Известие

Collapse
No announcement yet.

Пукнатини в корпуса на бобините (ТС) ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
    Някой ще каже ли содата каква роля играе или..?
    От това, което прочетох излиза, че кристалите на содата се явяват центрове на кристализация и по този начин втвърдяването се ускорява. Освен това се подобрявала адхезията към повърхностите.

    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Моите си ги залях с изолационен лак и ги напълних и вътре в пукнатините.
    Откъде може да се намери?
    '05 166 V6
    '98 156 2.0 TS ex ...

    Comment


    • #17
      Ами познавам управителя тука в града на завода за трансформатори и той ми наля в едно шише литър от техния лак. Нито знам как се казва точно тоя лак нито цена. Казах му за какво ми трябва показах му бобините и той ми донесе тва и вика мажи и тва е. И така
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Колега, кажи на Фил да ми пише в скайп да му обясня

        Comment


        • #19
          ок
          '05 166 V6
          '98 156 2.0 TS ex ...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
            От това, което прочетох излиза, че кристалите на содата се явяват центрове на кристализация и по този начин втвърдяването се ускорява. Освен това се подобрявала адхезията към повърхностите.
            ми не, явява се пълнител. можеш и винервайс и гипс и пясък да сложиш и пепел от цигари. ако смесиш пък канаконлит с графит стрит на прах се получава токопроводящо лепило.
            точка

            Comment


            • #21
              Може и така да е, не споря. А дали содата няма да влоши диелектричните качества на каноконлита?
              '05 166 V6
              '98 156 2.0 TS ex ...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
                Може и така да е, не споря. А дали содата няма да влоши диелектричните качества на каноконлита?
                Не се притеснявай. Няма такава опасност.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
                  Може и така да е, не споря. А дали содата няма да влоши диелектричните качества на каноконлита?
                  не знаем диелектрическите свойства на канаконлита и содата, но със сигурност са по-добли от тези на въздуха и водата, така че няма какво да се притесняваш.

                  ПП
                  иначе може с нитроцеулозен или алкиден лак.
                  Last edited by kolev; d.m.y г., 17:37.
                  точка

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
                    Здравейте, нормално ли е бобините да имат пукнатини на пластмасата, играеща роля на корпус? Моите всички са с пукнатини и мислех да ги сменям, но тези които гледах втора употреба също са напукани, а нови + кабели и свещи излизат близо 1000 лв.
                    Иначе колата пали добре, но след като позагрее става доста по-мудна от нормалното все едно 2-ката се стопява до 1.6...
                    ПП: алфата е '98 156 2.0 ТС.
                    Здравей колега!

                    Относно пукнатините и аз мисля, че трябва да се запълнят с изолационен лак, защото не е важно само механично да се затворят и уплътнят но и това с което се пълнят трябва да е добър диелектрик. След като се запълнят, повърхностно могат да се напръскат с нещо, което създава високо повърхностно напрежение и кара водата да бяга. Нещо от сорта на парафин. Има такива спрейове за дистрибуторни капачки и кабели.

                    Относно това, че усещаш понижена мощност при загрял двигател - при мен е същото.
                    Диагностиката установи малко бавна реакция на дебитомера. А един колега спомена, че е имал абсолютно същия проблем, който е бил решен със смяната на дебитомера. Аз възнамерявам на първо време да го почистя. Бавната реакция може да се дължи на замърсяване на термочувствителните елементи, поради което е влошен нормалния топлообмен а оттам и реакцията на количеството въздух.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      И аз съм мазал бобините с каноколит и сода Но содата не е ли проводник всъщност. Освен че става много здраво с нея.
                      После ми дадоха лак за намотки от стария тип дето не иска печене щото новия иска изпичане а стария, който не се произвеждал вече и бил отровен ставал и без изпичане.
                      Макар че намазване с внимателно поставяне и старт след това също е горе долу равно на изпичане при 80 градуса.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #26
                        Проводник или не, содата се "поръсва" по повърхността на корпуса докато каноконлита е влажен. Тя не прониква в дълбините на цепнатината, а само заздравява повърхностния слой на лепилото.
                        То от друга страна влиза не много навътре в пукнатината. Не до толкова, че да влоши магнитното поле на бубината върху магнитопровода. Не толкова, че да затвори контура на дъгата от намотката за високото напрежение през него. Просто запушва дупката.
                        И всичко при мен си работи перфектно вече 3 години и половина!
                        Много от бургаските колеги са свидетели, че имах големи драми зимата преди да направа тази манипулация.
                        Last edited by b_angelov; d.m.y г., 23:19.
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                        Comment


                        • #27
                          Тоест пълни се цепнатината с каноколит и от горе се поръсва със содата?
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #28
                            Точно тъй
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #29
                              A в същност, тази пукнатина отразява ли се по някакъв начин в работата на бобината?
                              --Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Walker Покажи съобщение
                                A в същност, тази пукнатина отразява ли се по някакъв начин в работата на бобината?
                                Естествено - води до влизане на влага, която влошава работата на бобината, а отделно на това може от пукнатината да излиза така да се каже искрата и да се вижда към металния корпус за закрепване на бобините.
                                Все моменти в които вместо искрата да е на свещта, тя е някъде другаде.


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X