Известие

Collapse
No announcement yet.

Картер - заварка или нов?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Картер - заварка или нов?

    Според Вас това може ли да се завари, или трябва да се взима нов? Ако някой има впечатления да сподели къде в Пловдив мога да го занеса?
    Attached Files
    Аlfa Romeo 156 1,8 TS
    Fiat Bravo - 1,6
    Hyundai i20 - 1,2

  • #2
    Всеки кадърен заварчик, с заваръчно дето може да заваря алуминии може да свърши тази работа.......виждал съм къде, къде по разпрани от този, закърпени.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Може да се завари картера,моя е заварян във Варна и няма никакви проблеми от 1 година е така заварен,отиди при някой майстор да ти го направи,няма смисъл от нов тоя не е спукан много......
      Алфа Ромео 146 1,6Twin Spark 97година

      Comment


      • #4
        Отиваш в Маркита купуваш "маджун заварка" ,това е едно като пластелин от две части,синьо и жълто.
        Струва около 3 лв,с това чудо сме залепили картер разцепен на мерцедес сл300 и радиатор на климатика пак на мерцедес е250. Колега е лепил воден радиатор.
        Успех

        http://www.servina.net/index.php?c=view_prod&stID=11371
        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

        Comment


        • #5
          Вова, стига бре, тва пластелина е малко ташак.....
          Ако ще взима лепило поне да е течен метал, в Маркитата има на Бизон и малката разфасовка е на тази цена....

          За заварка, караш по бул.Руски след моста на Гирджика завиваш на светофара на дясно, посока Нева и там където пътя прави завой на дясно и улицата става по-голяма в дясно има аргон, работят доста професионално.....
          Last edited by haljscho; d.m.y г., 21:30.
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #6
            И аз бях скептик ! Течния метал в повечето случаи прави само калъп и се отлепя.
            Най-добре е аргон както каза, но пластелина е за мързеливите !
            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
              Вова, стига бре, тва пластелина е малко ташак.....
              Ако ще взима лепило поне да е течен метал, в Маркитата има на Бизон и малката разфасовка е на тази цена....

              За заварка, караш по бул.Руски след моста на Гирджика завиваш на светофара на дясно, посока Нева и там където пътя прави завой на дясно и улицата става по-голяма в дясно има аргон, работят доста професионално.....
              И аз си мислех, че е ташак, ама лепи идеално и се втвърдява учудващо добре!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Аз съм с такъв пластелин (или подобен), сложен преди 5 години (уж временно) и още не е мръднал
                '05 166 V6
                '98 156 2.0 TS ex ...

                Comment


                • #9
                  Май не се изразих правилно, за което се извинявам.
                  Не, че не лепи, но ми се струва, че течния метал е по-сигурен......
                  А пластелина като цяло е добър, обаче въобще не държи на удар, доста е крехък, то не, че и течния метал ще издържи на кой знае колко по-силен удар, но след като се разбърка, се нанася доста по-добре и може би ще уплътни както трябва........
                  Както и да е, заварката си е заварка.....
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                    Май не се изразих правилно, за което се извинявам.
                    Не, че не лепи, но ми се струва, че течния метал е по-сигурен......
                    А пластелина като цяло е добър, обаче въобще не държи на удар, доста е крехък, то не, че и течния метал ще издържи на кой знае колко по-силен удар, но след като се разбърка, се нанася доста по-добре и може би ще уплътни както трябва........
                    Както и да е, заварката си е заварка.....
                    Мисля че в случая важното е не само как лепи ами и колко градуса издържа. Това като гледам стига до 300 градуса което си е сериозно. Аналога на Бизон е до 130 ако не се лъжа
                    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                    Peugeot 508 RXH 02.2013

                    Comment


                    • #11
                      Моя е лепен с аргон,липсваше пърче около 10х10 см,после с течен метал го шпакловах отвътре и за над 10 000 км съм Ок,малко сълзи от пробката,нарязохме нова резба,ама не е болка за умиране.
                      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                      Citroen C2 1,6 Sensodrive

                      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                        А пластелина като цяло е добър, обаче въобще не държи на удар,
                        щото картера държи на удър ?? ,
                        по добрия вариант е пластелина
                        Течния метал от топлиините разширения се отлепя на люспа
                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                          щото картера държи на удър ?? ,
                          по добрия вариант е пластелина
                          Течния метал от топлиините разширения се отлепя на люспа
                          Под удар имам предвид ако нещо например да се присурка някъде или нещо по-слабичко дет картера или заварка няма кво да и стане..... А не да се праснеш в някой бордюр или паве например......

                          Пък с течен метал едно време съм лепил блоковата ос за кожуха на скоростната кутия на Москвич и да ти кажа доста време си седеше там без да мръдне.....

                          Ся, то може и едно време лепилото да е било по-истинско от сега, то тогава по ония години се продаваше само на едно място в Пловдив....
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                            Моя е лепен с аргон,липсваше пърче около 10х10 см,после с течен метал го шпакловах отвътре и за над 10 000 км съм Ок,малко сълзи от пробката,нарязохме нова резба,ама не е болка за умиране.
                            Това, че си го намазал отвътре може да ти създаде проблем, ако се отлепи парче и застане на смукателя на маслената помпа.... тия неща се мажат отвън, въпреки, че изглежда по-грозно.
                            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                            Comment

                            Working...
                            X