Има ли хора с такива джаджи смисъл не говоря за стоков естествено ... Каква му е точно функцията освен да държи по голямо налягане ? Съответно инжектора пуска повече гориво така ли е ? или грешно съм разбрал ... Вдига ли се разхода ако да с колко ? Говори се ,че колата в ниските ставала мн по приятна това глупости ли са или истини? На турбо или атмосферен мотор е за предпочитане да се слага ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Бензинов регулатор
Collapse
X
-
регулатора за налягане на бензина в рейката служи да държи винаги едно и също налягане над налягането/разреждането във въздушния колектор за да може екуто да си направи точно сметките колко време да държи дюзите отворени като преди това е пресметнало колко бензин му е нужен.
промяна на това налягане в малки стойности нищо няма да направи щото екуто ще компенсира чрез обратната връзка-сигнала от ламбда сондата. промяна в големи граници ще накара цялата система да се държи странно.
при тунинг, ако кубиците на инжекторите не стигат, точно тогава може да се компенсира с увеличаване на налягането в рейката, но прекалено налягане може дори да блокира инжекторите.
при моноинжекциите, налягането в рейката обикновено е 1бар, при пълните инжекции - 3 бара, а има и мерцедеси които работят на 8 бара.точка
Comment
-
и все пак ще е нужен бензинов регулатор ако се кара с "рейсинг гориво" ако мога така да го нарека говоря за 100 октана с октан+ добавки + чист нитрометан би трябвало да е доста по богата сместа от обикновенното а регулатора би спомогнал нали ?alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
Comment
-
уф и аз нз вече .. ама мериш дебит на дюзите,мериш смеси и настройваш..много е важно с тва гориво сместа винаги да е по богата .. ама то за тва ти трябва и широколентова ламбда абе незнам значи няма фаида щом казвате ама аз все пак исках да питам още веднъж хихихиalfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
Comment
-
Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщениеи все пак ще е нужен бензинов регулатор ако се кара с "рейсинг гориво" ако мога така да го нарека говоря за 100 октана с октан+ добавки + чист нитрометан би трябвало да е доста по богата сместа от обикновенното а регулатора би спомогнал нали ?
при промяна на налягането, еку-то ще се опита да компенсира в режимите когато следи ламбда сондата. в режимите когато не я следи, двигателя ще работи или по-бедно или по-богато. забележи, не казвам по-добре. ако искаш да промениш количеството гориво, правилния начин е само един - промяна на картите на еку /чип тунинг/.
за високооктановия бензин се променя аванса на запалването, не количеството гориво- както ти казах него еку-то си го преценява.точка
Comment
Comment