB; d.m.y г., 13:28.
          безплатни обяви
          Моята 166

          Comment


          • #6
            Ще следя темата с интерес.
            Преди време Темпо предлагаха биодизел, но последно време не съм виждал в София, а и на мен ми е интересно какви са резултатите при експлоатация в реални условия.
            Alfa Romeo 145 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              С олио почти със сигурност ще удариш греда. Един приятел с капа със същия двигател вече развали неколко дюзи с изгорялото олио, ама той по принцип си я е прежалил и не му пука. Виж биодизела е друга игра
              166, 2.4 JTD'00

              Comment


              • #8
                Първо дюзите ще се предадат но не се знае може и помпата да е първа. Можем да залагаме само кое от двете ще се предаде първо. Иначе е ясно, че ще се предаде нещо. Това и аз съм го виждал на много JTD и TDI.... и ти го казвам за да не патиш. Но ти си знаеш
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Преди години французите караха масово с олио ,но им забраниха защото не плащали акциз за това гориво и стана наказуемо,хващаха ги по миризмата.Нашите дизели могат да работят по принцип с олио,но технологичо са доста напреднали и незнам колко е безопасно.Например двигателите на руските танкове са конструирани да горят всичко каквото има и работят перфектно-бензин,дизел,олио,разредители,авиационни горива,може би при предимно градско каране ще се влоши самопочистването на двигателя.А пък и едва ли ще е много актуално ,колцина ще могат да се снабдяват с олио.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Колеги,преди време бях за няколко дена в командировка и заедно бяхме с едни пичове ,които пътуваха с едно Ауди А3 мисля беше.Пича го караше с трансформаторно масло и литъра му беше 40-50ст.Не знам имало ли е някаква пропорция ,но колата си вървеше доста доволно.Само казваше ,че зимата паленето било малко по-трудно заради различната плътност .Не съм го чувал отдавна за да видя как е колата ,защото той я караше постоянно,но мисля да му звънна и да разбера.А някой пробвал ли е го на Алфа?
                    Алфа...всичко друго е компромис!
                    http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                    Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                    Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                    Comment


                    • #11
                      Това с трансформаторното масло е евтино, но чупи всякакви еко-показатели и откровено казано е яко отровно.
                      Не бих могъл да разбера хора, ползващи подобни алтернативни алхимии
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #12
                        Карайте си колите с каквото искате бе пичове. Аз съм виждал стопени дюзи. Ама буквално стопени и метала започнал чак да се стича в цилиндъра. На края колата угаснала и до там. Едва ги извадихме. Точно от такива експерименти.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                          Колеги,преди време бях за няколко дена в командировка и заедно бяхме с едни пичове ,които пътуваха с едно Ауди А3 мисля беше.Пича го караше с трансформаторно масло и литъра му беше 40-50ст.Не знам имало ли е някаква пропорция ,но колата си вървеше доста доволно.Само казваше ,че зимата паленето било малко по-трудно заради различната плътност .Не съм го чувал отдавна за да видя как е колата ,защото той я караше постоянно,но мисля да му звънна и да разбера.А някой пробвал ли е го на Алфа?
                          Вижте сега,няма да е лошо да разберете че м/у ЖТД и ТДИ има доста разлики и при едното може да става,но при другото не.Колкото и да четеш,никога няма да е късно да си счупиш колата.Аз ежедневно се сблъсквам с проблемите на ЖТД-то със скапана нафта,па камоли с олио,но......всеки си знае и има глава на раменте,кат ви е толкова скъпо-продават колела за тази цел

                          ---------- Post added at 07:26 ---------- Previous post was at 07:25 ----------

                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Карайте си колите с каквото искате бе пичове. Аз съм виждал стопени дюзи. Ама буквално стопени и метала започнал чак да се стича в цилиндъра. На края колата угаснала и до там. Едва ги извадихме. Точно от такива експерименти.
                          Бате аз тва съм го виждал и от скапана нафта на ХДИ,голяма мъка
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            Доста съм чел по темата, но по разбираеми причини на алфата нищо друго освен Евро Дизел не съм сипвал. За сметка на това имах по едно време Форд Орион 1.8 Д и с него съм си правил всякакви експерименти-гори масло, трансформаторно масло, ракия, бензин, олио и каквото може да се долее в нафтата още. Само дето Ориона беше катър и не ми пукаше дали ще спре да се движи или не.
                            Това ,което ме притеснява е , че ЖТД са комън рейли и си мисля , че тая електроника не може да не се обади по някое време ,че зад теб мирише на тулумби. От друга страна некакси нямам вяра в цедките до там и все си мисля да не изпадне я картоф я някоя цаца в резервоара и да се видя в приключения.
                            Решението за по -евтино гориво, което считам за удачно е нафта от някой проверен източник на по тънка цена . Пак повтарям това е за нашите коли. На по първобитните дизели според мен може да се експериментира с оглед на това , че струват по 1000 лева и ако изкара достатъчно си си избил колата от икономия на гориво
                            Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                            EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                            Comment


                            • #15
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E5%EB&start=45
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD 140HP

                              Comment

                              Working...
                              X