Известие

Collapse
No announcement yet.

Рязане глава на 2.0 ТС и сгъстяване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Рязане глава на 2.0 ТС и сгъстяване

    До колко мм. може да се отреже от главата на спарка, за да се сгъсти максимално, без да има детонаций и да може да се кара нормално? Нека патилото се изкаже...
    145 QV ex.
    146 Boxer TOTAL ex.
    147 T.S. Sele top

    Lancia Dedra 2000 16

  • #2
    Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
    До колко мм. може да се отреже от главата на спарка, за да се сгъсти максимално, без да има детонаций и да може да се кара нормално? Нека патилото се изкаже...
    0.7-0.8 е безопасно т.е. докато изчезне заводския белег
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Добре, а при 0,7 може ли да се кара колата без да трещи и гърми от висока степен на сгъстяване?

      ПП: Което всъщност е малкия дявол.
      145 QV ex.
      146 Boxer TOTAL ex.
      147 T.S. Sele top

      Lancia Dedra 2000 16

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
        Добре, а при 0,7 може ли да се кара колата без да трещи и гърми от висока степен на сгъстяване?
        ПП: Което всъщност е малкия дявол.
        Може.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
          Може.
          Прилагам, математики и средства и ти май се досещаш какво ми се върти в болната тиква...
          145 QV ex.
          146 Boxer TOTAL ex.
          147 T.S. Sele top

          Lancia Dedra 2000 16

          Comment


          • #6
            Аз когато имах кинти,си отворих мотора и смених всичко по него и с един приятел решихме да я резнеме малко 0,6.Да кажа,че има разлика ама е малка.
            sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
            Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
              Прилагам, математики и средства и ти май се досещаш какво ми се върти в болната тиква...
              Какво ти се върти..? Сгъстяваш мотора и какво друго..?

              Comment


              • #8
                Ти гледай да има компресия мотора. Степента на сгъстяване ти е последна грижа. Иначе да. Няма проблем.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Компресия има! Рязане, вариаторче, 240cc инжектори, филтър, генерация с крайно спортно.Евентуално мапване. Това е вследствие на други аномалии случили се с времето, казвам го понеже Чистача е запознат със случая ми.
                  145 QV ex.
                  146 Boxer TOTAL ex.
                  147 T.S. Sele top

                  Lancia Dedra 2000 16

                  Comment


                  • #10
                    Мапването не евентуално, а задължително. И не знам защо ще сменяш инжекторите. Тези си държат повече от добре. Имате си памер у софето. Ще стане колата, ма първо се посъветвай с него какво точно да направиш за да бъде и той на ясно, а може и да ти даде някоя друга идея.

                    Добрата комуникация с мапера = 80% по-лесна успеваемост.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Мапването не евентуално, а задължително. И не знам защо ще сменяш инжекторите. Тези си държат повече от добре. Имате си памер у софето. Ще стане колата, ма първо се посъветвай с него какво точно да направиш за да бъде и той на ясно, а може и да ти даде някоя друга идея.

                      Добрата комуникация с мапера = 80% по-лесна успеваемост.
                      С тва съм съгласен

                      ---------- Post added at 13:33 ---------- Previous post was at 13:30 ----------

                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Ти гледай да има компресия мотора. Степента на сгъстяване ти е последна грижа. Иначе да. Няма проблем.
                      И с това съм съгласен ма наполовина Степента на сгъстяване е поне 80% от качественните коне на една атмосверка - и понеже вчера 2 часа смятах една точно такава та определено валове, клапани, портване, степен на сгъстяване и генерация ако не са навързани като черва у организъм положението става или запек или разтройство
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        Не съм казал, че не е важно бре Аз щото знам тука от Пежо форума... правихме едно Пижу, пича и направи главата, рейс вал от кат камс, сгъстяване 11:1 като го мерихме, а компресията на 4-те цилиндри различна и се чуууудим що има миссфайър. И айде пак отвори мотора и стана колата ама.... първо трябваше да се мисли.

                        Нали знаеш то от което си патил скоро първо то ти идва на акъла да посъветваш
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Не съм казал, че не е важно бре Аз щото знам тука от Пежо форума... правихме едно Пижу, пича и направи главата, рейс вал от кат камс, сгъстяване 11:1 като го мерихме, а компресията на 4-те цилиндри различна и се чуууудим що има миссфайър. И айде пак отвори мотора и стана колата ама.... първо трябваше да се мисли.

                          Нали знаеш то от което си патил скоро първо то ти идва на акъла да посъветваш
                          Да ве ма темата е сгъстяване то е ясно че без компресия си е умряло
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment

                          Working...
                          X