Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет за термощит или Cold Air Intake System

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съвет за термощит или Cold Air Intake System

    Пичове,

    забелязвам, че в жегите все по-осезаемо пада мощността на турбо кочината. Сериозно съм се замисил за термощит на въздушния филтър или направо готова система за студен въздух. Много съм си харесал Аполо системата на KN, обаче й търсят между 470 и 570 лв (в зависимост от цвета?!!?). Това е по ценовата листа на Импас 56.

    Продукта е следния:
    http://www.knfilters.com/search/prod...Prod=RC-5052AR

    Давайте акъл какво да правя - да мисля някакъв къстъм термощит и рязане/прекарване на тръба със студен въздух или да се мятам на готова измислена система.
    няма вече Алфи, няма вече тръпка...

  • #2
    Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
    Пичове,

    забелязвам, че в жегите все по-осезаемо пада мощността на турбо кочината. Сериозно съм се замисил за термощит на въздушния филтър или направо готова система за студен въздух. Много съм си харесал Аполо системата на KN, обаче й търсят между 470 и 570 лв (в зависимост от цвета?!!?). Това е по ценовата листа на Импас 56.

    Продукта е следния:
    http://www.knfilters.com/search/prod...Prod=RC-5052AR

    Давайте акъл какво да правя - да мисля някакъв къстъм термощит и рязане/прекарване на тръба със студен въздух или да се мятам на готова измислена система.
    Къстъм щит можеш и сам да си изработиш можеш и термо ''одеало да ползваш. Колкото до к&н държиш ли да е именно тази марка?

    Comment


    • #3
      Не, може и да е на друга марка, но да върши работа и да не застрашава двигателя.
      няма вече Алфи, няма вече тръпка...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
        Не, може и да е на друга марка, но да върши работа и да не застрашава двигателя.
        С теб ве4е разискахме малко темата и мястото за поставяне на интейка при ГТВ..макар при теб да е малко по-сложно...имаш вариант със приставка и прорязване на предната броня....ако си виждал на пунто много често ги монтират...
        Другия вариант е със прорез на капака от горе или от страни..+ монтиране или изработка на някакъв скууп..
        Проблем единствено при втория метод може да е дъжда

        Comment


        • #5
          виж на 10 секунда една тръба до кулера
          http://www.youtube.com/watch?v=WSJxLyYekTs
          качва се директно в кутията и влиза вътре , така че двигателя няма от къде да смукне топъл въздух
          помисли и ти за подобно решение
          Volvo S80 2.0 T5 180hp
          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

          Comment


          • #6
            Мислил съм го с прорез на капака, но не ми се иска да го правя. По-скоро термощит и въздуховод към предната броня, който да вкарва студен въздух. Останалото се изолира отвякъде с термощит. Нещо такова.

            Орлински,

            именно нещо такова замислям, но идеята ми е да защитя самия конус от топлия въздух на двигателя.
            Last edited by bouncer; d.m.y г., 12:08.
            няма вече Алфи, няма вече тръпка...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
              Мислил съм го с прорез на капака, но не ми се иска да го правя. По-скоро термощит и въздуховод към предната броня, който да вкарва студен въздух. Останалото се изолира отвякъде с термощит. Нещо такова.

              Орлински,

              именно нещо такова замислям, но идеята ми е да защитя самия конус от топлия въздух на двигателя.
              Според мен с прореза от такъв тип http://www.google.com/imgres?q=punto...w=1366&bih=517 ще е най безболезнено....дали в бронята от страни или на капака от страни вече е твой избор.

              Comment


              • #8
                А аз си мисля ,че тия термощитове оказват по-голямо влияние при атмосферките......

                Все пак при турбокошниците, въздуха преди да влезе в мотора минава през интеркулер,както всички знаем.

                Инъче в жегите турбоколата "умира" доста осезаемо за съжаление
                146 Turbo

                Comment


                • #9


                  ми аз като гледам само траба ти трябва
                  Volvo S80 2.0 T5 180hp
                  Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                  Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                  Comment


                  • #10
                    Аз пък мисля Бояне че се занимаваш с абсолютни глупости Прочети какво е написал Абарта и търси проблема другаде
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Аз пък мисля Бояне че се занимаваш с абсолютни глупости Прочети какво е написал Абарта и търси проблема другаде
                      Т.Е. да смени размера на кулера ли или формата му...или пък мястото (напред) ?

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                        Т.Е. да смени размера на кулера ли или формата му...или пък мястото (напред) ?
                        Ще трябва да смени и трите
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Ще трябва да смени и трите
                          Е, не е ли комплексно това в смисъл..удължаването на пътищата..и размера на кулера...наяма ли да доведът до нужда от смяна на турбото? в крайна сметка вярвам е си из4islil какъв кулер и трябва на колата в сегашния и сетъп?

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                            Е, не е ли комплексно това в смисъл..удължаването на пътищата..и размера на кулера...наяма ли да доведът до нужда от смяна на турбото? в крайна сметка вярвам е си из4islil какъв кулер и трябва на колата в сегашния и сетъп?
                            Няма да доведе до нищо! Останалата част от поста ти е неразбираема на езиците които аз знам
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              Хуу де, а как го виждаш челния кулер без да осера генерално визията на колата? От сега ти казвам, че бронии няма да режа и тръби няма да стърчат!
                              няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                              Comment

                              Working...
                              X