Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортни разпределителни валове за Алфа 156 1.8 т.с

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
    Мерси за поясненията.Значи мисля правилно се ориентирах към 1031511 като вариант.Друго ме притеснява обаче днеска от телефона разглеждах саита и на първия вариант о.е.м. имаше пояснение което казваше че има опастност от здрависване на клапани и бутала и реших да прочета по обстоино в къщи но от компа саита не работи http://www.catcams.com/ а в този които работи го няма това пояснение което се появява като като кликнете върху номера на избрания продукт и затова реших да се посеветвам с хора по опитни в тази насока ако при някои заработи саита ще е добре
    Точно това са валовете за ежедневка. И 1031512 стават, но загробваме ниските за сметка на високи. 1031511 са по-добрия баланс ниски/високи. Ще има ефект в целия диапазон на обороти.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Точно това са валовете за ежедневка. И 1031512 стават, но загробваме ниските за сметка на високи. 1031511 са по-добрия баланс ниски/високи. Ще има ефект в целия диапазон на обороти.
      И не само нм в средни обороти падат сериозно за сметка на коне във високите От там идва нуждата за добре подредени скорости иначе си е чиста загуба
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        И не само нм в средни обороти падат сериозно за сметка на коне във високите От там идва нуждата за добре подредени скорости иначе си е чиста загуба
        Да де
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          По-добре направи главата и едни валчета 290°, с хубава генерация ще стане огИн.
          sigpicex
          147Q2
          300bhp/606nm
          Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

          Comment


          • #20
            Аспуси ще се сменят,чип,настроики и валовете.Мисля си че да рендосваш много във високите не е полезно със биели на 10+ години понеже ако извибрира,мръдне повече биела и чао чао
            Амбицията е последното убежище на неудачника

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от миро Покажи съобщение
              По-добре направи главата и едни валчета 290°, с хубава генерация ще стане огИн.
              Мирко, не те кефят валовете ли? 500 лв. и да ги земам? Оферта Пък ти ше си купиш 290°
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                опаа за тия валуви си има ред, ше се редиш на опашката
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #23
                  Ще бутна рушвет и ще мина тихо мълком бре. Ти до де разбереш аз вече ще карам с тях
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment

                  Working...
                  X