Известие

Collapse
No announcement yet.

Изписва ми -Motor control system failure-- Какво ли стана?.. 147 JTD 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изписва ми -Motor control system failure-- Какво ли стана?.. 147 JTD 16v

    Както си Карах в и Изведнъж Исписа Motor control system failure.. Моля.. За съвет.. Иначе цял ден карах по Дъжд и на места минавах през едва ли не реки по Пътя... Вода хвърляше на Всякаде... Дали има Шанс да съм наморкил някои датчик в Коша и от там да е дало Грешка...
    Last edited by A.Arabadzhiev; d.m.y г., 21:48.
    Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

  • #2
    Само дедо господ знае,иначе си трябва диагностика
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      Еми днеска по пътя за маистора както си е с Светещата лампа на таблото минах околу 10 километра до Сервиза и изведнъж колата изгуби всякаква мошност.. Давам газ и нито ускорение нито нищо.. Все едно 50 кубиков Скутер... Пристигнах некак при Маистора и след като я запалих за да я преместя точно където трябва - Лампата изгасна и всичко си стана-както преди турбината свиреше като дам газ дръпна на 1-2ра в паркинга, но решихме да я закачим на Компютъра че да се види дали има грешка някаква.. След като прочете информацията маистора посочи 2 възможности Едната беше Мап-сензора другата така и не разбрах кое точно посочи от горе кам ЕГР-а ли или околу него.. Исчисти Мап-сензора и след това при Пробата на Пътя на ръчка в 4000 Оборота пак светна Идикатора и изписа Motor Control Sistem Failure..... Отново Никаква мошност и обратно към маистора този път с Светеща лампа я закачи на компютъра и каза че проблема е в ТУРБОТО... Било правило повече налягане от колкото трябвало и затова системата блокирала... Не се разтоварвало както трябва.. Не знаеше дали е с Променлива геометрия и ми каза да мина пак да го видим.. Та Мисля че Доста на-дълго описах случая.. Надявам се някои Компетентен по въпроса да изрази мнение... и да каже дали Турбината ми е с Променлива геометрия... ?... чувал съм че да ,но....? И в краи на сметка Изгасих двигателя, запалих отново всичко си беше добре.. и се прибрах без да я вкарвам много в Обороти до към 2700 - 3000 об. и всичко е нормално. Но дали утре няма да го направи пак... и Едвали е полезно..
      Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

      Comment


      • #4
        Колега,само 105нр не е с променлива геометрия.Всички други,вкл. и твоята са с променлива.Не ходи по сервизи,дето не знаят такива елементарни неща.Иначе проблемът ти е тривиалната запекла геометрия.Иди в сервиз,дето ги чуват тия работи.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          аха,Ясно..но в Петрич или тук в моя краи незнам дали има някои достатъчно напреднал че да я Поправи без да ^^строши^^ и нещо друго.. а Иначе Сериозен проблем ли е това или.. ?
          Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

          Comment


          • #6
            Първо, не всеки сервиз е задължително да ти знае и номера на рамата дето се вика. Има много марки и модели автомобили и това, че някой не знае дали е турбото на конкретната кола е геометрия или не не е определящо, че човека не разбира. Това се вижда с просто око.

            Сега по въпрос. Не е голям проблем това. Ще трябва обаче да я оставиш в сервиз, да свалят турбото и да му изчистят лопатките на геометрията, да я раздвижат и всичко ще си е както трябва.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Първо, не всеки сервиз е задължително да ти знае и номера на рамата дето се вика. Има много марки и модели автомобили и това, че някой не знае дали е турбото на конкретната кола е геометрия или не не е определящо, че човека не разбира. Това се вижда с просто око.

              Сега по въпрос. Не е голям проблем това. Ще трябва обаче да я оставиш в сервиз, да свалят турбото и да му изчистят лопатките на геометрията, да я раздвижат и всичко ще си е както трябва.
              Преди да се сваля турбината обаче има доста други неща да се проверят,няма начин директно да се сваля турбина
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                аха... Може ли само да ми Обесните процедурата каква е и евентуално колко горе долу може да ми струва.. Ако някои вече е Правил тази Интервенция..?.. Благодаря...
                Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Преди да се сваля турбината обаче има доста други неща да се проверят,няма начин директно да се сваля турбина
                  Да, предположим че сервиза е диагнотицирал правилно проблема и наистина турбото е виновника. Както да трябва друго?
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Да, предположим че сервиза е диагнотицирал правилно проблема и наистина турбото е виновника. Както да трябва друго?
                    Неслучайно го казвам,защото съм 90% сигурен че проблема не е в турбината,а на друго мястоПредварително трябва да се проверят вкуум,клапан за управление на турбината,включително и клапата за гасене на мотора,но това са все неща дето трябва да се ходи на сервиз за тях
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Е да бе ама то става хвърляне на боб Аз диагностика във форума избягвам да правя. За тва който му е казал, че проблема е в турбото да му го прави Колегата ако има съмнения може да посети и друг сервиз за диагностика и да сондира мнения.
                      Last edited by oem; d.m.y г., 18:50.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Е да бе ама то става хвърляне на боб Аз диагностика във форума избягвам да правя. За тва който му е казал, че проблема е в турбото да му го прави Колегата ако има съмнения може да посети и друг сервиз за диагностика и да сондира мнения.
                        Абсолютно,аз това казвам бре,но нека ако иска да събере няколко мнения
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Е да бе ама то става хвърляне на боб Аз диагностика във форума избягвам да правя. За тва който му е казал, че проблема е в турбото да му го прави Колегата ако има съмнения може да посети и друг сервиз за диагностика и да сондира мнения.

                          Като не правиш онлайн диагностика, защо го прати да разглобява турбината тогава?!? Особено щом стана ясно, че майсторът не може да разбере по външността на турбината дали е с променлива или не?
                          Е заради такива 'полезни' съвети се губи ползата от форума
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #14
                            Да мисля да питам още Тук там някои маистори, а иначе междувременно днеска си я карах.. Палене-гасене няколко километра и всичко си е ок.. е Нея вкарвах в по високи от 3 оборота но иначе не светна Злокобната лампа или да Изпише прословутия надпис.. Но незнам само моята ли е така или има други, но турбината ми свири Особено силно.. Всмисъл харесва ми... до Оня ден си вървеше перфектно Без изобщо никакъв черен или тъмен пушек в Каквито и да е Обороти.. и таАа сега ми се струва че малко по силно особено като върна газта.. Едва ли не има Blow-off клапан... Можеби има някои Спукан Маркуч или.. ?
                            Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                              Като не правиш онлайн диагностика, защо го прати да разглобява турбината тогава?!? Особено щом стана ясно, че майсторът не може да разбере по външността на турбината дали е с променлива или не?
                              Е заради такива 'полезни' съвети се губи ползата от форума
                              Е ти не четеш ли? Нали това са му казали че е проблема и човека пита дали е страшно и какво следва. И аз съм му казал какво следва. Ти можеш ли да му кажеш какво му е? Ако можеш, дай му диагноза онлайн и да видим
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X