Известие

Collapse
No announcement yet.

Бензинов регулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бензинов регулатор

    Има ли хора с такива джаджи смисъл не говоря за стоков естествено ... Каква му е точно функцията освен да държи по голямо налягане ? Съответно инжектора пуска повече гориво така ли е ? или грешно съм разбрал ... Вдига ли се разхода ако да с колко ? Говори се ,че колата в ниските ставала мн по приятна това глупости ли са или истини? На турбо или атмосферен мотор е за предпочитане да се слага ?
    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
    Fiat punto GT in progress ~200hp

  • #2
    Сондата и дебитомера са най-важни за вървежа,с дигане на налягането надали ще има голям ефект според мен.Освен в някъв куц "авариен" режим.

    Comment


    • #3
      регулатора за налягане на бензина в рейката служи да държи винаги едно и също налягане над налягането/разреждането във въздушния колектор за да може екуто да си направи точно сметките колко време да държи дюзите отворени като преди това е пресметнало колко бензин му е нужен.
      промяна на това налягане в малки стойности нищо няма да направи щото екуто ще компенсира чрез обратната връзка-сигнала от ламбда сондата. промяна в големи граници ще накара цялата система да се държи странно.
      при тунинг, ако кубиците на инжекторите не стигат, точно тогава може да се компенсира с увеличаване на налягането в рейката, но прекалено налягане може дори да блокира инжекторите.
      при моноинжекциите, налягането в рейката обикновено е 1бар, при пълните инжекции - 3 бара, а има и мерцедеси които работят на 8 бара.
      точка

      Comment


      • #4
        мн добро обяснение мерси
        alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
        Fiat punto GT in progress ~200hp

        Comment


        • #5
          и все пак ще е нужен бензинов регулатор ако се кара с "рейсинг гориво" ако мога така да го нарека говоря за 100 октана с октан+ добавки + чист нитрометан би трябвало да е доста по богата сместа от обикновенното а регулатора би спомогнал нали ?
          alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
          Fiat punto GT in progress ~200hp

          Comment


          • #6
            Е..като ще е по качествено горивото...за какво ти е да му вдигаш налягането?...То колата така и така ще тръгне по добре

            Comment


            • #7
              уф и аз нз вече .. ама мериш дебит на дюзите,мериш смеси и настройваш..много е важно с тва гориво сместа винаги да е по богата .. ама то за тва ти трябва и широколентова ламбда абе незнам значи няма фаида щом казвате ама аз все пак исках да питам още веднъж хихихи
              alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
              Fiat punto GT in progress ~200hp

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
                и все пак ще е нужен бензинов регулатор ако се кара с "рейсинг гориво" ако мога така да го нарека говоря за 100 октана с октан+ добавки + чист нитрометан би трябвало да е доста по богата сместа от обикновенното а регулатора би спомогнал нали ?
                мисля че не ме разбра. всеки бензинов двигател има регулатор на налягането на бензина в инжекторната рейка.
                при промяна на налягането, еку-то ще се опита да компенсира в режимите когато следи ламбда сондата. в режимите когато не я следи, двигателя ще работи или по-бедно или по-богато. забележи, не казвам по-добре. ако искаш да промениш количеството гориво, правилния начин е само един - промяна на картите на еку /чип тунинг/.
                за високооктановия бензин се променя аванса на запалването, не количеството гориво- както ти казах него еку-то си го преценява.
                точка

                Comment

                Working...
                X