Здравейте Колеги,
Става въпрос за Алфа 166 2,4JTD 136HP 1998.
Колата според мен върви добре, въпреки, че не съм се качвал на друга за да имам база за сравнение.
Проблема е следния. Направих няколко лога с FiatEcuScan и ми се струва, че турбината не надува достатъчно(Boost). Пика й е около 1,0-1,2 Bar, а холда около 0,7-0,8 Bar. Според мен това е малко. Всички турбопътища са проверени с изключение на интеркулера. Него не съм го свалял. ЕГР също проверен. Турбината няма аксиален или радиален луфт. Дебитомера е почистен.
Моето съмнение е за омекнала пружина на актуатора. Вижда ми се странно рязкото падане на налягането след отварянето на геометрията. Струва ми се, че нейната функция е да поддържа някакво константно налягане в известен интервал от обороти. При мен има рязко пропадане веднага след задействането, и после продължава да спада, но постепенно.
Прилагам логовете за да прецените сами. Бих искал да знам вашето мнение или предположения какъв би могъл да е проблема.
_3 в името на прикачените файлове означава, че теста е правн на трета предавка, респективно _4 - за четвърта.
Става въпрос за Алфа 166 2,4JTD 136HP 1998.
Колата според мен върви добре, въпреки, че не съм се качвал на друга за да имам база за сравнение.
Проблема е следния. Направих няколко лога с FiatEcuScan и ми се струва, че турбината не надува достатъчно(Boost). Пика й е около 1,0-1,2 Bar, а холда около 0,7-0,8 Bar. Според мен това е малко. Всички турбопътища са проверени с изключение на интеркулера. Него не съм го свалял. ЕГР също проверен. Турбината няма аксиален или радиален луфт. Дебитомера е почистен.
Моето съмнение е за омекнала пружина на актуатора. Вижда ми се странно рязкото падане на налягането след отварянето на геометрията. Струва ми се, че нейната функция е да поддържа някакво константно налягане в известен интервал от обороти. При мен има рязко пропадане веднага след задействането, и после продължава да спада, но постепенно.
Прилагам логовете за да прецените сами. Бих искал да знам вашето мнение или предположения какъв би могъл да е проблема.
_3 в името на прикачените файлове означава, че теста е правн на трета предавка, респективно _4 - за четвърта.