Здравейте на всички.
Първо поздравления за форума, чета го от доста време без да съм регистриран, но сега дойде и този момент. Причината да се регистрирам е поради някои общи техники с други автомобилни компании, а именно Опел. Шофирам Астра ГТЦ с двигател 1,9 CDTI, който е почти същият като 1,9 JTD при Алфите. Та понеже виждам, че има някой доста запалени ентусиасти на тема тунинг на дизел в този форум, реших да потърся и вашето мнение. Какво е подходящо да се направи по този двигател, какви са реалните му възможности, какви части е подходящо да с еползват и т.н. Изобщо съвети по всичко свързано със силовия тунинг. До тук колата има единствено нов софтуер, който според производителят (EDS) дава 200 к.с. и 430 НМ. Нямам намерение да споря дали са точно толкова или не, колата не е замервана на дино, за да кажа. Вървежа е осезаемо по-различен от стандартния двигател, но нещото, което адски много ме дразни е, че доста пуши. И така, това е въведението по темата, вие сте на ход
Поздрави
Първо поздравления за форума, чета го от доста време без да съм регистриран, но сега дойде и този момент. Причината да се регистрирам е поради някои общи техники с други автомобилни компании, а именно Опел. Шофирам Астра ГТЦ с двигател 1,9 CDTI, който е почти същият като 1,9 JTD при Алфите. Та понеже виждам, че има някой доста запалени ентусиасти на тема тунинг на дизел в този форум, реших да потърся и вашето мнение. Какво е подходящо да се направи по този двигател, какви са реалните му възможности, какви части е подходящо да с еползват и т.н. Изобщо съвети по всичко свързано със силовия тунинг. До тук колата има единствено нов софтуер, който според производителят (EDS) дава 200 к.с. и 430 НМ. Нямам намерение да споря дали са точно толкова или не, колата не е замервана на дино, за да кажа. Вървежа е осезаемо по-различен от стандартния двигател, но нещото, което адски много ме дразни е, че доста пуши. И така, това е въведението по темата, вие сте на ход

Поздрави
Comment