Известие

Collapse
No announcement yet.

Уестгейт и свързването му

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Уестгейт и свързването му

    Какво би станало , ако уестгейта се свърже след кулера преди двигателя. Тоест , да не сработва от налягането непосредствено на изхода на турбината , а чак преди двигателя???
    Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
    Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

  • #2
    Налягането в една затворена система е еднакво независимо в началото или в края.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      По принцип да , но на изхода на турбината за даден момент от времето налягането е Х , а докато налягането стане Х и на входа на двигателя , минава известно време. Това време не би ли оказало разлика и на уестгейт ... тоест е единият случай да сработва по-рано а в другия по-късно..
      Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
      Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

      Comment


      • #4
        Има и друг момент, че налягането след кулера има лек пад...
        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

        Comment


        • #5
          тоест какъв би бил резултатът в крайна сметка ??
          Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
          Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
            Има и друг момент, че налягането след кулера има лек пад...
            Не мисля така, но най-добре го измерете и ще видите.
            Last edited by oem; d.m.y г., 14:05.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
              Има и друг момент, че налягането след кулера има лек пад...
              Няма как след кулера да има пад...от турбината през кулера до всмукателния трябва да е еднакво, ако има разлика значи има проблем!
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                Е да де ама не..., защото при понижаване на темперетурата на газ-а (в случая въздух-а) обема му намалява, от което следва, че налягането спада...

                Колкото до това какво би значело свързването на гейт-а след кулера, би означавало да кажем (примерно) 0.1 по-голям надув и съответно по-голям вървеж.
                Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                Comment


                • #9
                  При дизела по големия надув не означава по голям вървеж, ако не се промени нафтата това не е турбо бензин
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment

                  Working...
                  X