If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
...защото има маркуч, който вкарва картерните изпарения в смукателя (след филтъра май беше )
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
и преди съм махал дросела и никога до сега не е имало толкова масло.....по скоро смукателя е бил леко мазен,а сега има локвичка
Дали нямям някакъв по-сериозен проблем или няма нужда да се притеснявам
Маслото може да се появява ако ползваш често или проължително двигателя като спирачка или имаш мръсен въздушен филтър. Защото дорселовата клапа е затворена оборотите обикновено са високи от маркуча за картерни газове излизат голямо количество маслени пари, които двигателя засмуква и се напластяват по смукателния колектор.А ако не ти гори масло дори при обороти над 4000 просто смени маслото и газ. Не и се вързвай много на колата
Вчера свалих колектора за да го почистя и под него има нещо като филтър през които влизат маслените пари и разделя маслото към блока а въздуха към колектора. та този филтър направо беше задръстен и явно е вкарвал повечко масло в колектора.
Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
А ако не ти гори масло дори при обороти над 4000 просто смени маслото и газ. Не и се вързвай много на колата
a как се проверява да ли гори масло над 4000 оборота?[/quote]
При каране на автомобила с обороти около 4000 или повече продължително време и по показанията на щеката за маслото
При каране на автомобила с обороти около 4000 или повече продължително време и по показанията на щеката за маслото
Eми ии над 4500 почва да лапа Признавам си
Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S. Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)
При каране на автомобила с обороти около 4000 или повече продължително време и по показанията на щеката за маслото
Eми ии над 4500 почва да лапа Признавам си
Еми повечето го правят - спокойно. Личи си най-добре на магистрала например - дълго време да покараш в обороти. Ако погледнеш заводските предписания - някои дават до 800 грама на 1000 км - макар че това е примерно границата след която е най-добре да отвориш мотора за смяна сегменти и гумички на клапани да речем.
А ако не ти гори масло дори при обороти над 4000 просто смени маслото и газ. Не и се вързвай много на колата
a как се проверява да ли гори масло над 4000 оборота?[/quote]Нема такова нещо-или гори масло,или не гори,какви са тия моабети-над 4000 оборота?До 4000 без масло ли работи мотора?
Comment