Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем при палене некачва бензин от помпата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем при палене некачва бензин от помпата

    здравейте колеги ,не бях палил нисана 2 седмици и вчера реших да го измия ,но неможа да запали.заслушах се и не чух бензиновата помпа да качва бензин.помислих чее изгоряла и я свалих.пробвах я обаче на акумулатора и тя започна да върти.премерих с пробна лампа буксите които отиват до бензиновата помпа .на тази с двата пина не светва нищо ,а на тази с трите пина светва само средната.проверих бушона е здрав.на релето го замерих и от 4те крачета на буксата светва само 1 това което е отдясно от към радиатора.на това реле до него светват двете от към радиатора.някой имал ли е подобен проблем или ако можете да ми помогнете че несъм много на вие с тоците
    колата е нисан примера п10 1.6 16в 95година
    алфа ромео 156 1.8 тс -на части
    алфа ромео 164 2.0тс -на части
    нисан примера п10 1,6 16в хечбек
    sigpic

  • #2
    Замерването как го правиш,на контакт или на стартер.? При някои коли пмпата се включва когато се завърти на стартер.

    Comment


    • #3
      и на контакт и на стартер. нивомера работи а помпата не
      алфа ромео 156 1.8 тс -на части
      алфа ромео 164 2.0тс -на части
      нисан примера п10 1,6 16в хечбек
      sigpic

      Comment


      • #4
        направих мост на клемата на релето и помпата тръгна.дали релето е заминало
        алфа ромео 156 1.8 тс -на части
        алфа ромео 164 2.0тс -на части
        нисан примера п10 1,6 16в хечбек
        sigpic

        Comment


        • #5
          Виж идва ли управлението за релето или сложи друго за проба.
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • #6
            странното е че двете релета са еднакви а при замерване при клемите на едното лампата светва на двата пина откъм радиатора а моста го направих на другото на пиновете откъм калника ,а лампата светва само на един пин.дано ме разбра
            алфа ромео 156 1.8 тс -на части
            алфа ромео 164 2.0тс -на части
            нисан примера п10 1,6 16в хечбек
            sigpic

            Comment


            • #7
              отново имам проблем с паленето на бензин,имах съмнения в слабо налягане от помпата и я смених но резултат няма,стига бензин до филтъра/смених и него/но колата пак не пали.някакви идеи?
              алфа ромео 156 1.8 тс -на части
              алфа ромео 164 2.0тс -на части
              нисан примера п10 1,6 16в хечбек
              sigpic

              Comment


              • #8
                Не съм запознат с този автомобил, но ако помпата върти, то следва да се премери налягането в инжекторната рейка. Ако се е скапал регулатора на налягане, помпата ще върти бензина през рейката и обратно до резервоара, без да се развие нормалното за работата на инжекторите налягане. Обикновено налягането в инжекторната рейка трябва да е около 2 - 3 атм.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  не съм го мерил но смених помпата с тази от стария нисан а той си палеше,съмняваме да е запушен маркуча от филтъра до рейката или и четирите инжектора,другия вариант остава да е прекъснат достъпа на бензин от релето или от газовия клапан,за друго не се сещам
                  алфа ромео 156 1.8 тс -на части
                  алфа ромео 164 2.0тс -на части
                  нисан примера п10 1,6 16в хечбек
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Най добре откачи връщащия маркуч и виж дали се връща бензин през него. Ако да, то твърде вероятно е да е това с регулатора на налягане. Ако не, търси проблема в запушване или друго.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      оказва се че до дюзите не стига ток,от какво може да е?
                      алфа ромео 156 1.8 тс -на части
                      алфа ромео 164 2.0тс -на части
                      нисан примера п10 1,6 16в хечбек
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Обикновено на общия извод на дюзите се подават +12 V през реле и предпазител а се управляват от ECU-то като на индивидуалните им краища се подават импулси с нисък потенциал.
                        Опитай се да установиш този общ + дали го има и ако не, защо.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment

                        Working...
                        X