Известие

Collapse
No announcement yet.

Проверка на масло на АР 156?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ето направих две снимки, как мислите добре ли е нивото на маслото или ще трябва да доливам?



    Without heart we would be mere machines

    Comment


    • #17
      Мдааа, при ТС и печките са различни тоягите за мерене на маслото. Доколкото се разпростират познанията ми - тази част, дето е като "плетка", ти е диапазона мин-макс.
      Две черни перли...

      Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

      Comment


      • #18
        Не разбрах трябва ли да доливам? и ако трябва колко трябва да долея?
        Without heart we would be mere machines

        Comment


        • #19
          Да,според мен докато отиде до горе в смисъл докато свърши ````плетката````.Наливаш по мъничко гледаш итн....докато стигне максимума.
          Last edited by BillyBoy`; d.m.y г., 11:49.
          АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

          Comment


          • #20
            Маслото винаги трябва да е до максимума или една идея под максимума в твоя случай колега е крайно недостатъчно и задължително трябва да го долееш .
            sigpicAlfa 155 2.0 16v

            Comment


            • #21
              според мене на работещ двигател трябва на нивомерната част на щеката да има повече от половината с масло...
              Амбицията е последното убежище на неудачника

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                според мене на работещ двигател трябва на нивомерната част на щеката да има повече от половината с масло...

                Не сам мерил на работещ двигател, и нз как се следи маслото на студен или топъл аз мисля че на студен е по правилно.
                Without heart we would be mere machines

                Comment


                • #23
                  Маслото се мери на изключен двигател, когато колата е спряна на равно, а не по наклон . Всичко останало не е вярно.
                  1.намираш правилното масло за съответния мотор .
                  2.паркираш на равно място без наклон в никоя посока .Изчакваш 3-5 мин да се стече хубаво маслото в картера .
                  3.проверяваш щеката-разликата между минимума и максимума най често е 0.5 до 1 л така че за доливане ще ти стигне 1 литър.
                  4.доливаш малко и мериш след около 1 мин . ако има нужда от още повтаряш тази стъпка докато го докараш до максимум
                  5.завиваш капачката добре за да не я загубиш и проверяваш хубаво ли си натиснал щеката на място за да не я изплюе.
                  Много хора, на които колите им горят масло него сменят защото си мислят, че като го доливат постоянно маслото е все прясно -това е абсолютно грешно схващане като цяло поради две основни причини: едната е защото накрая в картера се събира една много гъста утайка от износено масло и разтворена в него мръсотия.Тази-шлака в един момент може да доведе до внезапна смърт на мотора като запуши някоя маслена магистрала.
                  Втората причина е че обикновено прясното масло което сме доляли изгаря по-хубаво и по-лесно и отново имаме старо масло предимно.Така че дори и да ви горят масло колите е хубаво да го сменяте макар и по дълги интервали между смяните .
                  Наред с маслото за да е безпроблемна работата на мотора трябва задължително да се сменят всички филтри маслен, горивен и въздушен .Въздушният обикновенно е най пренебрегван и тъкмо това е причината за по бързо замърсяване на маслото с прахови частици и по-ниска мощност поради задъхване на мотора . За пълното изгаряне на 1 кg бензин иди дизелово гориво са необходими 11,8 m3 = 15 кg въздух.
                  Last edited by dimo; d.m.y г., 13:02. Основание: допълнение
                  sigpicAlfa 155 2.0 16v

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                    Ето направих две снимки, как мислите добре ли е нивото на маслото или ще трябва да доливам?



                    Карам същия мотор и за да отиде там до където трябва ти трябва 400-500 грама! Наливаш и това е!
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #25
                      наливаш до пружината и натоварваш маслената помпа и и след ивестно време нова! Карай все така. Както минимума е лош така и максимума, то затова хората са ги измислили !

                      Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                        наливаш до пружината и натоварваш маслената помпа и и след ивестно време нова! Карай все така. Както минимума е лош така и максимума, то затова хората са ги измислили !
                        Тая глупост от къде я измисли за максимума незнам.Някои квартален маистор ли ти го е втълпявал?
                        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                          Тая глупост от къде я измисли за максимума незнам.Някои квартален маистор ли ти го е втълпявал?
                          Абе по принцип в аутодата давай количество което като сложиш е до максимума почти и като запалиш да напълни филтъра и става винаги посредата, но!!!
                          Аз предпочитам да е около 1-2мм под максимума, така е най-добре поне за мен.
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                            аз имам една пъпка под плсоката част... така не разбрах добре ли ми е нивото на маслото или ще трябва да доливам..
                            Наливаш 5,5л. и до там ти е нормалното....кеф ти да го гледаш отдолу,кеф ти отгоре.....
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                              Абе по принцип в аутодата давай количество което като сложиш е до максимума почти и като запалиш да напълни филтъра и става винаги посредата, но!!!
                              Аз предпочитам да е около 1-2мм под максимума, така е най-добре поне за мен.
                              Абе на мен не ми се е случвало такова нещо да сложа колкото казва производителя и след като запаля да ми падне на половина ама щом казваш значи е така.За протокола винаги карам на максимума.
                              АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                              Comment


                              • #30
                                Пада, щот отначало филтъра е празен....аз като сменям,сипвам точно 5,5 и на пръчката е на макс..но след като запаля и си идва на мястото-точно до средата....
                                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                                Comment

                                Working...
                                X